|
| 2533 Actief
| |
| | | | Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| | | | 2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Innerghost! zo 1 maa 2015 - 1:38 | |
| Binnen een paar tellen hoorde ze de harde voetstappen van Innerghost. Opgelucht haalde Blackpaw adem, maar het lukte haar niet om de hartkloppingen onder controle te krijgen. "Het is Slenderstep," hijgde ze, en ze moest slikken aan het eind van de zin om weer controle over haar ademhaling te krijgen. "Ze is.. ze is gek.. Ze viel Dauntrose zomaar aan. Ravenheart is nu bij haar want.. want.." Daar kwam het beeld weer; het beeld van Dauntrose's levenloze lichaam nog geen paar centimeter van haar vandaan. Haar lichaam nog warm, maar haar ogen dicht, en geen beweging te bekennen. Oh god. Wat als ze echt.. Nee, dat kon niet. Dat mocht niet. Dauntrose kon niet echt dood zijn. "Ze ligt daar nu, en.. en.. ze beweegt niet meer. Ik weet niet wat ik moet doen, maar Ravenheart stuurde me hier naartoe," paniekeerde ze verder, en ze moest moeite doen om de paniekstranen binnen te houden.
- Spoiler:
"Je spreekt uit je hart. Dat zal je een groot warrior maken." ~ Dauntrose Zijn oren flikten in de richting van Blackkit. Straks zou die tijger zich nog in het gevecht mengen. ~ Tallshadow "Ik weet zeker dat jij grootse dingen gaat doen en een waardig Shadowclan warrior zal worden." ~ Ravenheart
|
| | | Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| | | | Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| | | | Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| | | | 2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Innerghost! ma 2 maa 2015 - 13:24 | |
| Ze voelde de staart van Innerghost geruststellen op haar rug, en ze probeerde rustiger adem te halen. Door haar neus in, en langzaam weer uit. Het werkte, want ze zag wat scherper, maar haar hart bleef in haar keel kloppen. Acefray werd geroepen, en dienstgetrouw kwam hij op hen afgerend. "Volgens het verhaal van Blackpaw licht Dauntrose op sterven. Slenderstep heeft met haar gevochten." Blackpaw knikte trillend, en begon dezelfde route als hoe ze was gekomen. Ze checkte nog even of de twee haar echt zouden volgen, en zo snel als haar pootjes het aankonden, rende ze terug naar het gevecht. hierzo https://www.warriorcatsnl.com/t22769-lyrical-murders-dauntrose-spt- Spoiler:
"Je spreekt uit je hart. Dat zal je een groot warrior maken." ~ Dauntrose Zijn oren flikten in de richting van Blackkit. Straks zou die tijger zich nog in het gevecht mengen. ~ Tallshadow "Ik weet zeker dat jij grootse dingen gaat doen en een waardig Shadowclan warrior zal worden." ~ Ravenheart
|
| | | | Onderwerp: Re: Innerghost! | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |