| All angels may go to hell | |
|
|
182 Actief
| |
| Onderwerp: All angels may go to hell ma 16 feb 2015 - 11:59 | |
| All angels may go to hell. 'Cause anyone who lived there life as a saint. Hasn't lived it well.
Goed, welkom bij mijn Deter search. ^-^ Determind is een charmante manipulieve kater die na het vermoorden van zijn vader zijn ware doel heeft gevonden. Altijd al vond hij dat Windclan moest overheersen en dat zwakke moesten sterven. Deze idiale kruisen die van de bekende Windclan kater Whitelion. En aangezien deze kater niet alleen verantwoordelijk is tot de verminking van zijn moeder, dood van zijn zus maar ook de verminking van zijn partner Chainreaction zal hij uitzijn naar wraak. Na een gevecht met de witte kater zal hij verder streven naar zijn doel. Ondertussen ook het imago van Whitelion overnemend.
Dus, wat ik nodig heb voor deze kater zijn gevechten, katten om te doden en poezen om liefde mee te maken. Gevechten en doden kan in iedere clan. Zijn liefde alleen voor poezen buiten Windclan aangezien hij hierin rolmodel is voor zijn halfsibs en een partner heeft. Meld jr maar aan met een char en als je wilt een leuk verhaallijntje. Deter staat ook paraat om te helpen een halfclan nestje te produceren :') Kom maar met leuke ideeën ^^ |
|
| |
862 Actief
| |
| Onderwerp: Re: All angels may go to hell ma 16 feb 2015 - 12:08 | |
| Ik wil Bonepaw melden voor een gevecht, bonepaw gaat hard verliezen maar ja. |
|
| |
182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: All angels may go to hell ma 16 feb 2015 - 12:56 | |
| Yush >3 In TC of WC? Of in neutraal gebied ^^ |
|
| |
862 Actief
| |
| Onderwerp: Re: All angels may go to hell ma 16 feb 2015 - 13:06 | |
| |
|
| |
Beertje 1076 Actief Your kisses
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: Re: All angels may go to hell ma 16 feb 2015 - 15:00 | |
| Dauntrose gevecht met Deter? (In Shadow gebied?) |
|
| |
182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: All angels may go to hell ma 16 feb 2015 - 16:04 | |
| |
|
| |
Beertje 1076 Actief Your kisses
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: Re: All angels may go to hell ma 16 feb 2015 - 16:16 | |
| |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 103 Actief
| |
| Onderwerp: Re: All angels may go to hell ma 16 feb 2015 - 19:54 | |
| ik denk dat Summer wel een crush op Deter kan krijgen c: |
|
| |
Loïs C: 140 Actief
| |
| Onderwerp: Re: All angels may go to hell ma 16 feb 2015 - 19:57 | |
| Hij kan proberen Frizzy te versieren, maar ze is wel zegmaar 2x zo oud als hem x3 |
|
| |
182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: All angels may go to hell ma 16 feb 2015 - 19:59 | |
| Wil jij een topic maken? ^^ dan kunnen we kijken of ze vooe zn charmes valt x3
Deter flirt met alles en is enorm sexistisch dus hij kan het wel aan xD Zou jij willen maken? :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: All angels may go to hell ma 16 feb 2015 - 20:00 | |
| |
|
| |
Kath 165 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 24 moons I'm on this planet they called earthGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: All angels may go to hell ma 16 feb 2015 - 20:01 | |
| Ik heb ook nog Waterdrop in de aanbieding voor een crush op Deter |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: All angels may go to hell ma 16 feb 2015 - 20:05 | |
| |
|
| |
182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: All angels may go to hell ma 16 feb 2015 - 20:06 | |
| Yeay ^-^ kan jij maken? Post ik snel even met Deter op zn andere topics >3 |
|
| |
Bunny 50 Actief "And after the rain, there's a rainbow, but all of the colors are black. It's not that they aren't there, it's just imagination they lack."
| |
| Onderwerp: Re: All angels may go to hell ma 16 feb 2015 - 20:13 | |
| Dying draait zich om in z'n graf als 'ie dit ziet, en ik durf te wedden Cinder ook xD Euhm, ik zou graag nog een topicje doen met Dovepath x Determind, daar pm ik je nog over >3 Maar ik wou je vooral vragen om een klein gevechtje tussen windpaw x Deter, ze gaat natuurlijk verliezen, maar graag niet levensgevaarlijk gewond ^^ |
|
| |
Just another walker [Dieuw] 69 Actief
| |
| Onderwerp: Re: All angels may go to hell ma 16 feb 2015 - 20:18 | |
| Ik bied Merle aan om tegen te vechten. Hijs is een grote, sterke kater die niet bang is voor "the dirty work", die altijd met een sarcastisch tintje praat. T zou nog wel eens een spannend gevecht kunnen worden, haha. |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 103 Actief
| |
| Onderwerp: Re: All angels may go to hell ma 16 feb 2015 - 20:25 | |
| |
|
| |
182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: All angels may go to hell ma 16 feb 2015 - 20:26 | |
| Bunbun, whutt Deter is een lievertje <3 Maar ik wacht wel op de pm en Wind x Detertje is goed. Maak jij? Ik moet die van White nog doen xD
Met Merle is ook goed ^^ is nogal een echt gevecht in tegenstelling van appjes xD wil jij maken?
Okii, menjes. Ik sta ook open voor een ideetje met een apprentice uit Windclan. ^^ Dat Deter ze het slechte pad op stuurt, er eentje verwond maar niemand de apprentice geloofd, zo iets >3 |
|
| |
Kath 165 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 24 moons I'm on this planet they called earthGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: All angels may go to hell ma 16 feb 2015 - 20:36 | |
| Ik kan later aanmaken, moet nu hw maken en leren :c (fijn dat je ouders altijd even komen kijken hoe het gaat met je ''huiswerk'', blame them.) Wss heb ik m later op de avond pas klaar |
|
| |
Just another walker [Dieuw] 69 Actief
| |
| Onderwerp: Re: All angels may go to hell ma 16 feb 2015 - 20:41 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: All angels may go to hell | |
| |
|
| |