Open minded



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Open minded

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Eaglewing
Member
Open minded DPKsfdL
203
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Eaglewing
BerichtOnderwerp: Open minded   Open minded Icon_minitimezo 8 maa 2015 - 15:10

Zijn neus was koud en zijn poten deden zeer. Toch lag er een tevreden glans in de ogen van de kater, en kon hij met een blij gevoel het kamp rond kijken. Er was weer flink wat prooi op de stapel gekomen en een mooi aandeel daarvan had hij aan meegeholpen. Verder was er niet veel gebeurd vandaag, maar misschien was er een ander die wel wat had meegemaakt?

( Open
Terug naar boven Ga naar beneden
Wagbright
Member
Open minded DPKsfdL
67
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ~
Gender:
Rank:
Wagbright
BerichtOnderwerp: Re: Open minded   Open minded Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 13:34


Wagpaw trippelde het kamp binnen met een eekhoorn in haar mond. Haar rosse staart sleepte op de grond. Haar hoofdje laag boven de grond. Ze liep voorbij Eaglwing naar de stapel. Wagpaw legde de eekhoorn erbij. "Bah, bah, al die vuile vacht van dat eekhoorn in mijn mond! Wagpaw zette zich naast Eaglewing."Hoe gaat het met jou?"Vroeg Wagpaw terwijl ze haar staart over haar poten legde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soundpaw
Member
Open minded DPKsfdL
Silke
163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons (Although most think I look like 11 or 12 moons)
Gender:
Rank:
Soundpaw
BerichtOnderwerp: Re: Open minded   Open minded Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 17:32

Langzaam liep Soundpaw door het kamp, terwijl er om haar heen van alles gebeurde. Nu het langzaam newleaf werd kwam er steeds meer leven in de brouwerij. Soundpaw genoot hiervan, de stilte was voorbij en je hoorde overal gepraat. De katten kwamen af en aan, en de de kleine kits speelde vrolijk in het waterige zonnetje. Een glimlach speelde rond Sounds snuit en ze liep vrolijk verder. Even later hoorde ze een korte klaagzang van een andere apprentice. ''Bah, bah, al die vuile vacht van dat eekhoorn in mijn mond.'' Sound zag de poes naast een andere warrior gaan zitten en zelf liep ze er ook naartoe. ''Hoe gaat het met jou?'' Werd er gevraagd, weliswaar niet aan haar, maar ze antwoordde toch. ''Prima, het leven lijkt al snel vrolijker in newleaf.'' Glimlachte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglewing
Member
Open minded DPKsfdL
203
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Eaglewing
BerichtOnderwerp: Re: Open minded   Open minded Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 13:47

Al snel was hij niet meer alleen, en kwam er een poes die Wagpaw heette naar hem toe. Hij glimlachte even om haar reactie op de eenkhoornvacht, en opende zijn mond om te antwoorden toen plots Soundpaw dat voor hem deed. Even wiebelde Eagle met zijn oren, maar besloot toen er het fijne van te denken, ze had precies gezegd wat hij wel had gedacht, en het was nog maar een apprentice. Niets om boos over te worden. Vandaar dat hij met zijn staart naar de poes wees en knikte. "Sound heeft gelijk,"
Terug naar boven Ga naar beneden
Soundpaw
Member
Open minded DPKsfdL
Silke
163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons (Although most think I look like 11 or 12 moons)
Gender:
Rank:
Soundpaw
BerichtOnderwerp: Re: Open minded   Open minded Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 21:30

Eaglewing leek het niet heel leuk te vinden dat Soundpaw antwoordde, en meteen voelde die zich schuldig. Toch leek de warrior het snel van zich af te schudden en hij wees naar Sound. ''Sound heeft gelijk.'' Zei hij, en de rode poes glimlachte. Ze vond het leuk dat newleaf voor meer katten blijdschap bracht. Ook wel logisch, want de winters waren altijd zwaar, en de lente kwam vaak als een redder in nood. Vragend keek sound daarna naar haar mede-apprentice. ''En hoe is 'ie met jou?'' Vroeg ze vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wagbright
Member
Open minded DPKsfdL
67
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ~
Gender:
Rank:
Wagbright
BerichtOnderwerp: Re: Open minded   Open minded Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 19:30


"Hoe gaat het met jou?" Vroeg Wagpaw terwijl ze haar staart over haar poten legde. ''Prima, het leven lijkt al snel vrolijker in newleaf.'' Antwoordde een poes in de plaats van Eaglewing. Ze glimlachte vriendelijk. Wagpaw schrok even dat er iemand ineens bijkwam. Dat vond ze niet zo erg. Eaglewing wiebelde met zijn oren. Daarna antwoordde hij. "Sound heeft gelijk," Wagpaw keek naar de poes. Soundpaw richtte haar hoofd naar Wagpaw. ''En hoe is 'ie met jou?'' Vroeg Soundpaw vriendelijk. "Met mij is alles ook goed. Ik had een paar missers met het vangen. Hebben jullie al meegemaakt dat als je een eekhoorn wilt vangen op een boom. Als je hem dan hebt, dat ie gewoon in de boom verdwijnt?" Wagpaw keek verward toen ze dat moment dat ze had meegemaakt vertelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
Open minded DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Open minded   Open minded Icon_minitimevr 10 apr 2015 - 21:41

Lightleaf trippelde het kamp binnen. De zwoele lucht met de geur van bloemknoppen heerste in het kamp. Ze zag een groepje katten staan, blijkbaar net terug van de jacht. Ze moest glimlachen toen ze opmerkte dat ze allemaal iets van rost in hun vacht hadden. Soundpaw kende ze al een beetje. De warrior besloot niet asociaal te doen en er naartoe te gaan. Ze gaf een paar vlugge likken om haar vacht te fatsoeneren en stapte erop af. Via een paar vlagen van woorden kon ze eruit opmerken dat het ging over de jagen. Ze was blij te horen dat die gesprekken steeds positiever werden. Dat was toch één van de voordelen van Newleaf.  '...als je hem dan hebt, dat ie gewoon in de boom verdwijnt?' de apprentice deed een perfectie imitatie van de gezichtsuitdrukking die bijna iedereen deed als dat voorviel. Lightleaf lachte. 'Ja, dat heb ik ook soms,' zei ze bij wijze van poging om mee te doen in het gesprek. Ze voelde iets omhoogkomen en haar bruine ogen werden groot. Nee, nee, niet nu,nee, dacht ze. Snel draaide ze zich om naar de struiken en gaf over. Ze zakte in de grond van schaamte. Nog op adem happend hielt ze haar blik gericht op de struiken. Lightleaf had geen zin om de anderen onder ogen te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglewing
Member
Open minded DPKsfdL
203
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Eaglewing
BerichtOnderwerp: Re: Open minded   Open minded Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 1:31

De kater glimlachte toen de ene apprentice de andere vroeg hoe de dag was, het was belangrijk onderlinge relaties vrolijk te houden. De apprentice antwoordde volledig, en Eaglewing kon niet ander dan glimlachen zodra hij het verhaal van de eekhoorns hoorde. Een andere apprentice kwam er ook nog bij en de glimlach bleef bij Eagle toen die instemde met de ander. Toen ze echter overgaf fronste hij even, maar besloot er niet op in te gaan want waarom zou hij zich bemoeien met zaken die zo duidelijk van een ander waren. "Eekhoorns zijn inderdaad lastig," Gaf hij toe, zijn blik toch een beetje argwanend op Lightleaf houdende, "In Skyclan achtervolgden we ze in de bomen zelf,"
Terug naar boven Ga naar beneden
Raza
Member
Open minded DPKsfdL
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Open minded   Open minded Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 15:19

Zich klein houdend zat ze in de bosjes, luisterend naar wat drie Thunderclan katten te vermelden hadden. Ze had echter haat aan alle clans maar als ze ze moest nummeren zou Thunderclan één zijn, katten die oh zo loyaal waren aan hun clan. Nonchalant kwam ze tevoorschijn, ze vond het al leuk genoeg dat ze haar niet geroken hadden, al stond de wind de andere kant op. "Hmmm... Eekhoorns zijn nog niet eens zo lastig hoor. Je moet alleen weten hoe je ze moet vangen." Ze glimlachte vriendelijk, alsof ze erbij hoorde en ze haar jaren kenden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soundpaw
Member
Open minded DPKsfdL
Silke
163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons (Although most think I look like 11 or 12 moons)
Gender:
Rank:
Soundpaw
BerichtOnderwerp: Re: Open minded   Open minded Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 16:28

Wagpaw vertelde haar verhaal en Sound lachte een beetje. Ze was eigenlijk nog nooit achter een eekhoorn de boom ingegaan, maar ze kon het zich wel goed voorstellen hoe het is als 'ie zomaar verdwijnt. Toen kwam er ineens een warrior bij, Lightleaf. ''Ja dat heb ik ook soms.'' Zei ze. Plots dook ze de bosjes in, en gaf over. Soundpaw keek bezorgt, maar Eaglewing deed alsof het niks was. Eekhoorns zijn inderdaad lastig.'' Zei hij alsof er niks gebeurt was. ''In skyclan achtervolgde we ze in de bomen zelf.'' Sound voelde zich er niet fijn bij dat er geen aandacht werd besteed aan Lightleaf. ''Gaat het?'' Vroeg ze zachtjes aan haar. ''Hmmm... Eekhoorn zijn niet eens zo lastig hoor. Je moet alleen weten hoe je ze moet vangen.'' Klonk er ineens een vreemde stem en Sound draaide haar hoofd weg van de zieke poes, om te zien wie dat zei. Daar stond ineens een bloodclan kat. Te doen alsof ze elkaar al jaren kende. De rode apprentice schrok een beetje, hoe kon ze niet gemerkt hebben dat die er aankwam? Ze vertrouwde het niet helemaal. Deze situatie was vreemd, en ze voelde zich er niet fijn bij. Ze wou wat zeggen over de opmerking, die in Sounds oren wat arrogant klonk, maar ze had totaal geen verstand van eekhoorn-jachten dus ze wachtte maar tot iemand anders de stilte verbrak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wagbright
Member
Open minded DPKsfdL
67
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ~
Gender:
Rank:
Wagbright
BerichtOnderwerp: Re: Open minded   Open minded Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 19:34


Wagpaw vertelde haar verhaal toen ze achter een eekhoorn achter ging. Na haar verhaal kwam er een andere warrior in het groepje, Lightleaf. ''Ja dat heb ik ook soms.'' Zei ze. Inneens draaide ze zich om en was ze weg. Soundpaw keek bezorgt naar Lightleaf. "Eekhoorns zijn inderdaad lastig.'' Zei Eaglewing doodgewoon alsof Lightleaf er niet was geweest. ''In skyclan achtervolgde we ze in de bomen zelf.'' Wagpaw keek opgewonden naar de kater. "De volgende keer zal ik ook in de bomen springen" Verzekerde ze hem. ''Hmmm... Eekhoorn zijn niet eens zo lastig hoor. Je moet alleen weten hoe je ze moet vangen.'' Sprak een stem die Wagpaw nog nooit had gehoord. Wagpaw draaide haar hoofd een beetje schuin. Daar stond ineens een bloodclan kat. De kat deed precies of we haar al jaren kende. Wagpaw had wel iets geroken van haar, maar de rode poes wist het niet zeker of het wel een kat was. Wagpaw voelde zich wat ongemakkelijk met al deze katten. Ze is meestal alleen of met 2. Nu zit ze hier met 2 THclan katten en een kat die ze totaal niet kent. "Hallo, wie ben jij?" Vroeg Wagpaw. Ze vertrouwde de kat niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raza
Member
Open minded DPKsfdL
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Open minded   Open minded Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 21:21

Hun verwarde gezichten waren geweldig, maar dat ze niets durfden te zeggen was leuker. Ze bewoog sierlijk met haar staart en hield haar kopje schuin, de poes die wat zei aankijkend. Ze glimlachte vriendelijk, een glinstering in haar ogen. "Mijn naam is Raza. Voormalig Thunderclan kat, maak je geen zorgen. Ik hoor hier, ik breng Silverstar informatie over de Bloodclan." Ze verzon het te plekken, maar het was perfect.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
Open minded DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Open minded   Open minded Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 14:29

Lightleaf werd een stukje opgewekter toen ze hoorde dat er nog een oud-skyclanner in de groep zat. 'Gaat het?' vroeg Soundpaw aan haar. Lightleaf liet een kort knikje zien. Het zou juist kunnen dat ik zwanger ben, dacht ze er achter na. Gesterkt door de bezorgdheid die de poes draaide ze zich weer om. Haar plan was om de andere warrior nog wat verder te vragen over de Skyclan, het was ook zo lang geleden, maar een bloodclan kat verstoorde het. Lightleaf voelde paniek op komen. Sinds overlaat wist ze niet meer wat ze van bloodclanners moest denken. Zie dat ze Hate kende! De zwarte kat paste haar techniek toe, -gewoon meedoen in het gesprek en doen alsof je er al de hele tijd bij was- het enige verschil was dat ze sommigen haar aankeken alsof ze net een uilenbal had ingeslikt. een volledig roste poes sprak voor het eerst tegen de vreemde. 'Mijn naam is Raza. Voormalig Thunderclan kat, maak je geen zorgen. Ik hoor hier, ik breng Silverstar informatie over de Bloodclan,' was haar antwoord. Lightleaf keek het groepje rond, twee apprentice en twee warriors, inclusief haarzelf.  De poes zou geen schijn van kans hebben. Lightleaf haalde haar schouders op, nu was haar voorval van daarnet al op de achtergrond verdwenen. 'Oh, dat wist ik niet,' zei de warrior. Eekhoorns waren hun belangstelling kwijt. Lightleaf kon nu maar beter aardig doen, ze had al genoeg bloodclan katten als vijand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soundpaw
Member
Open minded DPKsfdL
Silke
163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons (Although most think I look like 11 or 12 moons)
Gender:
Rank:
Soundpaw
BerichtOnderwerp: Re: Open minded   Open minded Icon_minitimedi 14 apr 2015 - 17:05

De bloodclan kat kwam meteen met een verhaal over informatie doorspelen, maar Sounpaw geloofde er geen woord van. Je gaat niet zomaar weg bij de clan, en dan zou iedereen van de thunderclan daar van weten, toch? Maar iedereen leek het te slikken. "Oh, dat wist ik niet." Zei lighleaf, en Sound knikte instemmend. Ze liet maar niks merken van haar argwanendheid. Dat was bovendien ook helemaal niet van belang want het zou toch niemand boeien. Hoe lang doe je dat al? Vroeg de rode poes vrolijk. Ze was benieuwd wat de elite poes daarop zou zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wagbright
Member
Open minded DPKsfdL
67
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ~
Gender:
Rank:
Wagbright
BerichtOnderwerp: Re: Open minded   Open minded Icon_minitimedi 14 apr 2015 - 19:54


"Mijn naam is Raza. Voormalig Thunderclan kat, maak je geen zorgen. Ik hoor hier, ik breng Silverstar informatie over de Bloodclan." Zei de bloodclankat. Wagpaw vertrouwde ze maar niet. Voor ze iets kon zeggen was Lightleaf haar voor. 'Oh, dat wist ik niet,' Zei Lightleaf die terug in de groep kwam praten. Wagpaw fronste even. Natuurlijk weet niemand dat. Dacht Wagpaw in haar zelf. Toch knikte Wagpaw samen met de rode poes. Ze keek naar Sounpaw toen ze begon te spreken. 'Hoe lang doe je dat al?' Vroeg Sound vrolijk. Dat was een goede vraag. Wagpaw keek naar de bloodclankat. Wat zou ze zeggen. Wagpaw bleef stil, omdat het gesprek veel te goed ging en dat ze er niet tussen in moest komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raza
Member
Open minded DPKsfdL
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Open minded   Open minded Icon_minitimewo 15 apr 2015 - 17:56

Ze glimlachte naar de kat die een vraag stelde, de andere totaal negerend. "Zo ongeveer 5 manen? Ooit een aanval van de Bloodclan hier gehad?" Als ze iets kon wat het liegen, dus iets te plekken verzinnen kon ze ook wel. Stomme Thunderclanners. Te dom. Daarom noemde ze de Elite expres Bloodclan, om vertrouwen te winnen...

Kort is me ding btw
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
Open minded DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Open minded   Open minded Icon_minitimedo 16 apr 2015 - 21:42

Soundpaw vroeg hoe lang ze dat al deed. Wat een slimme kat. 'Zo ongeveer 5 manen? Ooit een aanval van de Bloodclan hier gehad?'antwoordde ze. Zo goed als midden in het kamp? Lightleaf betwijfelde het sterk of een clan hierbinnen kon komen. 'Hier?' zei ze dan ook, nadrukkelijk rondkijkend naar al de sporen die leidden naar een druk bestaand clanleven. Ze bedoelde het niet als vraag, meer als opmerking. Raza, of ze hoe ze ook heette, mocht dan wel een Bloodclanner zijn, de opmerking kwam gewoon over haar lippen. Ze glimlachte nog erachter. Het kwam nu meer over als grapje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wagbright
Member
Open minded DPKsfdL
67
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ~
Gender:
Rank:
Wagbright
BerichtOnderwerp: Re: Open minded   Open minded Icon_minitimevr 17 apr 2015 - 20:52

blockquote>
De rode kattin Soundpaw stelde een goeie vraag aan de Bloodclan kat. Zo ongeveer 5 manen? Ooit een aanval van de Bloodclan hier gehad?'antwoordde de kat. 'Hier?' zei Lichtleaf dan ook. Lightleaf keek het kamp rond. Wagpaw keek met haar mee. "Moet je niet naar Silverstar voor je informatie te overbrengen?" Zei Wagpaw met een volgende vraag aan de kat. Ze wou Raza weg uit het territorium voor ze gewonden katten ging maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglewing
Member
Open minded DPKsfdL
203
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Eaglewing
BerichtOnderwerp: Re: Open minded   Open minded Icon_minitimeza 18 apr 2015 - 3:47

Er gebeurde zoveel in korte tijd dat Eagle het allemaal even uit het oog verloor. Een Bloodclan kat hier in het kamp, en de apprentices praatten ermee alsof het normaal was. Hij stond langzaam op, zijn poten eens uitschuddende, "Het maakt me niet uit of ze een boodschap heeft of niet," Begon hij, zijn ogen vlammende, "Volgende keer wacht je maar gewoon aan de grens, waar is de eer van Bloodclan dat ze nu ook al moeten sluipen om een boodschap te brenge?" Hij sprak het spottend uit, geen greintje respect voor die clan en haar volgers. Vreselijke beesten stuk voor stuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raza
Member
Open minded DPKsfdL
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Open minded   Open minded Icon_minitimeza 18 apr 2015 - 18:05

Ze kreeg een vraag, maar voor de zie kon beantwoorden opende een calico kater zijn mond. Ze trok haar wenkbrauwen op, een spottende blik op haar gezicht. "Ook hallo." Glimlachte ze en draaide haar kop vervolgens weer naar de apprentice. "Ik ben al bij Silverstar geweest, en ik wou terug gaan. Maar jullie leken me wel gezellig." Ze grinnikte en bewoog wat met haar oren. Overal geluid, wat betekende meer katten. "Maar goed, ik zal weer moeten gaan. Ze missen me vast bij de Bloodclan." Ze legde een sarcastische druk op de laatste paar woorden en draaide zich om, om vervolgens in een soort drafje weg te gaan. Toen ze wist dat ze uit het zicht was trok ze een sprint, gewoon omdat ze het heerlijk vond maar niet bang wou overkomen in het begin.


~Raza is het topicje uit :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Open minded   Open minded Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Open minded
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: