|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 14:17 | |
| Die arme Tall D: Komt een creepy dude tegen die hem ervan verdenkt zijn dochters verleidt te hebben, moet spinnen trotseren, komt terug om door een van die dochters geconfronteerd te worden en krijgt dan, terwijl hij onder het spinrag zit, ook nog eens zijn moeder over zich heen! Dramatisch |
|
| |
Beer 277 Actief Never wound a snake, kill it
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 14:23 | |
| Arme Tall, Inner had ook kunnen komen als ze niet vrijgesteld was van het Deputy zijn. |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 14:26 | |
| Het weer is zo goed, ik ben gewoon in de tuin gaan zitten en heb zelfs mn zonnebril erbij gepakt <3 Goed weer = goed humeur ;D |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 14:26 | |
| Mweh ik verveel me een beetje atm x'D Iemand die een topic wilt ofs? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 14:27 | |
| Inner is officieel zieliger dan Tall, hopelijk wordt ze niet door heel Windclan onderuit gehaald @ the Gathering :') |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 14:28 | |
| - Sparrowfeather schreef:
- Mweh ik verveel me een beetje atm x'D Iemand die een topic wilt ofs?
Met Brat? :p |
|
| |
Emmango aka Emma 288 Actief
| |
| Iemand zin in een topicje met Icepaw? Of Eclipse? |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| - Tallshadow schreef:
- Inner is officieel zieliger dan Tall, hopelijk wordt ze niet door heel Windclan onderuit gehaald @ the Gathering :')
Innerghost haald Windclan onderuit tegenover de rest van de Clans >3 |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 14:29 | |
| - Brat schreef:
- Sparrowfeather schreef:
Met Brat? :p Sure, met wie van mijn accounts? :'3 |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 14:30 | |
| @Daan; Fawn x Inner, Fawn x Rough, kies maar, if you want :3 |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 14:31 | |
| - Tallshadow schreef:
- Die arme Tall D: Komt een creepy dude tegen die hem ervan verdenkt zijn dochters verleidt te hebben, moet spinnen trotseren, komt terug om door een van die dochters geconfronteerd te worden en krijgt dan, terwijl hij onder het spinrag zit, ook nog eens zijn moeder over zich heen! Dramatisch
Hahaha waar? xD linkie! |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 14:32 | |
- Brat schreef:
- Sparrowfeather schreef:
Met Brat? :p Sure, met wie van mijn accounts? :'3 maakt mij niet uit xD |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 14:32 | |
| @Daan; Oh ja, ik zal nog dat topic Ember x Ivy maken ;D
Whoop, ik ben echt heel goed gehumeurd xp |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 14:33 | |
| - Innerghost schreef:
- Tallshadow schreef:
- Inner is officieel zieliger dan Tall, hopelijk wordt ze niet door heel Windclan onderuit gehaald @ the Gathering :')
Innerghost haald Windclan onderuit tegenover de rest van de Clans >3 Oh of course, we better watch out for that huge mouth @Eef, https://www.warriorcatsnl.com/t23009-baby-it-s-cold-outside?nid=140#542553 Ziehier, het topic des oneerlijkheid tegenover een arme kater die op het verkeerde moment op de verkeerde plek was :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 14:35 | |
| Yush topics <'3 Beide zijn wel leuk Nath :'D Sws is Inner x Fawn lang geleden, dus als je maar een van die twee wilt, doe die maar x3 |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 14:37 | |
| - Tallshadow schreef:
- Innerghost schreef:
- Tallshadow schreef:
Innerghost haald Windclan onderuit tegenover de rest van de Clans >3 Oh of course, we better watch out for that huge mouth
@Eef, https://www.warriorcatsnl.com/t23009-baby-it-s-cold-outside?nid=140#542553 Ziehier, het topic des oneerlijkheid tegenover een arme kater die op het verkeerde moment op de verkeerde plek was :') Hahaha 'was er een zwanger?!' Eh, ik denk dat ie dat dan wel zou weten? xDD @Dieuw: jaaa dit weertje maakt blij hea |
|
| |
D' 201 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 14:39 | |
| Hehe I've got awesome ideas voor mn chars dankzij laura. Nu eerst ff switchen naar de duivel's dochter van shadowclan ;3 |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 14:41 | |
| Oh mijn god, dit gaat nog flink uit de hand lopen straks xD Shrewstar in het topic xD |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 14:42 | |
| @Eef; Jajajajjaja <33 Mijn zusje zit me wel alleen half nat te spuiten met de tuinslang, maar ach :')
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 14:42 | |
- Yush topics <'3
Beide zijn wel leuk Nath :'D Sws is Inner x Fawn lang geleden, dus als je maar een van die twee wilt, doe die maar x3 Zullen we beide doen, dat jij die vor Rough maakt en ik die voor Fawn. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|