We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
CAT'S PROFILE Age: 41 Moons old Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: [Gezocht] Artiesten voor OTM's wo 11 maa 2015 - 0:16
Artiestenlijst
WE'RE PART OF A STORY, PART OF A TALE. WE'RE ALL ON THIS JOURNEY, NO ONE IS TO STAY. WHERE EVER IT'S GOING. WHAT IS THE WAY?
Door de terugkeer van de OTM's zoeken we nu ook nieuwe artiesten voor de prijzen. De oude artiestenlijst is al een tijdje niet meer gebruikt en we zijn er niet zeker van of de personen nog actief zijn en nog willend zijn om hun taak als artiest op zich te nemen.
Dus.. zoeken wij nieuwe artiesten! Aanmelden is simpel: je maakt een klein lijstje met daarin de naam van je bekendste account (het account dat in de artiestenlijst komt te staan), wat je allemaal zou kunnen maken als OTM prijs en eventuele voorbeelden. De aangemelde artiesten zullen in de lijst gevoegd worden en twee zouden deze maand al gekozen kunnen worden om een prijs te maken (houd daar rekening mee!)
Mvg. het Team
Butterstar
StarClan
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: [Gezocht] Artiesten voor OTM's wo 11 maa 2015 - 0:34
Naam: Nele Bekendste account: Rudekit Wat ik kan: Tekeningen & Setjes (Ava, sig, profielplaatje, geen gifs!) Voorbeelden: Mijn recentste tekeningen ga ik morgen even uploaden ^^
Spoiler:
Laatst aangepast door Rudekit op wo 11 maa 2015 - 0:49; in totaal 2 keer bewerkt
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
Onderwerp: Re: [Gezocht] Artiesten voor OTM's wo 11 maa 2015 - 9:30
Naam: Kiki Bekendste account: Ravenheart/Mistpaw Voorbeelden:http://kalkoenkiekie.deviantart.com/ - Vooral manip dus en setjes! (Zowel gecodeerde onderschrift zoals die van Lionkit als de gewone plaatjes bewerken c: )
Echopaw
Member
997 Actief
Onderwerp: Re: [Gezocht] Artiesten voor OTM's wo 11 maa 2015 - 9:45
Naam;; Evelynn Bekendste account;; Echokit voor nu. Maar iedereen kent me wss van Forestrain. Skills;; Tekeningen Voorbeeld;;http://awesomeevee.deviantart.com/gallery/ Hihihi C:
Onderwerp: Re: [Gezocht] Artiesten voor OTM's wo 11 maa 2015 - 17:57
Naam: Chi Bekendste account: Littlestream Wat: Setjes! (: (Voorbeelden komen, zit nu op iPhone. Je kan evt. ook al m'n accounts als voorbeeld gebruiken.)