Hey hey.
Sorry voor de slechte titel xD Maar op dit moment is het dat liedje dat ik uren en uren draai >3
Ik zal maar beginnen bij het begin zonder veel te veel uitleg.
Ik zoek topics voor mijn katten. Met ook een lijstje wie er actief is, niet of half actief. Ik ga beginnen met een limiet {3} die daarna langer wordt naarmate mijn inspi omhoog gaat :3
Dauntrose - Iedereen kent haar wel (a). Ze is een vriendelijke, ondeugende ShadowClan warrior, met sinds kort een partner/liefde. Ze heeft twee kittens geadopteerd (1 is apprentice nu). Ze heeft last van moodswings en nu zullen de topics eventjes in de Medicine Cat Den door. :3
-
-
-
Shrewpaw - Een mooie ragdoll poes (mitted). Ze is een geboren Riverclankat, al ligt haar roets meer in ShadowClan, en heeft ongeveer hetzelfde karakter als Dauntrose. Ze is dan ook een verre nicht van Daunt. >3
-
-
-
Doveblithe - Een WindClanpoes met een heleboel familie. Ze is vriendelijk tegen clankatten, maar heeft een wat gesloten karakter waardoor het moeilijk is te bepalen wat ze precies denkt. Ze laat zich heel snel verleiden xD
-
-
-
Lockpaw - Goh... Haar wil je niet tegenkomen. Ze is een Thunderclanpoes met een 'inner flame.' Ze noemt hem De Schaduw (geschreven in de ik-vorm), maar hij bestaat eigenlijk alleen maar uit vlammen. Hij kan haar tot het uiterste drijven, waardoor het lijkt dat ze gestoord is. {Ze is een beetje gebaseerd op Elsa van Frozen, in plaats van een winterstorm, ... heeft ze een vreselijke woede in zich}
-
-
-
- Accountjes:
Dauntrose - Actief
Shrewpaw - Half-actief
Lockpaw - Half-actief
Doveblithe - Half-actief
Carlita - Niet actief
Leopardkit - Niet actief
Glowingpaw - Niet actief
...