Eye Manips - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Eye Manips

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Moonclaw
Member
Eye Manips - Pagina 2 DPKsfdL
383

CAT'S PROFILE
Moonclaw
BerichtOnderwerp: Re: Eye Manips   Eye Manips - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 mei 2011 - 18:41

Ik gebruik Picnik. Boehoe mij!
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowkit*
Member
76

CAT'S PROFILE
Snowkit*
BerichtOnderwerp: Re: Eye Manips   Eye Manips - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 mei 2011 - 18:44

Gewoon Gimp Razz
Jammer dat Gimp geen tranen kan maken door dingies minder te vullen want dan had ik echt epic dingies gehad xD
Maar ik ben lekker op dreef kijk ff in mijn page dan zien jullie mijn nieuwe dingies :'D

@Moon: Heb je die traan zelf gemaakt of niet? :'D Want anders download ik ook picnik voor tranen :'D
Viperfang
Member
35

CAT'S PROFILE
Viperfang
BerichtOnderwerp: Re: Eye Manips   Eye Manips - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 mei 2011 - 18:46

GIMP......

Ik heb dat ook, maar echt, daar faal ik mee xD
Hoe maak je dan ooit die doorzichtige rook-achtige krulletjes om het oog?
Snowkit*
Member
76

CAT'S PROFILE
Snowkit*
BerichtOnderwerp: Re: Eye Manips   Eye Manips - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 mei 2011 - 18:52

@Viper: Dat noem ik noob-haat :'D
Weetje wel: Jij haat het progamma want het lukt niet het het progamma haat jouw x'D
Hiervoor ben ik 5x van Gimp gescheiden :'D Nu zijn we voor eeuwig verbonden Laughing

Edit: Welke krul achtige dingies? Heb je een voorbeeld? xD
Moonclaw
Member
383

CAT'S PROFILE
Moonclaw
BerichtOnderwerp: Re: Eye Manips   Eye Manips - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 mei 2011 - 18:53

Nee, de traan stond al op de foto!
Oké, ik vaal dus echt dat ik geen GIMP download Mad
Viperfang
Member
35

CAT'S PROFILE
Viperfang
BerichtOnderwerp: Re: Eye Manips   Eye Manips - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 mei 2011 - 18:55

http://remembersong.deviantart.com/#/d3got2l

Nou, hier, bij dit oog xD
In dat rode gedeelte zie je een soort van.. Kleurverschillen :'3
HOE DOE JE DAT XD
Snowkit*
Member
76

CAT'S PROFILE
Snowkit*
BerichtOnderwerp: Re: Eye Manips   Eye Manips - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 mei 2011 - 18:59

Wel..
Dat is zee :'D
Viperfang
Member
35

CAT'S PROFILE
Viperfang
BerichtOnderwerp: Re: Eye Manips   Eye Manips - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 mei 2011 - 19:33

Hoe krijg je daar ooit een zee.... O.o'''

Want kan je plaatjes wat transparanter maken op Gimp? xD
Snowkit*
Member
76

CAT'S PROFILE
Snowkit*
BerichtOnderwerp: Re: Eye Manips   Eye Manips - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 mei 2011 - 19:35

Wel..

Kleur de zee rood (Horror dah :'D) Je weet wel met verkleuren of hue(engels)
Dan doe je vermenigvuldigen of zacht licht of overheen leggen (of iets anders wat je mooit vind) en dan erop leggen :'D
Duplicaten als het te weinig is spelen met de opacity als eht te veel is.

En dit is mijn awsome lovely dingie met al een paar favs Very Happy

http://remembersong.deviantart.com/art/Let-it-snow-209467170 <-- You must check it or I get angry >8D xD
Sunkit-
Member
68

CAT'S PROFILE
Sunkit-
BerichtOnderwerp: Re: Eye Manips   Eye Manips - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 mei 2011 - 20:38

Ziet er echt mega goed uit Snow! Je ziet dat je de draai te pakken hebt Very Happy

Ik haat gimp Razz nah, ik kan er mee werken, maar ben gewoon getrouwd met photoshop CS4 XD
Duststar
StarClan
177

CAT'S PROFILE
Duststar
BerichtOnderwerp: Re: Eye Manips   Eye Manips - Pagina 2 Icon_minitimevr 20 mei 2011 - 15:57

Haha thx Sunkit al eht bewerken gaat opeens super snel Razz

Whoo Let it snow heeft 44 vieuws en 13 (ongeluksgetal x.x) favs Very Happy

Dit is een experiment, ik zou graag willen weten of het niet té nep is xD

http://remembersong.deviantart.com/art/Wrong-wish-209573065
Moonclaw
Member
383

CAT'S PROFILE
Moonclaw
BerichtOnderwerp: Re: Eye Manips   Eye Manips - Pagina 2 Icon_minitimevr 20 mei 2011 - 16:23

Natuurlijk is hij onlogisch, want dat hoort bij eye manips.
Ik vind hem heel mooi, alleen is het oog ietsje té licht :3
But you're still better then me!
Sunkit-
Member
68

CAT'S PROFILE
Sunkit-
BerichtOnderwerp: Re: Eye Manips   Eye Manips - Pagina 2 Icon_minitimevr 20 mei 2011 - 22:01

Ik vind hem echt geniaal Snow!

Ik heb altijd wel iets... ik weet niet of je dus de wimpers heb gemanipuleerd of niet (vermoed zelf van wel XD) maar zelf zou ik dus werkelijk volle wimpers gebruiken. Niet allemaal dezelfde lengte, maar voller XD
Waarom... ik vind dat je manip iets vrouwelijks heeft, en dit zou ik juist nog iets meer accentueren daarmee. Ook zou ik de wimpers iets schuiner plaatsen zeg maar. Dat het meer meebeweegt met het gezicht, dat er meer beweging in zit. Goh, ben erg lastig met uitleggen en weet ook niet hoe ik het verder moet verwoorden -.- hatelijk. Ze buigen iets te recht naar beneden, laat de boog iets meer naar links buigen (naar het groen, niet geel XD is hoe je het bekijkt, links en rechts XD)

Mijn zever verder naast je neer leggen hoor, vind hem dus echt heel erg goed geniaal gelukt. Je ziet echt dat je beter en beter wordt naarmate je er meer mee bezig bent. Blijf gewoon zo doorgaan!
Snowkit*
Member
76

CAT'S PROFILE
Snowkit*
BerichtOnderwerp: Re: Eye Manips   Eye Manips - Pagina 2 Icon_minitimevr 20 mei 2011 - 23:03

Bedankt voor het compliment en de tips 8D

Btw ik heb de wimpers niet bewerkt xD
Die zaten er al op (het zijn nep wimpers btw Razz) het enige wat ik gedaan heb zijn sommige wimpers iets donkerder gemaakt want die vervaagde door de texture xD

Ik wou eigenlijk een zeepbel gebruiken maar ik kon geen geschikte vinden Razz

__

Ik ben gefeauterd (ofzo) door Real Eye-ze =D
En ik word steeds meer bekeken Smile
Mis allene nog comments Razz
Scarface
Member
228

CAT'S PROFILE
Rank:
Scarface
BerichtOnderwerp: Re: Eye Manips   Eye Manips - Pagina 2 Icon_minitimevr 20 mei 2011 - 23:18

Zeg Snowkit kun je dat ook met kattenogen doen?
Snowkit*
Member
76

CAT'S PROFILE
Snowkit*
BerichtOnderwerp: Re: Eye Manips   Eye Manips - Pagina 2 Icon_minitimeza 21 mei 2011 - 14:11

Scarkit: Ja ik denk het wel Wink Ik gebruik immers de zelfde methode x)
Sandwhisper
Member
21

CAT'S PROFILE
Rank:
Sandwhisper
BerichtOnderwerp: Re: Eye Manips   Eye Manips - Pagina 2 Icon_minitimeza 21 mei 2011 - 17:55

Hmmm... met photoshop gebruik ik altijd brushes... voor gimp zal je die ook hebben. Je hebt namelijk speciale lash brushes, erg handig. Ook zeepbelbrushes, dat is effectiever dan een plaatje zoeken... vind ik toch XD
Snowkit*
Member
76

CAT'S PROFILE
Snowkit*
BerichtOnderwerp: Re: Eye Manips   Eye Manips - Pagina 2 Icon_minitimeza 21 mei 2011 - 21:13

Ja ik heb ook brushes maar het punt is met brushes is dat het dan meestal duidelijk te zien is dat het een brush is en geen plaatje Razz
Ik vind het wel jammer dat ik PS nodig heb om tranen te maken xD
Snowkit*
Member
76

CAT'S PROFILE
Snowkit*
BerichtOnderwerp: Re: Eye Manips   Eye Manips - Pagina 2 Icon_minitimema 23 mei 2011 - 17:45

Yay ik heb een nieuwe manip weten te maken Very Happy
http://remembersong.deviantart.com/art/My-Dear-209997287
Sunkit-
Member
68

CAT'S PROFILE
Sunkit-
BerichtOnderwerp: Re: Eye Manips   Eye Manips - Pagina 2 Icon_minitimema 23 mei 2011 - 21:57

Hmmm, vind persoonlijk deze iets minder vergeleken met de anderen. Het idee is echt erg goed, maar voor mijn gevoel kan je het nog veel dramatischer laten doorschemeren.

De tekst lichter, veel lichter dat het de huidskleur doorschijnt maar wel zichtbaar blijft. En de tranen verduidelijken door ofwel zwart met licht streepje wit voor de schittering, of blauw/wit doen.
De ooghoeken, beide kanten, zou ik iets lichter houden ook zodat je de vorm van het oog ziet. Nu neigt het iets naar een vlek te trekken.

Het gedichtje vind ik erg leuk, pas ook goed bij het plaatje. De Make-up en kleuren vind ik wel echt geslaagd, maar gezien je andere manips weet ik dat je hier meer uit kan halen dan dat je nu hebt.

Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar je volgend werk, dus zeker door blijven doen!
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Eye Manips   Eye Manips - Pagina 2 Icon_minitime

Eye Manips
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: