|
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Welkom Silverfang! zo 22 mei 2011 - 14:51 | |
| Beste leden, Aangezien Sanne/Bluestar haar taken als Admin van de site opzegt en wij dus met één lid minder in het team komen te zitten. Leek het ons handig om er een moderator bij te nemen. Het zal niet minder druk worden op Warrior Cats, dus met z'n drieën wordt het anders wel heel lastig. Daarom verwelkomen wij Silverfang/Littlekit aka. Maaike in ons team! Ik hoop dat ze er van geniet moderator te zijn en haar best doet om het hier leuk te houden, maar het belangrijkste is dat ik haar veel plezier toe wens. En ik twijfel er niet aan dat ze een erg goede moderator gaat worden. Mvg. Het Team Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes- Other:
|
|
| |
186
| |
| |
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Welkom Silverfang! zo 22 mei 2011 - 14:53 | |
| Gefeliciteerd Maaike! Ik geloof dat wij allemaal in jou geloven :3 ~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~
~Kittyheart~Raindrop |
|
| |
Cynthia 184 Actief
| |
| All Hail Silverfang gefeliciteerd ;D en vooral veel succes |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Na toch wel een lang overleg met Waz zijn we op jou uitgekomen, Gefeliciteerd en ik ben er zeker van dat je een soort van 'vervanging' zal zijn die het uitstekend doet! Je bent een perfecte poster, en ik heb er alle vertrouwen in.
Kus, Sannee<3 |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Welkom Silverfang! zo 22 mei 2011 - 14:54 | |
| Gefeli Maaike :3 Ik kijk ernaar uit om samen met je te werken ;D |
|
| |
Gail 580
| |
| Onderwerp: Re: Welkom Silverfang! zo 22 mei 2011 - 15:11 | |
| Gefeli!!!!!!! accounts: - Spoiler:
- Spoiler:
Your heart will guide as your fate will untie like the carvings in stone your destiny is of love pure and free, like a bird conquer the sky spread your wings clouds will reveal all look down at the world as it is your home the place of your love the place of your soul don't let it go.. ~Be free
- Spoiler:
|
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Welkom Silverfang! zo 22 mei 2011 - 15:17 | |
| Jeej, ben niet meer de enige in mijn ras 8D *kucht* Ik bedoel; Welkom bij het team Maaike :3 Ehh... Meer weet ik eigenlijk niet te zeggen D:... *faalt* |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Welkom Silverfang! zo 22 mei 2011 - 15:21 | |
| Gefeliciteerd^^ Je gaat het vast en zeker goed doen^^ Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather- En ook nog:
Amberpaw-Cherrykit-Sheeptail-Wavesun-Mintwhisker-Icecloud-Poppypaw-Nightmoon Lolly's zijn gigantisch lekker |
|
| |
25
| |
| |
| |
194
| |
| Onderwerp: Re: Welkom Silverfang! zo 22 mei 2011 - 17:46 | |
| Gefeliciteerd Maaike =D Echt verdient! Veel plezier met mod'en :3 |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Welkom Silverfang! zo 22 mei 2011 - 18:22 | |
| Van harte gefeliciteerd. Ik weet zekler dat je het goed zult doen. |
|
| |
Tineke (Tiny) 312
| |
| Onderwerp: Re: Welkom Silverfang! zo 22 mei 2011 - 18:38 | |
| Gefeli !!!! Ik vertrouw erop dat he het goed gaat doen, en waarschijnlijk is dat ook zo groetezz Hollystar |
|
| |
Freedje 838
| |
| |
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: Welkom Silverfang! zo 22 mei 2011 - 19:47 | |
| Aawh, thanks guys! «3 Toen ik het van Wazoula hoorde was ik echt even sprakeloos. Zoiets als dit had ik nooit verwacht, en ik waardeer het vertrouwen dat jullie in me leggen. Ik beloof jullie dat ik me uiterste best ga doen voor de site!
~Maaike |
|
| |
46
| |
| Onderwerp: Re: Welkom Silverfang! zo 22 mei 2011 - 19:51 | |
| Gefeliciteerd !! ik ben zeker dat je een goede mod. word <33 |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
147
| |
| Onderwerp: Re: Welkom Silverfang! zo 22 mei 2011 - 21:19 | |
| Zolang je maar niet arrogant wordt, vind ik het goed, hahaha Neeh, vind het echt tof voor je, je verdient het! |
|
| |
846
| |
| |
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Welkom Silverfang! ma 23 mei 2011 - 16:40 | |
| |
|
| |