| » It was a mistake imprisoning my soul [TS] | |
|
» Mérann 39 Actief
| CAT'S PROFILEAge: » 6 Moons I saw the darkness falling, the moon appearing and the sun being forgotten in it's lonesome fight to ruleGender: Rank: |
| Onderwerp: » It was a mistake imprisoning my soul [TS] di 10 maa 2015 - 19:51 | |
| Hey allemaal :3
Ik ben op zoek naar veel topics voor Mirror. Haar karakter ligt nog niet echt vast, maar ze wordt een introverte, rustige poes. Liever geen katten die haar helemaal afmaken, maar voor de rest is iedereen welkom!
x Mérann |
|
| |
Emma2 509 Actief
| |
| Onderwerp: Re: » It was a mistake imprisoning my soul [TS] wo 11 maa 2015 - 13:12 | |
| Eaglerose x Mirrorkit? Eaglerose is ook van de windclan |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: » It was a mistake imprisoning my soul [TS] wo 11 maa 2015 - 14:39 | |
| Foxkit* x Mirror? Hij is een nogal happy en actieve (halfclan) kitten. Hij beseft nog maar amper dat zijn real mom dood is of in een andere clan zat. Wilt alles ontdekken + wil jij maken? :3 |
|
| |
» Mérann 39 Actief
| CAT'S PROFILEAge: » 6 Moons I saw the darkness falling, the moon appearing and the sun being forgotten in it's lonesome fight to ruleGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: » It was a mistake imprisoning my soul [TS] wo 11 maa 2015 - 17:59 | |
| Emma; Tuurlijk, zou jij willen maken? :3
Laura; Nice ^^ Komt eraan! |
|
| |
Lau 212 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: » It was a mistake imprisoning my soul [TS] wo 11 maa 2015 - 18:03 | |
| Hier is Foxie trouwens ^^ |
|
| |
» Mérann 39 Actief
| Onderwerp: Re: » It was a mistake imprisoning my soul [TS] wo 11 maa 2015 - 18:06 | |
| |
|
| |
Emma2 509 Actief
| |
| Onderwerp: Re: » It was a mistake imprisoning my soul [TS] wo 11 maa 2015 - 19:03 | |
| Komt eraan! |
|
| |
» Mérann 39 Actief
| Onderwerp: Re: » It was a mistake imprisoning my soul [TS] wo 11 maa 2015 - 19:13 | |
| |
|
| |
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well 110 Actief
| |
| Onderwerp: Re: » It was a mistake imprisoning my soul [TS] wo 11 maa 2015 - 19:22 | |
| |
|
| |
» Mérann 39 Actief
| Onderwerp: Re: » It was a mistake imprisoning my soul [TS] wo 11 maa 2015 - 19:37 | |
| |
|
| |
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well 110 Actief
| |
| Onderwerp: Re: » It was a mistake imprisoning my soul [TS] wo 18 maa 2015 - 14:27 | |
| @Mérann Nieuw topicje Mirror x Eagle? Maak jij? ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: » It was a mistake imprisoning my soul [TS] | |
| |
|
| |
|