|
|
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: <Insert name here> za 28 feb 2015 - 22:12 | |
| God, ik kan niet typen x'D sorry! ja ik bedoelde Snowleap!
- Ik heb in de beginpost nu ook dingen erbij gezet die ik voor Foxkit zoek! |
|
| |
Emma2 509 Actief
| |
| Onderwerp: Re: <Insert name here> zo 1 maa 2015 - 13:47 | |
| Wanneer een topic met Dappledkit? |
|
| |
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: <Insert name here> zo 1 maa 2015 - 14:33 | |
| |
|
| |
Emma2 509 Actief
| |
| Onderwerp: Re: <Insert name here> zo 1 maa 2015 - 14:33 | |
| @Kip ik dacht dat ik dappled al had aangemeld voor de ceremonie? Maar ik zal het nakijken! |
|
| |
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: <Insert name here> zo 1 maa 2015 - 14:34 | |
| oh sorry! Dat had ik niet gezien ^^" |
|
| |
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: <Insert name here> zo 1 maa 2015 - 14:34 | |
| Maakt niet uit heb het toch voor de zekerheid nagekeken |
|
| |
Ez 60 Actief
| |
| Onderwerp: Re: <Insert name here> zo 1 maa 2015 - 17:03 | |
| Nog even tussenin, ik zal dit ook nog PM'n omdat ik niet weet of iedereen het hier ziet ^^
Dus, laten we de vader even kater noemen. Snowleap en kater hebben een kitten gekregen, die ze Foxkit noemen (maar ondertussen is die dus al apprentice en heet ze Foxpaw). Kater loopt weg, maar een half jaartje later of wat komt hij Snowleap terug opzoeken, en dan krijgt ze Dappledkit en Airkit, waarna kater haar defenitief achter laat? |
|
| |
Emma2 509 Actief
| |
| Onderwerp: Re: <Insert name here> zo 1 maa 2015 - 17:39 | |
| Past voor mij |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: <Insert name here> zo 1 maa 2015 - 18:48 | |
| Ja, is ook goed voor mij!
Edit: Als Air en Dappled in hetzelfde nestje zitten, dan moeten ze wel even oud zijn (allebei 5 moons) want nu is Air even oud als Fox ^^ |
|
| |
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: <Insert name here> zo 8 maa 2015 - 14:38 | |
| Heey even een vraagje Doen we ook een topic waar Dappled er achter komt dat Fox haar grote zus is? Want ik had met Fox nog enkele topics waar dat niet zo was |
|
| |
| Onderwerp: Re: <Insert name here> wo 18 maa 2015 - 18:37 | |
| BUMP
ik heb echt een broer/zus voor Jinx nodig! :c |
|
| |
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well 1195 Actief
| |
| Onderwerp: Re: <Insert name here> do 19 maa 2015 - 19:16 | |
| Ik kan er in principe nog wel eentje aanmaken als je het echt graag wilt |
|
| |
132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: <Insert name here> wo 25 maa 2015 - 19:56 | |
| Zoek je nog iets voor Shivertje? :3 |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: <Insert name here> wo 25 maa 2015 - 20:02 | |
| Streampaw kan ene soort grote broer zijn voor Shiver zijn. You know, hij beschermt haar tegen onaardige katten, vertelt haar verhalen en speelt met haar enzo |
|
| |
| Onderwerp: Re: <Insert name here> do 26 maa 2015 - 15:18 | |
| @Emma; dat zou geweldig zijn! ;w; late reactie, sorry. Zou je het nog steeds willen? @Flowerkit; Ik zoek nog een paar vrienden, pesters en een vriend(in) waarmee ze leuke dingen kan beleven en streken uit kan halen c: maar andere dingen zijn altijd welkom! <3 @Alexx; Dat is een goed idee! <3 wil jij een topic maken Shiver x Stream? |
|
| |
Emma2 509 Actief
| |
| Onderwerp: Re: <Insert name here> do 26 maa 2015 - 16:13 | |
| @Kip, is het goed als ik dat vanavond doe? en mag het een broer zijn? Want ik had al lang het idee om mijn eigen kat, Oliver, hier ook op te zetten |
|
| |
132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: <Insert name here> za 28 maa 2015 - 17:57 | |
| - Jinx schreef:
- @Emma; dat zou geweldig zijn! ;w; late reactie, sorry. Zou je het nog steeds willen?
@Flowerkit; Ik zoek nog een paar vrienden, pesters en een vriend(in) waarmee ze leuke dingen kan beleven en streken uit kan halen c: maar andere dingen zijn altijd welkom! <3 @Alexx; Dat is een goed idee! <3 wil jij een topic maken Shiver x Stream? Ik heb Flower. *kijkt naar het topic xD* Ze kunnen misschien een geheim code taaltje gebruiken die alleen zij verstaan >3 |
|
| |
Kip 59 Actief
| |
| Onderwerp: Re: <Insert name here> za 28 maa 2015 - 23:46 | |
| - .Flowerkit schreef:
- Jinx schreef:
- @Emma; dat zou geweldig zijn! ;w; late reactie, sorry. Zou je het nog steeds willen?
@Flowerkit; Ik zoek nog een paar vrienden, pesters en een vriend(in) waarmee ze leuke dingen kan beleven en streken uit kan halen c: maar andere dingen zijn altijd welkom! <3 @Alexx; Dat is een goed idee! <3 wil jij een topic maken Shiver x Stream? Ik heb Flower. *kijkt naar het topic xD* Ze kunnen misschien een geheim code taaltje gebruiken die alleen zij verstaan >3 ja leuk idee! =D dan doen we dat in hun topic ^^ |
|
| |
132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: <Insert name here> zo 29 maa 2015 - 17:30 | |
| - Shiverkit. schreef:
- .Flowerkit schreef:
- Jinx schreef:
@Flowerkit; Ik zoek nog een paar vrienden, pesters en een vriend(in) waarmee ze leuke dingen kan beleven en streken uit kan halen c: maar andere dingen zijn altijd welkom! <3 @Alexx; Dat is een goed idee! <3 wil jij een topic maken Shiver x Stream? Ik heb Flower. *kijkt naar het topic xD* Ze kunnen misschien een geheim code taaltje gebruiken die alleen zij verstaan >3 ja leuk idee! =D dan doen we dat in hun topic ^^
Ghehe. Ja is goed. xx Shiver is verlegen & Flower is hyper actief <3 Good mix xD |
|
| |
Nathalie VK 64 Actief
| |
| Onderwerp: Re: <Insert name here> zo 29 maa 2015 - 17:41 | |
| Ik ben wel geïnteresseerd om vrienden te worden en streken uit te halen met foxkit. |
|
| |
| Onderwerp: Re: <Insert name here> | |
| |
|
| |
|