Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Luka <'3 wo 4 maa 2015 - 17:40 | |
| Ik dacht, waarom maak ik niet gewoon een topicje hier aan :'D De afgelopen tijd was hier bij ons in huis steeds vaker hetzelfde onderwerp aan bod: zullen we weer een hond nemen. Natuurlijk brengt dat een hoop verantwoordelijkheid mee, en het is ruim negen jaar geleden toen wij voor het laatst een hond hadden. Voorzichtig keken we wat rond op internet, zoekend naar leuke nestjes of een goed passend asielhondje. Afgelopen zaterdagochtend brachten mijn ouders een bezoekje aan het asiel, maar daar kwamen ze niet bepaald ver mee. Toen kwamen we weer terug op een advertentie die we aan het begin van de vakantie gezien hadden, eentje die een nestje pups aanbood. En ja hoor, mijn vader eind van de ochtend bellen, ze konden komen kijken. En tsja, toen zaten we 's avonds al met een geweldig lieve pup van 8 weekjes in huis <'3 Zoals de titel al vermeld is zijn naam Luka geworden, een reutje die een kruising Border Collie x Australian Shepherd is. We kwamen er wel achter dat hij vrijwel niks gewend was, dat omdat hij samen met zijn moeder, broertjes en zusjes in een grote schuur opgegroeid is. Hij kon niet lopen aan de riem, schrok snel van dingen zoals het verkeer, heeft totaal nog geen ervaring met het wonen in een huis, en was nog niet zindelijk. Nu hebben we hem nog niet eens een weekje, en hij gaat werkelijk waar met enorme sprongen vooruit. Het aan de riem lopen gaat steeds beter, ook lijkt hij nu langzaam maar zeker zindelijk te worden plus went hij steeds meer aan zijn bench (de eerste nacht was vreselijk, hij deed namelijk niks anders dan keihard janken, wat wel zielig was ofcourse.) - De twee foto's van zijn adverentie:
- Luka de eerste avond bij ons thuis:
- Luka, maandag:
xx |
|
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Luka <'3 wo 4 maa 2015 - 17:48 | |
| Awh, wat een super lief hondje! :'3 |
|
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Luka <'3 wo 4 maa 2015 - 18:51 | |
| *cuteness overload* *overload* *explode* echt, schattig<3 |
|
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Luka <'3 wo 4 maa 2015 - 19:57 | |
| Thx both <'3 Het is ook gewoon een prachtig hondje :'3 |
|
faye (IRO) 395
| |
| Onderwerp: Re: Luka <'3 wo 4 maa 2015 - 19:58 | |
| SO KAWAII ;w;
Super blij voor je! Veel plezier met je nieuwe buddy :3 Ik zelf heb een golden, al is hij al 9... : ) |
|
Luca 1091 Actief “Spread your arms and always trust your cape.”
| |
| Onderwerp: Re: Luka <'3 zo 8 maa 2015 - 18:30 | |
| Wat een ontzettend schattig beestje! <3 En leuke naam natuurlijk >;D |
|
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Luka <'3 ma 9 maa 2015 - 14:29 | |
| aah wat een cutie ;.; ik wil ook een hond, maar mag niet ;s Veel plezier met dat lieve pluizebolletje (want dat is het) |
|
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Luka <'3 ma 9 maa 2015 - 14:42 | |
| Omg... cute <3 ! Heel veel plezier met hem! |
|