Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: I'll color your sky wo 4 maa 2015 - 23:56 | |
|
Rudekit zat ineengedoken in de schaduwen en hield zijn blik onlosmakelijk op het droge mosballetje voor hem gericht. Zijn staart zwaaide onrustig heen en weer. Toen een zacht winterbriesje het balletje liet bewegen, sprong hij en rolde neer op de grond tegen de mosbal aan. Zijn klauwtjes plantte hij in het bolletje mos, en hij greep toen het mosballetje vast in zijn bekje. Hij schudde het even heen en weer en liet los. De mosbal vloog de nursery uit en stuiterde alle kanten uit. Rudekits amberkleurige ogen vernauwde en hij probeerde zijn zicht zo scherp mogelijk te maken. Hij sloop erop af en tikte het weer weg met zijn pootje. Zwaar ademend, vermoedelijk door de hoest die hij had opgelopen, liet hij zich door zijn poten zakken en draaide op zijn rug, starend naar de grijze hemel. Zou Mistflare nu op hem neerkijken? { Emberpaw }
|
|
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I'll color your sky di 17 maa 2015 - 23:08 | |
| Nog een tikkeltje slaperig stapte ik mijn den uit. Het was nog vroeg in de morgen, en helaas was de zon vandaag niet steek genoeg om door de dikke grijze wolken te breken. Ietwat zorgelijk keek ik op naar de grijze lucht. Er zat slecht weer aan te komen. Oorspronkelijk was ik van plan geweest om te gaan jagen, maar ik had geen zin om ver van het kamp te zitten als dit slechte weer losbrak. Ik had vanmorgen überhaupt niet zo veel zin gehad om weg te gaan, en al met al besloot ik nog heel even te wachten. Als het opklaarde kon ik altijd nog gaan. Ik keek even rond in het kamp, en mijn blik bleef rusten op een zwart-witte kitten die met een mosballetje speelde. Ik grijnsde even. Als kitten had ik dat ook altijd erg leuk gevonden. Maar waarom nu niet meer? Misschien vond ik het nog wel leuk.. Ik grijnsde vrolijk, en stapte op de kitten af. No shame! 'Hé.' Mauwde ik vriendelijk. 'Zou ik misschien mee mogen doen?' Voegde ik daar nig altijd grijnzend aan toe. Ik hield van kittens. Ze waren nog zo vrij en onbezorgd. En natuurlijk waren ze ook nog eens ongelofelijk schattig. |
|
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I'll color your sky ma 30 maa 2015 - 23:41 | |
|
“Hé.’ Het katertje rolde zich geschrokken weer op zijn buikje. Vliegensvlug stond hij alweer op zijn vier poten met ogen zo groot als schoteltjes. Zijn vacht stond warrig naar alle kanten wat een uiterst grappig beeld vormde. Rudekit’s ambere oogjes priemde zich in de kater voor hem. Een nog onbekende tabby apprentice met een wit buikje en een wit befje stond voor zijn neus. “Zou ik misschien mee mogen doen?” Vervolgde de kater grijnzend. “Eh..ja..tuurlijk!” Bracht de kitten uit, een beetje verbaasd maar met een brede glimlach. Met zijn voorpootjes greep hij het mosballetje vast en rolde het naar de kater. “Wat is uw naam?” Besloot hij netjes te vragen. Voor het spelletje te beginnen, moest je toch op zijn minst de naam van je medespeler weten?
|
|
| Onderwerp: Re: I'll color your sky | |
| |
|