Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: -CLOSED- She is waiting for you [AG] zo 15 maa 2015 - 14:52 | |
| Holla mensjes :3
Ik ga een kat weggeven! Ze is mijn eerste karakter hier op Warrior Cats. Eigenlijk heeft ze een nieuwe mentor nodig maar ze is nu al 14 moons xD Ze verdient mijn verwaarlozing niet, daarom zoek ik een nieuw iemand voor haar c:
Het gaat dus over Bunnypaw, hier is wat handige informatie over haar:
Bunnypaw is een vrolijke, jonge poes met een rode vacht en grasgroene ogen. Ze houdt erg van avonturen en is best sociaal, maar kan soms een klein beetje verlegen zijn, al is dat maar zelden. Ze is erg hulpvaardig en ook wel zelfverzekerd. Ze is van de RiverClan.
Bunnypaw heeft afgelopen zomer een mentor gekregen, Breakingdawn, maar die heeft zich bij de oudsten gevoegd. Daarom heeft ze eigenlijk een nieuwe mentor nodig. Als je vanuit de realiteit zou spelen zou ze nu al ouder zijn dan 14 moons, omdat ik haar als apprentice heb aangemaakt, maar ik ben hier nu 14 maanden dus als je zou spelen vanuit dat ze kitten is, is ze 14 moons. Ingewikkeld, niet waar? xD Je mag dus eigenlijk beslissen of je haar wilt aanmelden voor de volgende ceremonie als warrior, of als apprentice die een mentor nodig heeft c:
Bunnypaw heeft eigenlijk geen lopende verhaallijnen, meeste topics zijn opgehouden door inactiviteit van mij of van de andere speler. Ze heeft ook geen rivalen maar wel wat relationships, onder andere met Breakingdawn (waarvan ik niet zeker weet of die nog actief is) en Dewpaw. (waarvan ik het ook niet zeker weet xD).
Wie het eerst komt, die het eerst maalt (al hoop ik wel echt dat diegene echt gemotiveerd is om met Bunnypaw te spelen, aangezien ze mijn verwaarlozing echt niet verdient. Bovendien wil ik haar ook niet dood hebben, dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen cx ). Graag dus ook vermelden of je ook echt gemotiveerd voor haar bent c:
De gekozen persoon pm ik met wat bijgesloten foto's voor ava's of os'jes die ik al een tijdje geleden had uitgezocht, maar natuurlijk kun je ook zelf op zoek gaan.
Verder heeft ze geen bekende broers/zussen/ouders, als je dat graag wilt zul je even een gezocht topic aan moeten maken :3
Bovendien is dit mijn eerste aanbiedtopic dus ik ben hier niet heel goed in excusez-moi xD
Mijn andere accounts (Ravenfeather, Snowwhite, Jeia en Clouddust) zal ik (voorlopig) houden c:
Groetjes, Jeltje :3
Laatst aangepast door Clouddust op ma 16 maa 2015 - 17:46; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Butter<3 304 Actief
| |
| Onderwerp: Re: -CLOSED- She is waiting for you [AG] zo 15 maa 2015 - 18:56 | |
| Ik denk dat ik haar wel actief kan houden. |
|
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: -CLOSED- She is waiting for you [AG] zo 15 maa 2015 - 19:10 | |
| Yay Ik zal je een pm sturen met alle informatie en zo xD |
|
Butter<3 304 Actief
| |
| Onderwerp: Re: -CLOSED- She is waiting for you [AG] zo 15 maa 2015 - 19:36 | |
| |
|
| Onderwerp: Re: -CLOSED- She is waiting for you [AG] | |
| |
|