Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: [GZ] This is Sparta!! wo 25 feb 2015 - 22:38 | |
| De intro slaag ik grotendeels over, maar ik ben dus op zoek naar enkele topics voor m'n jongste chars.
Name: Esca Age: Bijna 6moons Karaktertrekken: Bestuderend, slim, stil, houd meestal afstand, opborrelende haat,... Extra: Kitten van Cyber en Buzzard
Name: Lizardkit Age: 3moons Karaktertrekken: Speels, eigen wil, nieuwsgierig, koppig, snel overtuigd,... Extra: Kitten van Whitelion en Icyrose
Name: Lumina Age: 6moons Karaktertrekken: Speels, leergierig, niet snel bang, opgewekt, nieuwsgierig naar alles toe,... Extra: Kittypet
Zowel gewone topics als spt's zijn welkom. ;D |
|
| Onderwerp: Re: [GZ] This is Sparta!! wo 25 feb 2015 - 22:40 | |
| EscaxVenus SPT jij maken? |
|
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] This is Sparta!! wo 25 feb 2015 - 22:41 | |
| Ik zal het direct aanmaken en Venus een pm sturen met de link ;D |
|
D' 201 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] This is Sparta!! wo 25 feb 2015 - 22:55 | |
| Esca x Jane? Ik ben niet zeker van der leeftijd, maar mss kunnen we doen dat ze al wat ouder is?
Moet ik morgen spt maken? -zal laat zijn want heb nog een afspraak na school ^-^ |
|
Yanthe 116 Actief A psy¢opαth is bєttєr than nσ pαth
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] This is Sparta!! wo 25 feb 2015 - 22:57 | |
| Is goed. Stuur me dan maar gewoon een pm met de link. c: |
|
1066 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] This is Sparta!! do 26 feb 2015 - 20:56 | |
| - Lizardkit schreef:
- Ik zal het direct aanmaken en Venus een pm sturen met de link ;D
Gepost c: |
|
Yanthe 277 Actief
Terror Claws
| CAT'S PROFILEAge: 26moons. I'm getting older and stronger. This white tom-cat is getting fearded in no time.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: [GZ] This is Sparta!! ma 2 maa 2015 - 8:41 | |
| Name: Vinal Age: 11moons Karaktertrekken: Duister, mysterieus, geweldige jager én vechter, grote kennis,... Extra: Sushi [leader of Terror Claws] is z'n mentor Vinal is nu ook bij het lijstje gevoegd. Ik zoek nu vooral spt's, aangezien ik het wat drukker ga hebben met m'n eindwerk. |
|
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] This is Sparta!! ma 2 maa 2015 - 14:49 | |
| Vinal en brat SPT jij maken? c; |
|
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] This is Sparta!! ma 2 maa 2015 - 21:23 | |
| Is goed, maar het zal wel even duren dan. Ik moet nog heel wat topic's bijposten ;D |
|
Yanthe 470 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] This is Sparta!! do 12 maa 2015 - 14:44 | |
| *Bump*
Topic Brat x Vinal maak ik waarschijnlijk vanavond. Topics met Lizard zijn voorlopig gesloten wegens een kidnapping. Lopende topics met haar gaan gewoon door. Woops, dubbelpost c: |
|
| Onderwerp: Re: [GZ] This is Sparta!! | |
| |
|