S o o f 189 Actief
| |
| Onderwerp: Re: (Open) Seems boring zo 22 maa 2015 - 13:07 | |
| "Maar wie zorgt er dan voor jullie als je ziek bent? Of gewond?" De kater hield zijn kop schuin. Dit kwam dreigend veel in de buurt van kostbare informatie. "Geen idee, zoveel snuffel ik niet rond." "Onze leider heeft inderdaad negen levens, maar hoe ze daar aankomen weet ik niet." Hm. "Misschien is het dan wel helemaal niet waar?" |
|
Emmango aka Emma 288 Actief
| |
| Onderwerp: Re: (Open) Seems boring zo 22 maa 2015 - 13:10 | |
| "Misschien is het dan wel helemaal niet waar?" Ze snoof verontwaardigt. Twijfelde deze kater nu echt aan de woorden van Starclan en hun leiders? "Natuurlijk is het waar!" Ze haalde diep adem en probeerde de rust terug te vinden. Misschien probeerde hij haar gewoon uit haar schulp te halen in de hoop dat ze fouten zou maken. |
|
S o o f 189 Actief
| |
| Onderwerp: Re: (Open) Seems boring zo 22 maa 2015 - 13:12 | |
| Ze leek niet heel erg blij te zijn met zijn woorden. "Natuurlijk is het waar!" Hij hief zijn wenkbrauwen weer wat meer op. "Als er geen bewijs is, kan je ook niet zeggen dat het waar is, toch?" Hij haalde zijn schouders wat op. |
|
Emmango aka Emma 288 Actief
| |
| Onderwerp: Re: (Open) Seems boring zo 22 maa 2015 - 13:15 | |
| "Als er geen bewijs is, kan je ook niet zeggen dat het waar is, toch?" Weer ademde ze diep in, dom was ze niet. Als ze nu niet oplette zou ze claninformatie doorgeven. "Ik moet maar eens gaan denk ik." Miauwde ze. Ze boorde haar ijsblauwe ogen in zijn zilveren en draaide zich elegant om. Met grote sprongen verdween ze in het struikgewas, terug naar haar kamp.
|
|
S o o f 189 Actief
| |
| Onderwerp: Re: (Open) Seems boring zo 22 maa 2015 - 13:18 | |
| Hij gaf een net knikje aan haar toen ze zich omdraaide. "Vaarwel, Icepaw." Glimlachte hij nog en sloot zijn ogen kort en bleef op zijn plek zitten. Nou dat was weer een nuttige dag geweest. |
|
| Onderwerp: Re: (Open) Seems boring | |
| |
|