Cat 705 Actief
| |
| Onderwerp: Let me be {SPT} wo 18 maa 2015 - 18:48 | |
| Gefrustreerd rende Hate achter een muis aan. Hij móést deze te pakken krijgen. Er waren drie andere muizen en een eekhoorn die hij had laten ontsnappen. Dat ging niet nog eens gebeuren. Hij versnelde zijn pas nog meer, zodat hij nu de bomen als een waas voorbij zag vliegen. Hij was bijna bij de muis... Nog een klein stukje... BAM. Hate struikelde over zijn eigen poten en schoof nog twee staartlengtes vooruit, voordat hij eindelijk tot stilstand kwam. Shit. Hij was de muis kwijt en zijn kop deed pijn. Hij keek om zich heen. Dit was niet meer het BloodClan territorium.
{+ Eerste post voor Brat}
|
|
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Let me be {SPT} za 21 maa 2015 - 9:53 | |
| Verveeld lag Brat hoog in een boom,Het was best warm voor Leaf-Bare's doen oh ze kon niet wachten op Lea-Spring dan kon ze weer lekker in de zon liggen jagen moorden een kleine glimlach vormde zich rond de kattin's mond hoeken hopelijk duurt Leaf-Bare niet lang meer het is zo saai geworden de laaste paar weken,nou das ook niet helemaal waar er waren wel veel oorlogen tussen de Clan's en dat was wel leuk natuurlijk,opeens trok een zwarte kater haar aandacht hij was een muisje aan het achtervolgen toen viel hij op zijn kop Brat schoot in het lachen 'HAHAHAHA!' klonk het hoog in de boom,Wat een lozer ! en nog een Bloodclanner wow echt erg grijnzend keek de kattin met haar cyan blauwe ogen neer op de kater 'Hey lozer you oke? or do i need to get a medicinecat for you?' |
|
Cat 705 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Let me be {SPT} zo 22 maa 2015 - 16:41 | |
| Hate hoorde iemand lachen. Of was dat zijn verbeelding? Nadat hij opstond keek hij zoekend om zich heen, maar kon niemand vinden. Voorzichtig testte de kater of al zijn ledematen nog wel goed functioneerden. Ja, alles deed het, zij het met veel pijn. Maar ach, bloed is goed en pijn is fijn. Hij was niet voor niets Elite. Ineens hoorde hij de stem weer. 'Hey loser, you oke? Or do I need to get a Medicine Cat for you?' Dat leek Brat wel. Nog een keer keek de zwarte kat zoekend om zich heen en weer zag hij niemand. Waar was die kat? Of was het zijn geweten die zo honend tegen hem sprak? Hij besloot dat zo snel mogelijk wegkomen de beste optie was, en begon te lopen.
|
|
| Onderwerp: Re: Let me be {SPT} | |
| |
|