|
|
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 feb 2015 - 12:23 | |
| |
|
| |
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 feb 2015 - 12:25 | |
| Welcome back haha ik switch heel de tijd van account ^^ |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 feb 2015 - 12:37 | |
| ff geswitcht van IPad naar laptop..c:
|
|
| |
Emma2 509 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 feb 2015 - 12:38 | |
| Urrg, ik heb een kat aangemeld bij de Shadowclan , heb er mega veel inspiratie voor en nu nog altijd niks van gehoord. :c Is het normaal dat dat zeker twee dagen duurt? |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 feb 2015 - 12:43 | |
| - Eclipse schreef:
- Urrg, ik heb een kat aangemeld bij de Shadowclan , heb er mega veel inspiratie voor en nu nog altijd niks van gehoord. :c Is het normaal dat dat zeker twee dagen duurt?
Ja soms is de leader en/of de deputy van een clan tijdig niet online, en dan kan het soms wel een week duren voordat ie is geaccepteerd. |
|
| |
Emma2 509 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 feb 2015 - 12:47 | |
| @Thymewillow Echt jammer, ik had net vakantie + inspiratie :3 |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 feb 2015 - 12:54 | |
| Tjaa, dat had ik met n oud accountje van me, maar dan ben ik al láng niet meer actief
|
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 feb 2015 - 13:11 | |
| En ik ga maar weer terug naar Prototype 2, tijd om mutanten dood te maken en hopelijk mag ik binnenkort een tank of helikopter stelen |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 feb 2015 - 13:14 | |
| Zo maar s beginnen aan ceremonie maken denk daarna homework rest van mn posts komen van de week |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 feb 2015 - 13:25 | |
| Wooh Michelle is dat je eerste ceremonie die je zelf schrijft?
Ik zit weer lekker in mn Utrechtse krottie. Alles is opgeruimd enzo, en nu moet ik keihard gaan werken want ik heb niks gedaan de afgelopen dagen + ik heb donderdag een tentamen T_T |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 feb 2015 - 13:47 | |
| Woahh, ik heb nekspierpijn xD |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 feb 2015 - 13:48 | |
| Nath: Kan door de migraine komen. Mijn moeder heeft ook heel vaak migraine gepaard met nekspierpijn! |
|
| |
Dani(banani) 563 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 feb 2015 - 14:07 | |
| Zal ik Tangled wel aanmaken??? x'3 Moet ik wel familie hebben. Interesse mensjes? |
|
| |
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 feb 2015 - 14:10 | |
| In welke clan gaat Tangled zitten? Anders heb ik wel Dappledkit of Icepaw.. voor je (Shadowclan) Of Eclipse als het een Rogue is |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 feb 2015 - 14:21 | |
| hai peepzz! Whoop, Inner post goed vandaag!! |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 feb 2015 - 14:24 | |
| - Blackpaw schreef:
- Wooh Michelle is dat je eerste ceremonie die je zelf schrijft?
Ik zit weer lekker in mn Utrechtse krottie. Alles is opgeruimd enzo, en nu moet ik keihard gaan werken want ik heb niks gedaan de afgelopen dagen + ik heb donderdag een tentamen T_T Nee dat niet maar wel onder Butters naam dus wel speciaal xd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 feb 2015 - 14:24 | |
| - .Forestpaw schreef:
- Zal ik Tangled wel aanmaken??? x'3
Moet ik wel familie hebben. Interesse mensjes? Ik wil eigenlijk ook Hedge wel aanmaken, dan kunnen ze alsnog sibs worden x3 |
|
| |
Dani(banani) 563 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 feb 2015 - 14:25 | |
| - Foxpaw.. schreef:
- .Forestpaw schreef:
Moet ik wel familie hebben. Interesse mensjes? Ik wil eigenlijk ook Hedge wel aanmaken, dan kunnen ze alsnog sibs worden x3 Jaaa. :'D Ik ben aan het reageren op het topic btw. Dus jij niet doen. x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 feb 2015 - 14:26 | |
| - .Forestpaw schreef:
- Foxpaw.. schreef:
- .Forestpaw schreef:
Moet ik wel familie hebben. Interesse mensjes? Ik wil eigenlijk ook Hedge wel aanmaken, dan kunnen ze alsnog sibs worden x3 Jaaa. :'D Ik ben aan het reageren op het topic btw. Dus jij niet doen. x'D Oh okay xD Maar dan doe ik wel een andere naam dan Hedge. We kunnen ook een topic doen dat ze in het clanterritorium gevonden worden? Because that would be awesome (: |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 feb 2015 - 14:28 | |
| - Foxpaw.. schreef:
- Nath: Kan door de migraine komen. Mijn moeder heeft ook heel vaak migraine gepaard met nekspierpijn!
Nee, deze nekspierpijn komt niet door mn hoofdpijn, deze nekspierpijn komt door het headbangen van gisteravond. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|