We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 21:29
Narrowpaw schreef:
Innerpaw schreef:
grr,de examens,die vervloekte tijden, daardoor gaan nu m'n punten van mijn rapport omlaag!!
heb jij op je 12de al examens? of is dat anders in belgie?
Hier hebben we over 3 of 4 weken al vakantie, dus ja de examens komen er aan voor sommigen. Weet helaas niet hoe het is want wij hebben altijd maar 5 dagen examens, en vanaf dit jaar nooit geen paasexamens meer voor onze graad :c
Waterdrop
Member
Kath 165 Actief
CAT'S PROFILE Age: 24 moons I'm on this planet they called earth Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 21:30
Ik ga denk ik maar eens douchen en dan lezen voor ik ga slapen c: dadag iedereen
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 21:30
Slenderstep schreef:
Narrowpaw schreef:
Innerpaw schreef:
grr,de examens,die vervloekte tijden, daardoor gaan nu m'n punten van mijn rapport omlaag!!
heb jij op je 12de al examens? of is dat anders in belgie?
Hier hebben we over 3 of 4 weken al vakantie, dus ja de examens komen er aan voor sommigen. Weet helaas niet hoe het is want wij hebben altijd maar 5 dagen examens, en vanaf dit jaar nooit geen paasexamens meer voor onze graad :c
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 21:31
pff,vandaag ruzie, met 3 mensen, word een 'kloef' genoemd en word ook buitengesloten en dan die enige vriendin op uitstap met d'r klas, fijn
@Narrowpaw, (kon even je real name niet zien) ik zit in het middelbaar, in het eerste,dus je hebt wellicht examens, en in het 4de jaar geen paasexamens meer dacht ik
Moet toch gaan,bye all, (ik hoop dat ik morgen op de pc mag D: )
Ravenheart
StarClan
Kiki 1621 Actief
CAT'S PROFILE Age: I have no age. Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 21:32
Otterflight schreef:
Ravenheart schreef:
Ik krijg eindelijk na 2353243 jaar een spiegelreflex camera! <3
Congratz Kiek Met wat voor lenzen & welk merk?
En vrij simpele Canon 1000D met een de gewone 18-55 kitlens erbij. Maar ik heb toevallig via m'n ma een macrolens erbij gekocht voor maar 30 euro!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 22:05
Innerpaw schreef:
pff,vandaag ruzie, met 3 mensen, word een 'kloef' genoemd en word ook buitengesloten en dan die enige vriendin op uitstap met d'r klas, fijn
@Narrowpaw, (kon even je real name niet zien) ik zit in het middelbaar, in het eerste,dus je hebt wellicht examens, en in het 4de jaar geen paasexamens meer dacht ik
Moet toch gaan,bye all, (ik hoop dat ik morgen op de pc mag D: )
Mijn fb staat open, meid <3 Als je erover wilt praten c:
Snowkiller
Member
The Big Bad Bitchy Awesome Miss G>3 890 Actief
CAT'S PROFILE Age: x Thirty-Nine Moons x Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 22:10
I just couldn't resist it anymore
Mazerunner
Member
2815 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 maa 2015 - 7:03
goedemorgen iedereen c: vandaag maar een halve dag school