|
|
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 maa 2015 - 22:22 | |
| - Thymewillow schreef:
- Sushi. schreef:
- Thymewillow schreef:
- Sushi. schreef:
- Thymewillow schreef:
Maar ik ben aan het tandenpoetsen met m'n pyjama al aan! Hoe kan ik dan nog sloom doen? xD Ik ga zoveel tijd mogelijk nemen hoor meid ^^ Slomo poetsen you the best xD M'n tandpasta word hier goor van x'D whahaha okeey loop heeeeeel langzaam naar bed dan K moet nu echt afsluiten want ik ben klaar, en anders krijg ik misschien wel een tijdig Warrior Cats verbod. :c Byee! Morgen gaan wij hier de boel vol spammen hé? ;D Okaay goodnight, and indeed we will xD |
|
| |
Ez 172 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 maa 2015 - 22:24 | |
| -Laat ff iets van zich horen- Ik ga slapen. Rot humeur enzo. |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 maa 2015 - 22:27 | |
| i love you Ezzie, sissie of meeee <3 goodnight |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 maa 2015 - 22:40 | |
| @Tess Gecondoleerd meis met je ratje.
ugh ik wil posten met Snowkiller... |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 maa 2015 - 22:44 | |
| |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 maa 2015 - 22:59 | |
| |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 maa 2015 - 23:00 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Mweh het is koud xD
Trek dann iets warms aan... |
|
| |
Miss Dreyar 577 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Take a guess, I dare to bet you are wrong...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 maa 2015 - 23:06 | |
| - Sushi. schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Mweh het is koud xD
Trek dann iets warms aan... Nee je kan eerder zeggen doe het raam dicht xD Ding staat wagenwijd open (a) En Battle is voor het eerst open en misschien iets te eerlijk |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 maa 2015 - 23:10 | |
| - Battlepaw schreef:
- Sushi. schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Mweh het is koud xD
Trek dann iets warms aan... Nee je kan eerder zeggen doe het raam dicht xD Ding staat wagenwijd open (a) En Battle is voor het eerst open en misschien iets te eerlijk Waarom heb je je raam dan ook wijd open staan gek xD |
|
| |
Miss Dreyar 577 Afwezig
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 maa 2015 - 23:12 | |
| - Sushi. schreef:
- Battlepaw schreef:
- Sushi. schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Mweh het is koud xD
Trek dann iets warms aan... Nee je kan eerder zeggen doe het raam dicht xD Ding staat wagenwijd open (a) En Battle is voor het eerst open en misschien iets te eerlijk Waarom heb je je raam dan ook wijd open staan gek xD Because fresh air is healthy and awesome xD Als mijn kamer goed heeft gelucht slaap ik namelijk ook een stuk beter |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 maa 2015 - 23:13 | |
| - Battlepaw schreef:
- Sushi. schreef:
- Battlepaw schreef:
- Sushi. schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Mweh het is koud xD
Trek dann iets warms aan... Nee je kan eerder zeggen doe het raam dicht xD Ding staat wagenwijd open (a) En Battle is voor het eerst open en misschien iets te eerlijk Waarom heb je je raam dan ook wijd open staan gek xD Because fresh air is healthy and awesome xD Als mijn kamer goed heeft gelucht slaap ik namelijk ook een stuk beter Maar dan is het koud in je kamer, hoe slaap je beter als het koud is O-o |
|
| |
Miss Dreyar 577 Afwezig
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 maa 2015 - 23:14 | |
| - Sushi. schreef:
- Battlepaw schreef:
- Sushi. schreef:
- Battlepaw schreef:
- Sushi. schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Mweh het is koud xD
Trek dann iets warms aan... Nee je kan eerder zeggen doe het raam dicht xD Ding staat wagenwijd open (a) En Battle is voor het eerst open en misschien iets te eerlijk Waarom heb je je raam dan ook wijd open staan gek xD Because fresh air is healthy and awesome xD Als mijn kamer goed heeft gelucht slaap ik namelijk ook een stuk beter Maar dan is het koud in je kamer, hoe slaap je beter als het koud is O-o Ik heb een hele warme deken, die ik er altijd in de winter op heb liggen en daardoor heb ik er geen last van als ik me goed inwikkel (: |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 maa 2015 - 23:15 | |
| - Battlepaw schreef:
- Sushi. schreef:
- Battlepaw schreef:
- Sushi. schreef:
- Battlepaw schreef:
- Sushi. schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Mweh het is koud xD
Trek dann iets warms aan... Nee je kan eerder zeggen doe het raam dicht xD Ding staat wagenwijd open (a) En Battle is voor het eerst open en misschien iets te eerlijk Waarom heb je je raam dan ook wijd open staan gek xD Because fresh air is healthy and awesome xD Als mijn kamer goed heeft gelucht slaap ik namelijk ook een stuk beter Maar dan is het koud in je kamer, hoe slaap je beter als het koud is O-o Ik heb een hele warme deken, die ik er altijd in de winter op heb liggen en daardoor heb ik er geen last van als ik me goed inwikkel (: Word je deken dat ook niet koud? Bij mij trekt de kou altijd in mijn deken like damnn |
|
| |
Miss Dreyar 577 Afwezig
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 maa 2015 - 23:16 | |
| - Sushi. schreef:
- Battlepaw schreef:
- Sushi. schreef:
- Battlepaw schreef:
- Sushi. schreef:
- Battlepaw schreef:
- Sushi. schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Mweh het is koud xD
Trek dann iets warms aan... Nee je kan eerder zeggen doe het raam dicht xD Ding staat wagenwijd open (a) En Battle is voor het eerst open en misschien iets te eerlijk Waarom heb je je raam dan ook wijd open staan gek xD Because fresh air is healthy and awesome xD Als mijn kamer goed heeft gelucht slaap ik namelijk ook een stuk beter Maar dan is het koud in je kamer, hoe slaap je beter als het koud is O-o Ik heb een hele warme deken, die ik er altijd in de winter op heb liggen en daardoor heb ik er geen last van als ik me goed inwikkel (: Word je deken dat ook niet koud? Bij mij trekt de kou altijd in mijn deken like damnn Laat jij je deken opengeslagen liggen of niet, want dat kan een heel verschil maken. Ik zit er nu zelf ook half onder dus hij is deels warm al |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 maa 2015 - 23:20 | |
| - Battlepaw schreef:
- Sushi. schreef:
- Battlepaw schreef:
- Sushi. schreef:
- Battlepaw schreef:
- Sushi. schreef:
- Battlepaw schreef:
- Sushi. schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Mweh het is koud xD
Trek dann iets warms aan... Nee je kan eerder zeggen doe het raam dicht xD Ding staat wagenwijd open (a) En Battle is voor het eerst open en misschien iets te eerlijk Waarom heb je je raam dan ook wijd open staan gek xD Because fresh air is healthy and awesome xD Als mijn kamer goed heeft gelucht slaap ik namelijk ook een stuk beter Maar dan is het koud in je kamer, hoe slaap je beter als het koud is O-o Ik heb een hele warme deken, die ik er altijd in de winter op heb liggen en daardoor heb ik er geen last van als ik me goed inwikkel (: Word je deken dat ook niet koud? Bij mij trekt de kou altijd in mijn deken like damnn Laat jij je deken opengeslagen liggen of niet, want dat kan een heel verschil maken. Ik zit er nu zelf ook half onder dus hij is deels warm al Yah okey als je er al onder ligt Nee ik heb twee dekens en die liggen beide dicht *100ste bericht van vandaag van me xD* |
|
| |
Miss Dreyar 577 Afwezig
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 maa 2015 - 23:26 | |
| - Sushi. schreef:
- Battlepaw schreef:
- Sushi. schreef:
- Battlepaw schreef:
- Sushi. schreef:
- Battlepaw schreef:
- Sushi. schreef:
- Battlepaw schreef:
- Sushi. schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Mweh het is koud xD
Trek dann iets warms aan... Nee je kan eerder zeggen doe het raam dicht xD Ding staat wagenwijd open (a) En Battle is voor het eerst open en misschien iets te eerlijk Waarom heb je je raam dan ook wijd open staan gek xD Because fresh air is healthy and awesome xD Als mijn kamer goed heeft gelucht slaap ik namelijk ook een stuk beter Maar dan is het koud in je kamer, hoe slaap je beter als het koud is O-o Ik heb een hele warme deken, die ik er altijd in de winter op heb liggen en daardoor heb ik er geen last van als ik me goed inwikkel (: Word je deken dat ook niet koud? Bij mij trekt de kou altijd in mijn deken like damnn Laat jij je deken opengeslagen liggen of niet, want dat kan een heel verschil maken. Ik zit er nu zelf ook half onder dus hij is deels warm al Yah okey als je er al onder ligt Nee ik heb twee dekens en die liggen beide dicht
*100ste bericht van vandaag van me xD* Wat voor soort dekens heb je dan? (ik heb geen idee wat dat van mij is maar goed) Spammert |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 maa 2015 - 23:29 | |
| - Battlepaw schreef:
Wat voor soort dekens heb je dan? (ik heb geen idee wat dat van mij is maar goed)
Spammert Ik heb geen idee, dat is me ook nooit eerder gevraagd xD thank you |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 maa 2015 - 23:30 | |
| - Sushi. schreef:
- Battlepaw schreef:
Wat voor soort dekens heb je dan? (ik heb geen idee wat dat van mij is maar goed)
Spammert Ik heb geen idee, dat is me ook nooit eerder gevraagd xD
thank you Hahaah, handig xD Ik moet telkens heen en weer hoppen van acc dus kan niet zoveel spammen xD Ik zit wet te twijfelen of ik een random nachtoefeningstopicje ga aanmaken voor Battle |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 maa 2015 - 23:32 | |
| - Whisperwind schreef:
- Sushi. schreef:
- Battlepaw schreef:
thank you Hahaah, handig xD Ik moet telkens heen en weer hoppen van acc dus kan niet zoveel spammen xD
Ik zit wet te twijfelen of ik een random nachtoefeningstopicje ga aanmaken voor Battle NAh maakt nii uit, k ga zo denk toch maar eens naar, bed, eerst mn serie kijkenm andere mensen spammen en naar bed dan xD |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 maa 2015 - 23:33 | |
| - Sushi. schreef:
- Whisperwind schreef:
- Sushi. schreef:
- Battlepaw schreef:
thank you Hahaah, handig xD Ik moet telkens heen en weer hoppen van acc dus kan niet zoveel spammen xD
Ik zit wet te twijfelen of ik een random nachtoefeningstopicje ga aanmaken voor Battle NAh maakt nii uit, k ga zo denk toch maar eens naar, bed, eerst mn serie kijkenm andere mensen spammen en naar bed dan xD Pffff xD Ik wil ook een topic met Snow maken xD ik wil zoveeeeeell |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|