|
|
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 11:13 | |
| - Spottedpaw, schreef:
- Lionroar schreef:
- Spottedpaw, schreef:
- Lionroar schreef:
- Omg Chi you lived under a rock? D:
Ja ;x; Hij heeft gevochten met een clangenoot omdat die op de een of andere reden boos op hem was, toen heeft Whitelion haar van de rots afgegooid en hem er de schuld van gegeven en Ever heeft hem toen verbannen ;-; ... Yes. Omg, Whitelion is echt zo'n GFKQAEGV D< No worries, Spotted doesn't care. She believes in her father. <3 Okay ;-; Maar ehm, zullen we dan gewoon doen dat ze het nog niet wist? Like, hij is meteen weggerend en dit is echt direct nadat hij verbannen is geworden, dus dan zou het net zo goed zijn geweest dat ze de hele tijd buiten het kamp was/gejaagd had enzo :') Leker dramatisch. Oehh, klinkt leuk. c: Ze gaat echt flippen als ze het te weten komt. xD Whitelion, pas maar beter op jij. Spotted in the attack~ Hahah, ik ben blij dat er dan tenminste één is die nog in Lion gelooft <'3 |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 11:15 | |
| |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 11:15 | |
| - Lionroar schreef:
- Spottedpaw, schreef:
- Lionroar schreef:
- Spottedpaw, schreef:
- Lionroar schreef:
- Omg Chi you lived under a rock? D:
Ja ;x; Hij heeft gevochten met een clangenoot omdat die op de een of andere reden boos op hem was, toen heeft Whitelion haar van de rots afgegooid en hem er de schuld van gegeven en Ever heeft hem toen verbannen ;-; ... Yes. Omg, Whitelion is echt zo'n GFKQAEGV D< No worries, Spotted doesn't care. She believes in her father. <3 Okay ;-; Maar ehm, zullen we dan gewoon doen dat ze het nog niet wist? Like, hij is meteen weggerend en dit is echt direct nadat hij verbannen is geworden, dus dan zou het net zo goed zijn geweest dat ze de hele tijd buiten het kamp was/gejaagd had enzo :') Leker dramatisch. Oehh, klinkt leuk. c: Ze gaat echt flippen als ze het te weten komt. xD Whitelion, pas maar beter op jij. Spotted in the attack~ Hahah, ik ben blij dat er dan tenminste één is die nog in Lion gelooft <'3 The Spotteds always will. <3 Eigenlijk zou Ever nu een droom van Spottedleaf moeten ontvangen. xD Of nee, stiekem zou ze gewoon terug levend moeten worden gemaakt. Zoals in de boeken eens was gebeurd, denk ik.. :'D |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 11:16 | |
| Nath: Ik, skype, nu. Chi: Hahahah dan komt Spotted helemaal kwaad de clan binnengelopen "HOW DARE YOU EVERSTAR D:" |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 11:25 | |
| Lizard zal haar vader beschermen >D |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 11:31 | |
| Sparrow gaat zich ermee bemoeien~ |
|
| |
hannah 422 Actief Everything is awesome
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 11:47 | |
| |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 11:48 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 11:55 | |
| |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 11:56 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 11:57 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Whirliepurlypaw <3
daddeh |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 11:57 | |
| Soms heb ik er spijt van dat ik ervoor heb gezorgd dat Broken niks meer weet, zoals nu, met White en Lion, oh wat zou dat een mooie inspiboost voor hem zijn geweest xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 11:58 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Soms heb ik er spijt van dat ik ervoor heb gezorgd dat Broken niks meer weet, zoals nu, met White en Lion, oh wat zou dat een mooie inspiboost voor hem zijn geweest xD
Je kan doen dat er iets in vlagen terugkomt? |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Ik wil een riverclan account met een familie, maar ik was aan het denken, zou ik rushingkit actief maken en gewoon even kitten periode bespelen en dan overgaan naar apprentice omdat zijn sibling(s) ook al apprentice zijn geworden? :'D |
|
| |
| |
| ik wil zo graag een kitten maar... inactiviteit... : ( |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 11:59 | |
| - Dustpaw. schreef:
- Ik wil een riverclan account met een familie, maar ik was aan het denken, zou ik rushingkit actief maken en gewoon even kitten periode bespelen en dan overgaan naar apprentice omdat zijn sibling(s) ook al apprentice zijn geworden? :'D
JA CEDAR MET ZN BRO <3 |
|
| |
Bo2 165 Actief
| |
| Mh, zou ik wel kunnen doen x) Het is ook zo jammer dat heel dat gebeuren met Tinder enzo niet door is gegaan, ik verheugde me zo op drama xD |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| - Ashdrizzle schreef:
- Dustpaw. schreef:
- Ik wil een riverclan account met een familie, maar ik was aan het denken, zou ik rushingkit actief maken en gewoon even kitten periode bespelen en dan overgaan naar apprentice omdat zijn sibling(s) ook al apprentice zijn geworden? :'D
JA CEDAR MET ZN BRO <3 Ja man, maar Rushing is gewoon awesome want ehm, hij is zo lui als wat en hij is een vreetzak :'D Dat is gewoon grappig ;x; hihi. |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 12:03 | |
| Ik droomde vandaag over een Warrior Cats kamp. :'D |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 12:04 | |
| - Dustpaw. schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Dustpaw. schreef:
JA CEDAR MET ZN BRO <3 Ja man, maar Rushing is gewoon awesome want ehm, hij is zo lui als wat en hij is een vreetzak :'D Dat is gewoon grappig ;x; hihi. plus het zijn de kittens van de silver en gray i mean o3o |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|