|
|
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 15:25 | |
| - Brat schreef:
- Zira schreef:
- Hey San wij moeten nog een topic Brat x Zira, want het zijn zusjes x3
Tuurlijk~ jij maken oh ik? cx Jij? Moet ik dan ook nog die van Brat x Panther aanmaken of wordt dat teveel? |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 15:27 | |
| - Foxpaw.. schreef:
- Brat schreef:
- Zira schreef:
Tuurlijk~ jij maken oh ik? cx Jij? Moet ik dan ook nog die van Brat x Panther aanmaken of wordt dat teveel? maak jij het aan? ik kan zo veel topics wel aan hoor xD heb veel inspiratie tegenwoordig ;p |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 15:28 | |
| - Brat schreef:
- Foxpaw.. schreef:
- Brat schreef:
- Zira schreef:
Tuurlijk~ jij maken oh ik? cx Jij? Moet ik dan ook nog die van Brat x Panther aanmaken of wordt dat teveel? maak jij het aan? ik kan zo veel topics wel aan hoor xD heb veel inspiratie tegenwoordig ;p Welke topic moet ik aanmaken? of allebei x3 |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 15:31 | |
| - Foxpaw.. schreef:
- Brat schreef:
- Foxpaw.. schreef:
- Brat schreef:
- Zira schreef:
Tuurlijk~ jij maken oh ik? cx Jij? Moet ik dan ook nog die van Brat x Panther aanmaken of wordt dat teveel? maak jij het aan? ik kan zo veel topics wel aan hoor xD heb veel inspiratie tegenwoordig ;p Welke topic moet ik aanmaken? of allebei x3 Hehe please? anders maak ik die van ZirexBrat wel c; |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 15:33 | |
| |
|
| |
15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 15:33 | |
| Zo, thuis. Nu even snel posten bij Ivypaw en weer door met m'n onderzoek. |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 15:37 | |
| Bijna vrij |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 15:42 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Bijna vrij
Nice setje voor creamy c: |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 15:44 | |
| Ja hè =D? Heeft Jamie gemaakt :3 . Maar ik ben weer even weg, tot zo allemaal! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 15:45 | |
| hhmm moet gaan T-T good timeing ,Anyways bye guys c;! |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 15:47 | |
| *klampt zich vast aan Honeypaw* Ik mis je, ik haat mezelf hiervoor, damn x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 16:00 | |
| - Brat schreef:
- Foxpaw.. schreef:
- Brat schreef:
- Foxpaw.. schreef:
- Brat schreef:
- Zira schreef:
Tuurlijk~ jij maken oh ik? cx Jij? Moet ik dan ook nog die van Brat x Panther aanmaken of wordt dat teveel? maak jij het aan? ik kan zo veel topics wel aan hoor xD heb veel inspiratie tegenwoordig ;p Welke topic moet ik aanmaken? of allebei x3 Hehe please? anders maak ik die van ZirexBrat wel c; Sorry voor de late reactie! Is goed, dan maak ik Brat x Panther! |
|
| |
Luca 300 Actief Things never happen the same way twice
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 16:05 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 16:07 | |
| |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 16:08 | |
| Ik wil zo graag een nieuw karakter maken ;-; Maar ik weet niet of ik hm actief houd.. Anyway, hoe zou ik hem gaan noemen?(het wordt een kater)
[0] Timepaw- Timescream [0] Candlepaw- Candleflame [0] Lionpaw- Liontail [0](Dit wordt dan een rogue) Simba(gebasseerd op lion king =D)
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 16:10 | |
| [0] Timepaw- Timescream [0] Candlepaw- Candleflame [0] Lionpaw- Liontail [100000](Dit wordt dan een rogue) Simba(gebasseerd op lion king =D)
IK HEB EEN ZIRA en dan moeten we een topic omg |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 16:12 | |
| Okidokii dan zal ik em aanmaken xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 16:12 | |
| |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 16:13 | |
| Ik denk niet dat Candle mag, aangezien dat een soort van skill van het maken van vuur en kaarsen veronderstelt |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 16:13 | |
| Katten kennen geen kaarsen, dus dat lijkt me een beetje lastig x'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |