They call me a playboy



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 They call me a playboy

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Wolfjaw
Member
They call me a playboy DPKsfdL
204
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfjaw
BerichtOnderwerp: They call me a playboy   They call me a playboy Icon_minitimewo 18 feb 2015 - 12:04


W O L F P A W

'You don't cross my mind, you live in it.'
Hey daar!
Awel, ik ben dus van plan iets interessants met Wolfpaw te gaan doen eens hij apprentice is. Hij zal dus zijn intrek maken in de aprentice den, en daar redelijk de aandacht van de poezen trekken. Dit komt simpelweg vanwege zijn knappe uiterlijk en redelijk grote gestalte. Zijn interesse ligt echter niet bij de meeste kattinnen, en hij zal een lichte crush krijgen op een poes die hem juist helemaal niet ziet staan. Dit komt omdat ze vind dat hij overdrijft met al zijn stalkers. Wat ik dus wil bedoelen is dat hij veel fans gaat krijgen, maar echter enkel geïnteresseerd is in degene die hem juist ambetantig (lastig voor de niet-Belgen hier :')) vind.

Wat zoek ik?
  • 3 a 4 kattinnen die hem knap vinden en een crush op hem gaan krijgen.
  • 1 kattin waar Wolfpaw op zal crushen, maar die hem niet ziet staan of hem lastig vind.
  • Misschien nog enkele katten die ook redelijk populair zijn en samen met hem een vriendengroepje vormen. Het populaire groepje zegmaar.


Dit is een idee om de Shadowclan apprentice nog actiever te krijgen. Alsof ze nog niet goed genoeg zijn, hehe. Maar dan kunnen er lekker veel topics zijn tussen zowat alle apprentice's, zodat niemand buiten gelaten word. (:

Hopelijk is er interesse!
Mvg, Chi

Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
They call me a playboy 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: They call me a playboy   They call me a playboy Icon_minitimewo 18 feb 2015 - 12:28

1 kattin waar Wolfpaw op zal crushen, maar die hem niet ziet staan of hem lastig vind.

Ik biedt Blackkit~ aan. Ik weet niet of ze tegelijk apprentice worden, dus kijk maar even =) .



I'm hunting with StarClan
They call me a playboy R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartattack
StarClan
San or Wolfie
807
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heartattack
BerichtOnderwerp: Re: They call me a playboy   They call me a playboy Icon_minitimewo 18 feb 2015 - 12:49

1 kattin waar Wolfpaw op zal crushen, maar die hem niet ziet staan of hem lastig vind.
ik bied heartpaw aan c;


They call me a playboy J99dw7


'Heartattack'

#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfjaw
Member
They call me a playboy DPKsfdL
204
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfjaw
BerichtOnderwerp: Re: They call me a playboy   They call me a playboy Icon_minitimewo 18 feb 2015 - 13:09

Ik voeg jullie toe op m'n kladblok lijstje! (:
Alvast bedankt voor de aanmeldingen!^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverfrost
Member
They call me a playboy DPKsfdL
Do you really want to know? JK it's Emma
87
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Silverfrost
BerichtOnderwerp: Re: They call me a playboy   They call me a playboy Icon_minitimewo 18 feb 2015 - 13:20

Moet de apprentice uit de Shadowclan komen?
Ik bied Dappledkit aan (Shadowclan)
Dappledkit is een kleine arrogante kattin met een ijskoud hart, ze kan heel gemeen uit de hoek komen. Maar als je eenmaal haar vriendschap hebt is ze ontzettend loyaal en gaat ze door vuur voor je. Zeg maar als je een grotere aanmelding wilt Smile


They call me a playboy 2888lkg

Accountjes ^^:


Laatst aangepast door Silverfrost op wo 18 feb 2015 - 13:45; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfjaw
Member
They call me a playboy DPKsfdL
204
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfjaw
BerichtOnderwerp: Re: They call me a playboy   They call me a playboy Icon_minitimewo 18 feb 2015 - 13:45

De apprentice waarop hij gaat crushen wel, de andere die juist op hem vallen niet per se. (: Liefst wel eigg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverfrost
Member
They call me a playboy DPKsfdL
Do you really want to know? JK it's Emma
87
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Silverfrost
BerichtOnderwerp: Re: They call me a playboy   They call me a playboy Icon_minitimewo 18 feb 2015 - 13:46

Oké Very Happy ik heb dappledkit voor je Smile ze word binnekort apprentice ¨^


They call me a playboy 2888lkg

Accountjes ^^:
Terug naar boven Ga naar beneden
*Nightpaw
Member
They call me a playboy DPKsfdL
8
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
*Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: They call me a playboy   They call me a playboy Icon_minitimewo 18 feb 2015 - 15:14

1 kattin waar Wolfpaw op zal crushen, maar die hem niet ziet staan of hem lastig vind.

Ik bied NightPaw aan,
Waarom? ze houdt niet veel van stoere katten zoals wolfpaw maar meer een zoals zij, ze is een zwarte apprentice met fel gele ogen.
Ze is erg afstandelijk en moeilijk vrienden mee te worden.

Ze komt ook vaak laat voor belangrijke dingen.


Laatst aangepast door *Nightpaw op di 24 feb 2015 - 9:03; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
They call me a playboy DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: They call me a playboy   They call me a playboy Icon_minitimewo 18 feb 2015 - 15:15

Ambetantig vind ik echt een van de leukste Belgische woorden xD

Oke, dat moest even gezegd worden.
--

Blackpaw is yo buddy! En als je wil kan je hem op haar laten crushen, misschien zal Black wel op Wolf crushen. Maar dat soort dingen vind ik altijd veel te leuk als ze spontaan ontstaan, dus laten we zoiets niet afspreken ^-^ In ieder geval zet ik Black graag bij je buddies Very Happy


They call me a playboy Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
They call me a playboy Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: They call me a playboy   They call me a playboy Icon_minitimewo 18 feb 2015 - 18:10

1 kattin waar Wolfpaw op zal crushen, maar die hem niet ziet staan of hem lastig vind.

Ik heb Airkit voor je :3? ze is nog een kitten, maar ik ben van plan haar een app te laten worden bij de volgende ceremonie. Ze is behoorlijk anti-sociaal, reageert heftiger op alles dan normale kittens en word daardoor al snel als 'raar' bestempeld door de andere kittens. Airkit heeft mede daardoor al meteen vooroordelen over de meer populaire katten; ze denkt dat ze zichzelf van alles vinden. Maar dat ze eigenlijk nutteloos zijn.
Daarom zou ze Wolfpaw/kit niet zien staan. ^^


They call me a playboy Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfjaw
Member
They call me a playboy DPKsfdL
204
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfjaw
BerichtOnderwerp: Re: They call me a playboy   They call me a playboy Icon_minitimewo 18 feb 2015 - 19:49

@Silverfrost, Als kattin die op hem crush of omgekeerd?
@De rest, ik houd jullie in gedachten! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverfrost
Member
They call me a playboy DPKsfdL
Do you really want to know? JK it's Emma
87
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Silverfrost
BerichtOnderwerp: Re: They call me a playboy   They call me a playboy Icon_minitimewo 18 feb 2015 - 20:02

Ik zou het leuk vinden als degene die op hem crusht Very Happy Maar zoniet dan liever een vriendin ofzo denk ik ;D


They call me a playboy 2888lkg

Accountjes ^^:
Terug naar boven Ga naar beneden
Frizzy
Member
They call me a playboy DPKsfdL
Loïs C:
140
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons.
Gender:
Rank:
Frizzy
BerichtOnderwerp: Re: They call me a playboy   They call me a playboy Icon_minitimewo 18 feb 2015 - 20:03

Ik kan wel een account hiervoor aanmaken haha, heb ik een reden om een nieuwe aan te maken maar ook om hem niet inspiratieloos te krijgen ^^
Dat wordt dan een kattin die een crush op hem krijgt, maar hij ziet haar niet staan.
Foxpaw, woohoo! Because Foxes and Wolves don't really get along.
Ze zal heel zeurderig, lacherig en een bitch zijn C:


They call me a playboy 241nkp4
Terug naar boven Ga naar beneden
.Lastkit
Member
They call me a playboy DPKsfdL
10
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
.Lastkit
BerichtOnderwerp: Re: They call me a playboy   They call me a playboy Icon_minitimewo 18 feb 2015 - 20:05

Foxpaw en Dappledkit zijn beide aangenomen! (:
Dan zoek ik nog twee poezen die op hem crushen.
Degene waarop hij zal crushen beslis ik later. :3 & Alle vrienden zijn geaccepteerd. Ik zal later een lijstje maken.


They call me a playboy HGTO2GP
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverfrost
Member
They call me a playboy DPKsfdL
Do you really want to know? JK it's Emma
87
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Silverfrost
BerichtOnderwerp: Re: They call me a playboy   They call me a playboy Icon_minitimewo 18 feb 2015 - 20:06

Ik bedoelde, omg hoe lomp van mij, als op wie hij crusht haha maar ik kan wel een extra accountjes aanmaken als je dat graag hebt Very Happy


They call me a playboy 2888lkg

Accountjes ^^:
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfire
Member
They call me a playboy Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: They call me a playboy   They call me a playboy Icon_minitimewo 18 feb 2015 - 20:46

Hier is Fox, hopelijk wordt haar setje snel gemaakt ^^


They call me a playboy 29429sk
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfjaw
Member
They call me a playboy DPKsfdL
204
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfjaw
BerichtOnderwerp: Re: They call me a playboy   They call me a playboy Icon_minitimeza 21 feb 2015 - 16:13

Zijn er nog geïnteresseerden? (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfjaw
Member
They call me a playboy DPKsfdL
204
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfjaw
BerichtOnderwerp: Re: They call me a playboy   They call me a playboy Icon_minitimevr 27 maa 2015 - 16:24

Oké ik heb besloten om voor Blackpaw te gaan waarop hij zal gaan crushen. Simpelweg omdat ik zie dat Eef de actiefste is, en ik het leuk zou vinden dat het een actieve verhaallijn voor zijn leven word. (:
@Lolo, we kunnen anders een nieuw topic openen? Nu is hij apprentice, wat me dus handiger lijkt. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderpaw*
Member
They call me a playboy DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
1195
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons ღ
Gender:
Rank:
Cinderpaw*
BerichtOnderwerp: Re: They call me a playboy   They call me a playboy Icon_minitimevr 27 maa 2015 - 17:00

@Chi, ik denk dat ik me moet terug trekken. Dappled wordt Five een bloodclanner,dus dan is het misschien niet zo handig Smile


They call me a playboy 262ky1w
Love when you're ready.
Not when you're alone.

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfire
Member
They call me a playboy Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: They call me a playboy   They call me a playboy Icon_minitimevr 27 maa 2015 - 17:04

Zouden we dat nou niet met Fox doen? Zal ik een topic aanmaken? x3


They call me a playboy 29429sk
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: They call me a playboy   They call me a playboy Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
They call me a playboy
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: