Silverfrost was een en al energie vandaag. Ze had Littlepaw al vroeg opgehaald uit haar nest, de zon was nog maar net op. De grijzige kattin en haar apprentice kwamen aan bij de Sandy Hollow. Er waren nog geen andere mentors met hun apprentices, dus hadden Silver en Little alle plek die ze nodig hadden. "Oké, we beginnen met enkele basics." De jonge mentor ging voor de haar leerling zetten en tekende met haar poot in het zand. "We beginnen met enkele jacht technieken," Ze tekende een groot vierkant in het zand. "Dit is de Sandy Hollow, ik zal zo dadelijk een muis spelen en verplaats me in dit vak." Met haar poot wees ze aan waar ze zou blijven. "Jij, Little, jij gaat naar de bosrand. Je verstopt je zodat ik je niet zie of ruik en sluipt dan naar me toe. Bij het minste geluidje zal ik me omdraaiden en je op de grond leggen. Zo leer je om prooien te besluipen, alleen zullen zij wegrennen. Als het je wel lukt om zo dicht bij te komen dat je op me kunt, spring je op mijn rug en bijt je zachtjes in mijn nekvel. Begrepen?" Tevreden keek ze haar leerling aan.
~Only Littlepaw.