|
|
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 maa 2015 - 21:54 | |
| - Portfolio tot nu toe:
Hij valt groener uit vanwege dat de computer het niet kan hendelen dat ie omgezet moet worden van CMYK naar RGB! |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 maa 2015 - 21:56 | |
| - Brat schreef:
- Fisheye schreef:
- Brat schreef:
- Fisheye schreef:
- I want them back ):
Whispersong and...?
Yellowstar & Whisperstar :/ oh sorry xD Nah, jij kon dat niet weten, aangezien je voor zo ver ik weet op geen van de forums hebt gezeten waar Yellowstar en Whisperstar waren ^^ (Whispersong is technisch gezien ook Whisperstar, aangezien zij op Whisperstar gebaseerd is) |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 maa 2015 - 22:03 | |
| @Mims: Het ziet er al super gaaf uit in ieder geval! Wat wil je nog meer omschrijven? |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 maa 2015 - 22:05 | |
| Nou ik heb voorlopig alleen die dingen te omschrijven maar de tekst wil gewoon niet x'D En er komt nog een ruimtelijk ding bij maar daar moet ik nog foto's van maken
|
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 maa 2015 - 22:07 | |
| Nou ik vind het er al goed uitzien hoor :3 |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 maa 2015 - 22:10 | |
| - My crazy bad pony and...:
my art c; i cant draw ponies c:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 maa 2015 - 22:15 | |
| |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 maa 2015 - 22:18 | |
| |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 maa 2015 - 22:24 | |
| @Julia; Zal ik wachten op Gaby bij het Darkness topic, of gewoon doorgaan? c: |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 maa 2015 - 22:30 | |
| Yoo mortals! -Is eig te moe om nog iets nuttigs te zeggen/doen- |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 maa 2015 - 22:30 | |
| Ik heb zoveel leuke plaatjes op het moment, maar geen account waar die plaatjes bij passen -ugh- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 maa 2015 - 22:35 | |
| - Silvergale schreef:
- Yoo mortals!
-Is eig te moe om nog iets nuttigs te zeggen/doen- +1 ;p |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 maa 2015 - 22:38 | |
| Dat gevoel dat je voor een heeeeeeeeeeele lange tijd niet meer wilt wakker worden Well dat heb ik #rugpijn #kniepijn #pijnovervollediglichaam #vermoeidheid #ziektes #blijftverderkletsenoverallesoortenpijn #isdoodop
Sorry I had to :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 maa 2015 - 22:52 | |
| - Honeypaw. schreef:
- @Julia; Zal ik wachten op Gaby bij het Darkness topic, of gewoon doorgaan? c:
Het maakt mij niet zo veel uit =) |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 maa 2015 - 23:04 | |
| Sooooof als je dit ziet, wanneer komt de ceremonie? <3 |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 maa 2015 - 23:06 | |
| - Foxpaw.. schreef:
- Sooooof als je dit ziet, wanneer komt de ceremonie? <3
Als ik tijd en inspiratie heb :') |
|
| |
{ Loïs 281 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 maa 2015 - 23:07 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Foxpaw.. schreef:
- Sooooof als je dit ziet, wanneer komt de ceremonie? <3
Als ik tijd en inspiratie heb :') Oké C: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 maa 2015 - 23:20 | |
| |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 maa 2015 - 23:35 | |
| Iiiiik ben vrolijk :'D Geweldige dag gehad vandaag, ik hoop jullie ook allemaal! |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 maa 2015 - 23:39 | |
| - Tallshadow schreef:
- Iiiiik ben vrolijk :'D Geweldige dag gehad vandaag, ik hoop jullie ook allemaal!
En het was nochtans vrijdag de 13de ;D Heb er zelf ook niets van gemerkt ^-^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|