Pathetic(Loci) - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Pathetic(Loci)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Jinx
Deceased
Pathetic(Loci)  - Pagina 2 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Pathetic(Loci)    Pathetic(Loci)  - Pagina 2 Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 20:50

Jinx volgde met zijn blik een eenzame vogel die de lucht doorkruiste. Hij spendeerde niet veel aandacht aan Loci, al waren zijn oren nog steeds waakzaam op hem gericht. Deze kater mocht zelf beslissen wat hij wilde, weglopen en hem achterlaten of een gesprek aan koppelen. Jinx boeide het niet bijzonder veel, al vond hij deze kater wel interessant. Hij leek bijzondere motieven voor zijn daden te hebben. ’Wil je misschien gaan jagen?’Werden de woorden uit zijn mond gehaald. Jinx grijnsde. "Maar natuurlijk!" Miauwde hij met nog steeds dezelfde grijns op zijn snuit. "Waar wil je heen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
Pathetic(Loci)  - Pagina 2 DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Loci
BerichtOnderwerp: Re: Pathetic(Loci)    Pathetic(Loci)  - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 apr 2015 - 17:57

"Maar natuurlijk!" Antwoorde de kater grijnzend op zijn vraag. "Waar wil je heen?" Vroeg de kater hem. Loci haalde zijn schouders op en keek even nadenkend rond. ’Hangt ervan af. Wil je in de Twoleg place blijven of mag je van je baas ook naar buiten gaan’ Hij leefde nu dan wel in de Twoleg place hij was opgevoed als Rogue en vond leven tussen tweebenen nog steeds idioot ook al deed hij het nu zelf. Dit verblijf was genoodzaakt, maar was zeker niet al te leuk. Al was hij ondertussen al wat gewend geraakt aan de monsters en de tweebenen.
Jinx
Deceased
Pathetic(Loci)  - Pagina 2 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Pathetic(Loci)    Pathetic(Loci)  - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 apr 2015 - 17:24

’Hangt ervan af. Wil je in de Twoleg place blijven of mag je van je baas ook naar buiten gaan’vroeg de kater nadat hij z'n schouders had opgehaald. Jinx lachte hard. "Oh nee, ik ben niet zo'n huiskat. Ik mag gaan en staan waar ik wil."Miauwde hij geamuseerd. Nee, hij vertikte het om zich aan regels te houden. De zwarte kater kon het absoluut niet hebben als iemand die hij niet respecteerde-iedereen dus- hem vertelde wat te doen. Dat was ook een van de grootsten redenen dat hij zich niet bij de Bloodclan had aangesloten. De andere was dat hij nog geen moordenaar was.
Nog.
"Laten we buiten de stad gaan, daar is veel meer te beleven"
Loci
Member
Pathetic(Loci)  - Pagina 2 DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Loci
BerichtOnderwerp: Re: Pathetic(Loci)    Pathetic(Loci)  - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 mei 2015 - 19:15

De kater lachte hard. "Oh nee, ik ben niet zo'n huiskat. Ik mag gaan en staan waar ik wil." De kater klonk geamuseerd. Loci lachte ook even mee, maar zijn lach verstomde al snel. Al bleef er wel een grijns op zijn gezicht plakken. "Laten we buiten de stad gaan, daar is veel meer te beleven" Loci knikte. ’Inderdaad’ zei hij waarna hij zich omdraaide en wegliep. Als Jinx meewou moest de kater hem maar volgen. Hij liep niet al te snel zodat Jinx hem bij zou kunnen houden en zodat hij niet buiten adem zou zijn zodra hij stilstond.

- Sorry dat ik zolang niet meer gereageerd heb.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Pathetic(Loci)    Pathetic(Loci)  - Pagina 2 Icon_minitime

Pathetic(Loci)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: