|
|
21
| |
| Onderwerp: Justine's little art zo 15 mei 2011 - 21:58 | |
| Na drie jaar niks serieus meer getekend te hebben, heb ik sinds deze week opnieuw potlood en papier ter hand genomen. Normaal gesproken doe ik altijd alles digitaal met m'n wacom tablet, maar gezien die dood is en met de muis niet altijd fantastisch is, ben ik terug op de klassieke manier gestart ^_^. Heel wat uur bezig geweest, verspreid over 4 dagen. Ik ben blij met het resultaat, zeker omdat het werkelijk 3 jaar geleden is dat ik dus iets anders heb getekend dan wat simpel gekrabbel. Aangezien er toch veel mensen hier tekenen, zijn tips altijd welkom. De scanner heeft de afbeelding echter wel verlicht, dus ik heb in photoshop de tekening donkerder gemaakt zoals het op papier er werkelijk uitziet. - Spoiler:
|
|
| |
Freedje 838
| |
| Onderwerp: Re: Justine's little art zo 15 mei 2011 - 21:59 | |
| Mooi getekend! Ik hoop meer van je te zien Ik ben echt geïnteresseerd |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Justine's little art zo 15 mei 2011 - 22:01 | |
| |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Justine's little art zo 15 mei 2011 - 22:02 | |
| |
|
| |
21
| |
| Onderwerp: Re: Justine's little art zo 15 mei 2011 - 22:04 | |
| Dat is echt super om te horen, Shadowrose Ik heb heel veel oud werk, maar ben altijd iets minder enthousiast om dat te posten XD Zodra ik weer iets nieuws heb afgewerkt, zal ik dat ook zeker laten zien. Honeyfeather, super bedankt voor je compliment Wow, direct al allemaal super reacties. Winterstorm, ook echt ontzettend bedankt! |
|
| |
Gail 580
| |
| Onderwerp: Re: Justine's little art ma 16 mei 2011 - 7:34 | |
| Mooi! |
|
| |
BlubberblubMcblub 384
| |
| Onderwerp: Re: Justine's little art ma 16 mei 2011 - 11:26 | |
| AIGHT hij is echt mooi (jaloers..) |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Justine's little art ma 16 mei 2011 - 12:03 | |
| OMFG, echt super!!
Het is echt heel gaaf, serieus. |
|
| |
76
| |
| Onderwerp: Re: Justine's little art ma 16 mei 2011 - 12:33 | |
| ......
.........
............
.......................
O.O
Weetje hoe mooi jij kan tekenen! Jij bent een van die mensjes waarvan ik denk: Wtf hoe doen ze dat *facepalm* Heb je meer? 8D |
|
| |
21
| |
| Onderwerp: Re: Justine's little art ma 16 mei 2011 - 13:56 | |
| O.o zoveel reacties... okeej, eerlijk waar dat had ik dus echt niet verwacht.
Echt iedereen zo ontzettend bedankt voor alle complimenten. Ik wordt er dus gewoon echt stil van hier...
En Snowkit*, ik teken al sinds m'n 12de, en had dus 11 jaar werk verzameld (jaja ben er 23 XD) maar door m'n laatste verhuizing ben ik een hoop kwijt geraakt... Ze moeten ergens liggen, maar vraag me niet waar XD
Tekenen zit bij ons in de genen, dus heb mazzel de aanleg geërfd te hebben. Verder heb ik dat ook vaak hoor, zo van hoe krijgen die dat toch voor elkaar. Het toverwoord is feitelijk oefenen, maar dat geldt voor alles wat je doet ^_^
|
|
| |
10
| |
| Onderwerp: Re: Justine's little art ma 16 mei 2011 - 15:47 | |
| OMG DAT IS ECHT ZO GOED GETEKEND 8D Zal ik vast nooit kunnen xd |
|
| |
68
| |
| Onderwerp: Re: Justine's little art wo 18 mei 2011 - 18:15 | |
| Ghee, bedankt voor het grote compliment Eclipsekit.
En voor de nieuwsgierigen, ik heb wat simpel photoshop werk gevonden op m'n pc, ik zal het eens gaan uploaden en plaatsen hier ^_^ |
|
| |
68
| |
| Onderwerp: Re: Justine's little art wo 18 mei 2011 - 18:29 | |
| - Sandwhisper schreef:
- Na drie jaar niks serieus meer getekend te hebben, heb ik sinds deze week opnieuw potlood en papier ter hand genomen. Normaal gesproken doe ik altijd alles digitaal met m'n wacom tablet, maar gezien die dood is en met de muis niet altijd fantastisch is, ben ik terug op de klassieke manier gestart ^_^.
Heel wat uur bezig geweest, verspreid over 4 dagen. Ik ben blij met het resultaat, zeker omdat het werkelijk 3 jaar geleden is dat ik dus iets anders heb getekend dan wat simpel gekrabbel. Aangezien er toch veel mensen hier tekenen, zijn tips altijd welkom.
De scanner heeft de afbeelding echter wel verlicht, dus ik heb in photoshop de tekening donkerder gemaakt zoals het op papier er werkelijk uitziet.
- Spoiler:
Edit: Ik heb eens gezocht en wat ouder werk gevonden dat ik gemaakt heb in photoshop. Dacht dat ik het wel kon laten zien ^_^ - Spoiler:
Dit is een cover dat ik gemaakt heb voor een boek waar ik ooit aan begonnen was Xd CoverSimpel Retouchwerk om te oefenen XD RetouchwerkRetouchwerk2Dan van retouchwerk 2 heb ik nog een simpele bewerking gemaakt... bewerkingEen foto van m'n husky Laika, zelf gemaakt en bewerkt ^_^ LaikaEn dan nog wat ander manipulatiewerk ^_^ OrigineelManipManip2Manip3
Laatst aangepast door Sunkit op wo 18 mei 2011 - 18:30; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
12
| |
| Onderwerp: Re: Justine's little art wo 18 mei 2011 - 18:30 | |
| Wie is hier de oudste kat? >;D |
|
| |
Kalli 177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Justine's little art wo 18 mei 2011 - 18:31 | |
| Wauw het is allemaal super mooi ! <3 |
|
| |
76
| |
| Onderwerp: Re: Justine's little art wo 18 mei 2011 - 18:34 | |
| Jij xD Mooi gemaakt Sunkit =3 Sommige Manips lijken wat aan de pixellige kant (niet heel erg) das wel jammer. De laatste vind ik het mooiste |
|
| |
68
| |
| Onderwerp: Re: Justine's little art wo 18 mei 2011 - 19:53 | |
| Marveldream echt mega bedankt voor je compliment Snowkit, ik haat pixels en je hebt gelijk dat dat jammer is. Gelukkig heb ik inmiddels geleerd hoe je dat moet wegwerken, dus dat scheelt een hoop voor m'n nieuwe werken Ik wil eens iets gaan proberen gelijk die post sheets; Een kleine uitdaging aangezien ik dat nog nooit gemaakt heb en ik graag nieuwe dingen bij leer ^_^ |
|
| |
76
| |
| Onderwerp: Re: Justine's little art wo 18 mei 2011 - 20:06 | |
| Postsheets zijn simpeler dan setjes xD Die dingen zijn lekker groot en ik werk zelf ook graag groot :3 Hou wel een deze maat aan anders worden ze echt huge T_T (kleiner kan natuurlijk maar straks rekt de pagina nog uit :"D) 700x400 Iig dat gebruik ik x) |
|
| |
68
| |
| Onderwerp: Re: Justine's little art wo 18 mei 2011 - 20:10 | |
| Okeej, bedankt voor de tip. Die kan ik zeker gebruiken |
|
| |
76
| |
| Onderwerp: Re: Justine's little art wo 18 mei 2011 - 20:29 | |
| Yw |