|
| |
Joziefrozie :D 493
| |
| Onderwerp: Re: Wie ben je nog meer? za 12 feb 2011 - 17:51 | |
| I am
Silverpool: WindClan kat, warrior. Dotkit: ThunderClan kat, kit. Vanillekit: ThunderClan kat, kit. Honeybee: BloodClan kat, kit. Hij is rood omdat ik hem nog moet aanmaken x3. |
| | | 178
| |
| Onderwerp: Re: Wie ben je nog meer? ma 7 maa 2011 - 18:06 | |
| ik ben:
Shinykit jonge, lichtkleurige Shadowclankitten
Sunpaw enthousiaste, oranje met witte Windclanpoes
Wolfie langharige, zandkleurige Rogue (verliefd op Leopardheart)
Skywalker (half) zwarte, lenige, snelle kater, Rivierclankrijger |
| | | Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Wie ben je nog meer? ma 7 maa 2011 - 18:20 | |
| Nog even opnieuw : Mousefur - Warrior(binnenkort Queen!) - RiverClan Goldenpelt - Medicine Cat - ShadowClan Dapplepaw: - Apprentice - RiverClan Roseleaf - Warrior - RiverClan (inactief) Lionpaw - Appretice - WindClan Bluefeather - Warrior - WindClan (inactief) Raven - Roque Eclipse: - BloodClan Viperpaw - Apprentice - ShadowClan Spottedtail - Warrior - ThunderClan (half) Wolfclaw - Warrior - ThunderClan Omg... Veel te veel! D: Binnenkort komen er waarschijnlijk een paar op de acc. markt...... ^^' |
| | | 189
| |
| Onderwerp: Re: Wie ben je nog meer? zo 3 apr 2011 - 1:07 | |
| Oakheart - Riverclan warrior Leafdapple - Skyclan warrior Viper - Bloodclan kit |
| | | Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Wie ben je nog meer? zo 3 apr 2011 - 13:27 | |
| Bluestar ~ ThunderClan Sandspots ~ ThunderClan Breezepaw ~ WindClan Willowtear ~ Skyclan Jaypaw ~ ThunderClan Daisykit ~ Shadow/ThunderClan Emberstorm (half) ~ WindClan
6.5 account ;o |
| | | 46
| |
| Onderwerp: Re: Wie ben je nog meer? wo 25 mei 2011 - 21:10 | |
| Oke ik ga eens beginnen (ik heb alle acc van mn zus overgenomen -.-)
Blacktail mijn aller eerste account op deze site, ze is een lieve riverclanpoes die kits heeft met Oakheart
Darkness mijn tweede acc. ^.^ Darekness is een rouge die perfect voor zichzelf kan zorgen, alleen staat ze op dit moment voor een belangrijke keuze : goed of slecht
Greenpaw thunderclan leerling, nieuwsgierige zwarte poes met witte sokjes
Songbird verlegen Windclankat , ze is erg teruggetrokken en meestal is ze alleen.
Ravenfur grote langharige Shadowclankater, hij is moedig maar weet zichzelf altijd in de nesten te werken ( heeft een zwak voor servalsong )
Mirror rougekit van Corvus en Inca ( moet nog geboren worden
Purplepaw mijn (inactieve) skyclanleerling
Dat is het zo een beetje <.< |
| | | 1472
| |
| Onderwerp: Re: Wie ben je nog meer? wo 25 mei 2011 - 22:28 | |
| Laat ik dan ook maar xD
Formaat: Naam - Beschrijving - Partner/Crush
Honeyfeather - Honingkleurige Thunderclan poes met witte markeringen - Partners met Ravenwing
Emberstorm - Slanke maar pluizige windclan lapjespoes met groene ogen en een litteken op de brug van haar neus - Crush op Leopardstrike
Ashcloud - Blue tabby and white Shadowclan kater met blauwe ogen, nogal verlegen, medicine cat apprentice - Partners met Sandspots(Geheim)
Icecloud - Sneeuwwite pluizige thunderclan poes met heldere goudkleurige ogen en veel littekens verstopt onder haar pluizige vacht - I can trust no one.. No one!
Foxsong - Vossenrode pluizige riverclan kater met blauw groene ogen en een goed gevoel voor muziek - My heart is still free as a singing bird..
Minnowpaw - Een lapjespoesje met grote, maar lichte vlekken, Thunderclan, erg vriendelijk maar ondeugend - Nope~
Flamepool - Een flame point Thunderclan kater met bleekblauwe ogen, een intelligente maar stille kater - No one would like me
Phantom - Een sneeuwwitte kater met silverkleurige ogen, moordlustig - You can try my dear..
Flaredance - Een abessijn skyclan poes met bleekgroene ogen en een slanke bouw - I haven't found the right tom yet..
Servalsong - Een mooie bengaalse shadowclan poes met fletsgroene ogen - No.. just no. |
| | | Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Wie ben je nog meer? do 29 dec 2011 - 23:25 | |
| -Ziet hou oud dit topic is en denkt, Wathever-
Ík ben:
Lightheart: Mijn lievertje, nu al een poos dood, maar oké. Zij is mijn eerste kat. En ze was/is een RC kat.
Brightpaw: Je kan haar vergelijken met Ravenpoot uit de boeken. Ze is bang, en snel op haar tenen getrapt. Maar ze blijft moedig. Later zou ze Brightsoul heten. En ze is een TC kat.
Smoketear: Hij is de zoon van Stromtail en Mousefur. Hij was een slechte kater, en heeft foute dingen gedaan. Maar dat maakt niks uit. Hij is nu een échte loyale kat van de RC. Hij is sterk, moedig, wijs, en kan goed met anderen om gaan.
Voor de rest ben ik; Darkflower, een Shadowclan kat. Fearpaw, een Shadowclan kat, later heet ze Fearheart. Speedstorm, een zachtaardig poesje van de WC. en Silverkit: Een kitten waar nog van alles me gebeuren kan, later zou ze Silverpaw/ en daarna Silverwisper heten. |
| | | 40
| |
| Onderwerp: Re: Wie ben je nog meer? vr 30 dec 2011 - 1:10 | |
| MaskKit xx |
| | | | Onderwerp: Re: Wie ben je nog meer? | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |