|
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: WazBeer's Postsheets za 14 mei 2011 - 17:08 | |
| Aangezien het nu helemaal in is, ga ik ook aan postsheets werken. Het herinnert mij aan mijn aller eerste RPG waar iedereen met van die kaders werkte en dus ben ik maar al te blij om het nu zo populair terug te zien. Ik hoop dat het nog wat gaat worden, want het is echt iets heel vertrouwds voor mij. Daarom wil ik voor jullie maken. Om een postsheet te maken moet ik plaatjes bewerken. Ik kan dat opzich wel, maar niet zo mooi als Littlekit. Mijn best zal ik natuurlijk wel altijd doen. Als je een manipulatie wilt, dus een kat op een andere achtergrond dan de oorspronkelijke, duurt het langer en zul je wel goede plaatjes bij moeten voegen, anders lukt het niet. Voorbeeldjes:- Breezeblade:
Kijk eens mensen! Ik heb net zelf een kadertje voor een een Ws wolfje van mij in elkaar gezet. Ik ben zo verliefd op die kaders en nu weet ik hoe ik ze moet maken. :3
Misschien dat ik nog wel plaatjes ga bewerken en kadertjes voor jullie ga maken, als er vraag naar is natuurlijk. Het is vooral mooi als je al een goede achtergrond hebt bij je plaatje, bijv. struiken, die maak je dan lichter of donkerder en dan krijg je veat mooi effect. |
- Dewshimmer:
Ik wilde jullie even een nieuw kadertje voor mezelf laten zien.
Ik ben er zoooo trots op. Ik begin door te krijgen hoe je nou echt goed moet bewerken Ik hoor graag wat jullie vinden! |
Te doen lijstje:- Lionsoul - Wolfpaw - Flamepool Lijstje: - Code:
-
[b]Naam:[/b] [b]Naam erop?:[/b] [b]Tekst:[/b] [b]Lettertype:[/b] [b]Randje:[/b] [b]Kleur randje:[/b] [b]Effecten:[/b] [b]Kleuren:[/b] [b]Manipulatie?:[/b] [b]Extra:[/b] [b]Plaatjes:[/b] [b](Bij manip;) een Achtergrond plaatje:[/b]
Laatst aangepast door Fireheart op zo 15 mei 2011 - 18:22; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WazBeer's Postsheets za 14 mei 2011 - 17:23 | |
| Omg, IETS te mooi! :3 Naam: Lionsoul Naam erop?: Jup. ^^ Tekst: Even a lion has his soft way. Lettertype: De naam maakt niet uit, wat leuk is :3 Het tekstje graag in het lettertype ongeveer zoals bij het voorbeeld. ;3 Randje: Ja. Kleur randje: Wit. Effecten: Ehh.. Nee. :3 Kleuren: Een beetje herfstkleur. Manipulatie?: Wuzz? Extra: De kat op het plaatje misschien wat zachter oranje maken. Niet zo fel als bijv. op jouw avatar. ;3 Plaatjes:- Spoiler:
(Bij manip;) een Achtergrond plaatje:Ik hoop dat dit goed is. ^^ En sorry, maar wat bedoel je met manipulatie? O.o Lol, iedereen raakt in ban van de postsheets 8D |
|
| |
57
| |
| Onderwerp: Re: WazBeer's Postsheets za 14 mei 2011 - 17:31 | |
| Naam: Wolfpaw Naam erop?: Ja Tekst: My soul is a howling wolf, lonely but fearless. Lettertype: Ar decode Randje: Ja Kleur randje: Zwart Effecten: .. Kleuren: Nachtelijk, maar geen zwart. Manipulatie?: Nee Extra: Een maan of een sterrenhemel als het kan. Plaatjes: - Spoiler:
- Spoiler:
|
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: WazBeer's Postsheets za 14 mei 2011 - 17:33 | |
| Met manipulatie bedoel ik dat de kat, dan op een andere achtergrond wordt geplakt. Bijv. dat ik hem in een bos verwerk, dat het lijkt alsof hij daar ligt.
Owja en moet ik de oogkleur ook nog veranderen? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: WazBeer's Postsheets za 14 mei 2011 - 17:39 | |
| Oke, ik snap het. ^^ Ik laat de kat zo liggen.
En ja! De oogkleur was ik een beetje vergeten ^^' Als je hem gifgroen kan maken? Maar niet té 8D |
|
| |
| Onderwerp: Re: WazBeer's Postsheets za 14 mei 2011 - 17:40 | |
| Okeey. Ik ga vanavond of morgen aan de slag. Ik laat het even hierbij. Als k die van jullie klaar heb, mogen twee nieuwe mensen aanvragen.
Dus Locked. |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: WazBeer's Postsheets za 14 mei 2011 - 18:12 | |
| Naam: Flamepool Naam erop?: Ja :3 Tekst: All around me are familiar faces Worn out places, worn out faces Bright and early for their daily races Going nowhere, going nowhere Lettertype: Iets kleins Randje: Dun :3 Kleur randje: Wit Effecten: Uhm.. Geen idee ^^" Kun je zijn markeringen er iets meer laten uitspringen? Kleuren: Wat mooi is Manipulatie?: Zou je hem in een bos kunnen zetten? Extra: / Plaatjes: (Bij manip;) een Achtergrond plaatje: http://farm4.static.flickr.com/3274/2967013849_391db888e4_o.jpgOf deze :3 http://farm6.static.flickr.com/5164/5373057117_a00999908a_b.jpgAls dat achtergrond plaatje niet kan, dan zal ik een andere zoeken Alsnog gevraagt met toestemming van Wazzie :3 |
|
| |
151
| |
| Onderwerp: Re: WazBeer's Postsheets za 14 mei 2011 - 20:41 | |
| Ook ik wil er eentje ^.^ maar ik kan het kadertje niet invullen want ik zit nu niet op mijn eigen pc. ls ik straks thuisben zal ik het invullen ! Ik vind het echt prachtig hoe je ze maakt !! |
|
| |
151
| |
| Onderwerp: Re: WazBeer's Postsheets za 14 mei 2011 - 21:58 | |
| Naam: Blacktail Naam erop?: ja Tekst: Love is just one word, but it has so many meanings Lettertype: kies maar iet leuk ;D Randje: niet te dik Kleur randje: wit Effecten: kies maar iets leuk ;D Kleuren: Blauw en paars Manipulatie?: zet haar maar bij een nachtelijke hemel ^.^ Extra:Plaatjes:- Spoiler:
(Bij manip;) een Achtergrond plaatje: kun jij iets zoeken ? |
|
| |
| Onderwerp: Re: WazBeer's Postsheets za 14 mei 2011 - 22:01 | |
| Ik heb eerder gezegd dat het na die 2 aanvraagjes op slot stond. Wanneer ik ze af heb, kijk ik wel wie zich dan meld. Vooral Manips nemen veel tijd in beslag, dus kunnen niet 1,2,3 gemaakt worden. |
|
| |
Freedje 838
| |
| Onderwerp: Re: WazBeer's Postsheets zo 15 mei 2011 - 15:12 | |
| Naam: Shadowrose Naam erop?: JaTekst: Friends for lifeLettertype: Iets zwierigs Randje: NeeKleur randje: /Effecten: Een soort bliksemschichtKleuren: geelManipulatie?: NeeExtra: Kan je iets doen met het plaatje van Fireheart?Plaatjes: - Spoiler:
(En ik lees je post weer eens te laat. Bewaar deze maar voor als je klaar bent (met die anderen) |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: WazBeer's Postsheets zo 15 mei 2011 - 16:53 | |
| Je had hem makkelijk zat kunnen deleten Shadow... Desnoods sla je hem op in Word, Maar ik neem aan dat je snel kunt typen x) Dus zo'n groot probleem is dat niet om het opnieuw te typen.
- Fireheart schreef:
- Ik heb eerder gezegd dat het na die 2 aanvraagjes op slot stond.
Wanneer ik ze af heb, kijk ik wel wie zich dan meld. Vooral Manips nemen veel tijd in beslag, dus kunnen niet 1,2,3 gemaakt worden. Meer zeg ik niet, want als je het nog eens goed leest zul je het wel snappen ^^'
En ja ja, je kunt het nu niet meer deleten omdat ik gepost heb. Maar ja... Ik wou het toch eventjes kwijt, als het niet erg is c: Fire kan het gewoon deleten als ze wilt o3o |
|
| |
Freedje 838
| |
| Onderwerp: Re: WazBeer's Postsheets zo 15 mei 2011 - 16:57 | |
| Inderdaad. Dankzij je post kan ik 'm niet meer deleten. Joepiedepoepie. mwah... zo vlug kan ik niet typen Uhg... Zo levenloos, zo levenloos hier EDIT Holly: En dit is spam. |
|
| |
| |
| |
Freedje 838
| |
| Onderwerp: Re: WazBeer's Postsheets zo 15 mei 2011 - 19:34 | |
| Ik vind dat je ze goed maakt. Holly... Soms vind ik echt dat je je nogal met veel zaken bemoeit, sorry hoor, als ik hiermee te fel overkom, maar dat is wat ik al een paar maanden denk, boeit niet of ik hiermee een grote bek heb of niet. |
|
| |
76
| |
| Onderwerp: Re: WazBeer's Postsheets zo 15 mei 2011 - 20:17 | |
| Mooi kadertje Fire Oo Ik heb concurrentie xD Ik wacht geduldig af tot ik een lijstje kan invullen >D Nu ik ziek ben kan ik niet bewerken maar ik kan wel lekker kijken naar jouw kadertjes :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: WazBeer's Postsheets ma 16 mei 2011 - 21:09 | |
| Dank je Snow ;3 That means a lot to me Ik heb die voor Lionsoul af! Kijk eens! Als je hem niet mooi vind dan moet je het maar zeggen. Het is altijd makkelijker om voor jezelf te maken omdat je dan precies weet wat je wilt. - Lionsoul:
Kijk eens Mousefur! Ik hoop dat je er blij mee bent. Ik had maar een plaatje om mee te werken, maar als je er niet tevreden mee bent moet je het zeggen en dan maak ik een nieuwe voor je.
De andere mensjes, om het mooier te maken, zou ik graag meerdere plaatjes willen van jullie katten, zodat ik die er nog in kan verwerken. | - Code:
-
[table align="center" width="750" height="450" background="http://oi51.tinypic.com/vhzriq.jpg"][tr][td]<div style="width:298px;height:412px;overflow:scroll;overflow-y:scroll;overflow-x:hidden;margin-bottom:-9px;margin-left:16px;"> [color=black][size=11]Kijk eens Mousefur! Ik hoop dat je er blij mee bent. Ik had maar een plaatje om mee te werken, maar als je er niet tevreden mee bent moet je het zeggen en dan maak ik een nieuwe voor je.
De andere mensjes, om het mooier te maken, zou ik graag meerdere plaatjes willen van jullie katten, zodat ik die er nog in kan verwerken. [/size][/color]</div>[/td][/tr][/table]
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: WazBeer's Postsheets ma 16 mei 2011 - 21:14 | |
| Omg, hij is zoo mooi!! <33 Many thanks Waz!! 8D |
|
|
| |
| Onderwerp: Re: WazBeer's Postsheets ma 16 mei 2011 - 21:16 | |
| Ik ben blij dat je hem mooi vind ;D |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: WazBeer's Postsheets ma 16 mei 2011 - 21:27 | |
| Lalala o3o Ben alweer te laat, Potverdikkie. Kan ik weer gaan wachten D:
En Shadowrose, Dat is een van de dingen waarom ik Mod ben. Ik moet me met veel dingen bemoeien 8D En ik ben ook gewoon irritant :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: WazBeer's Postsheets | |
| |
|
| |
|