|
| Namen met Moon, Thunder, Wind, Shadow en River | |
| Loïs C: 140 Actief
| |
| Onderwerp: Namen met Moon, Thunder, Wind, Shadow en River di 17 feb 2015 - 16:12 | |
| Hoi!
Ik ben pas op een soort interview met Erin Hunter gestuit, en wat ik daar zag is dat ze toegegeven had dat een karakter in haar boek (Moonflower) een grote fout was en dat ze Moon niet mocht gebruiken in namen. Ook zei ze dat het niet toegestaan is om Thunder, Wind, Shadow en River in een naam te doen. Bijvoorbeeld zoiets als Shadowrunner of Riverdrop zou dus niet mogen. Ik vroeg me dus af of dat iets is wat ook op Warrior Cats ingevoerd moet worden of niet? Dit is geen kritiek of zo, ik heb zelf ook een karakter die Riverkit heet, maar ik vroeg het me gewoon af.
Lolo (: |
| | | Just another ghost 44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Namen met Moon, Thunder, Wind, Shadow en River di 17 feb 2015 - 16:18 | |
| ik denk dat we het nu maar zo moeten laten, er zijn echt al massa's personages met die namen en het zou toch wel vervelend zijn als we die nu maar opeens zouden verbieden |
| | | Loïs C: 140 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Namen met Moon, Thunder, Wind, Shadow en River di 17 feb 2015 - 17:05 | |
| Dat denk ik inderdaad ook haha, maar ik vroeg het me af ^^ |
| | | 2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Namen met Moon, Thunder, Wind, Shadow en River di 17 feb 2015 - 17:50 | |
| Lekker laten zo |
| | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Namen met Moon, Thunder, Wind, Shadow en River di 17 feb 2015 - 18:02 | |
| Inderdaad laten. Als zij zelf al die fout maakt |
| | | Loïs C: 140 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Namen met Moon, Thunder, Wind, Shadow en River di 17 feb 2015 - 19:09 | |
| |
| | | | Onderwerp: Re: Namen met Moon, Thunder, Wind, Shadow en River | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |