|
|
San or Wolfie 542 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 maa 2015 - 8:04 | |
| - Creamyfrost schreef:
- *Steek voorzichtig hand op* Ikke Underwater *Kijkt met puppyoogjes* Haha, nee je moet het zelf weten San =) .
misschien ga ik helemaal niet... ~~ denk dat het toch Underwater worde xD ^^ |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 maa 2015 - 8:09 | |
| Ja, grote broer =D . Zie maar San, als je geen zin hebt dan ga je niet en anders neem je de kat mee waar je het meest zin in hebt. |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 maa 2015 - 8:23 | |
| goedemorgen (ik moet me maar eens om gaan kleden aangezien ik nog in m'n pyjama zit) |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 maa 2015 - 8:27 | |
| |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 maa 2015 - 8:43 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 maa 2015 - 8:50 | |
| |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 maa 2015 - 8:53 | |
| yooooo c: ugh ik word zo moe van mn docent -.- krijgen we exact dezelfde uitleg als vorige week. oftewel ik ga hier crashen want heb geen zin in die poepdoos |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 maa 2015 - 8:54 | |
| Dat is nou niet bepaald logisch inderdaad XD ... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 maa 2015 - 9:00 | |
| en t erge is dat driekwart van de klas heel erg mee zit te doen en duidelijk de vorige les dus niet snapte. |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 maa 2015 - 9:01 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 maa 2015 - 9:02 | |
| In plaats van dat ze dat de vorige les dan even zeiden XD . Ik snap je frustratie inderdaad... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 maa 2015 - 9:03 | |
| yep want we zouden iig met illustrator gaan werken, iets dat ik liever doe omdat ik daar minder van snap maar nee hoor we gaan wel weer verder met indesign -.- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 maa 2015 - 9:05 | |
| Gaan jullie illustrator dan ook nog wel behandelen? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 maa 2015 - 9:07 | |
| volgende week ofzo maar had t voor nu nodig omdat ik mn prestatie moet maken -.- en tijdens wap (waarin we prestatie maken) mag k niet vragen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 maa 2015 - 9:11 | |
| Hè waarom mag je het dan niet vragen? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 maa 2015 - 9:15 | |
| omdat deze les voor vragen is -.- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 maa 2015 - 9:16 | |
| Ooh jemig... wat een handig systeem *kuch*. Kun je niet vragen of ze illustrator ook nog even behandeld? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 maa 2015 - 9:18 | |
| nope want hij is nogsteeds bezig |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 maa 2015 - 9:21 | |
| |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 maa 2015 - 9:53 | |
| 1e uur op school gekomen om te horen dat de docent ziek is en dus de 1e 2 uur uitvallen. Sjeez x) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|