|
|
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 feb 2015 - 20:17 | |
| Waarom put een huis woonbaar maken je zo uit XD ? Vandaag niet eens zo veel gedaan, vanmiddag mijn peerdie lekker gereden. |
|
| |
Just another ghost 44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 feb 2015 - 20:20 | |
| hii iedereen (: welke warrior naam voor Ghost? (0)Ghostblood (0)Ghostwhisper (0)Ghostwatcher suggesties zijn ook welkom ^^ |
|
| |
Just another walker [Dieuw] 69 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 feb 2015 - 20:29 | |
| @ Ghost, misschien Ghosthunter? Ghostgaze, Ghostbreeze, Ghostfang? |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 feb 2015 - 20:33 | |
| Ghosthunter klinkt cool :3 |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 feb 2015 - 20:35 | |
| - Ghostkit, schreef:
- hii iedereen (:
welke warrior naam voor Ghost? (0)Ghostblood (0)Ghostwhisper (0)Ghostwatcher suggesties zijn ook welkom ^^ *Fluistert* Ghostbuster |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 feb 2015 - 20:46 | |
| echt ik kan niet wachten tot ik een baan heb en weg kan uit dit huis |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 feb 2015 - 20:48 | |
| Was het maar zo makkelijk dat je met een baan automatisch het huis uit kwam. :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 feb 2015 - 20:49 | |
| Geloof me als jij in mijn huis leeft kan je wel begrijpen dat het me werkelijk nisk uitmaakt als ik in een pand terecht kom dat op het punt staat van in storten Ik kan ten minste normaal leven |
|
| |
Kath 165 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 24 moons I'm on this planet they called earthGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 feb 2015 - 21:07 | |
| Happyyy Vandaag gewonnen met onze carrousel club (paardrijden in een team) en nu hebben we eindelijk de wisselbeker die onze tegenstanders altijd hebben (ondanks dat het een vierkamp is, het zijn altijd dezelfde die de wisselbeker hebben) Maar nu is ie van onss! whahaha Maar mn humeur werd weer een beetje verpest bij het feit dat Minecraft vreemd doet met singeplayer en om de twee sec ff vast loopt en 1 sec verder gaat, vastloopt, verdergaat, vastloopt.... -sigh- |
|
| |
San or Wolfie 542 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 feb 2015 - 21:12 | |
| |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 feb 2015 - 21:13 | |
| meep, ik moet posten, maar weet niet wat ik moet typen xD |
|
| |
San or Wolfie 542 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 feb 2015 - 21:15 | |
| - Fisheye schreef:
- meep, ik moet posten, maar weet niet wat ik moet typen xD
dat heb ik met Heartpaw |
|
| |
Lyra 26
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 feb 2015 - 21:17 | |
| Weet iemand een leuke suffix voor Thunder
|
|
| |
Loïs C: 140 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 feb 2015 - 21:30 | |
| opeens vliegt er een mug door mijn kamer o.o |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 feb 2015 - 21:52 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Geloof me als jij in mijn huis leeft kan je wel begrijpen dat het me werkelijk nisk uitmaakt als ik in een pand terecht kom dat op het punt staat van in storten
Ik kan ten minste normaal leven Studeer je? Overweeg dan om bij te lenen, want dan kan je daar deels je huur van betalen. Als je stufi krijgt dan kan je dat ook naar uitwonend veranderen en dan krijg je veel meer geld. Dit is wel maar tijdelijk tho, dus hou daar rekening mee. Ik weet niet waar je woont, maar als het echt alleen gaat om uit huis zijn, en niet om dichter bij je studie wonen, kijk dan eens naar eenpersoonsappartementen in een niet zo'n populaire stad. Ik kom uit Leiden/ Utrecht, waar de huur echt gigantisch hoog kan zijn. Maar ik weet dat de huur buiten de grote studentensteden, zoals Alphen aan den Rijn, dat het daar allemaal veel goedkoper is. Succes! En probeer anders eens een weekje bij familie te slapen? Ik heb ook wel eens 2 weken bij mn opa en oma en vaak genoeg een halve week bij vriendinnen geslapen omdat dat beter was Daar heb je familie en vrienden voor |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 feb 2015 - 21:58 | |
| - Blackpaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Geloof me als jij in mijn huis leeft kan je wel begrijpen dat het me werkelijk nisk uitmaakt als ik in een pand terecht kom dat op het punt staat van in storten
Ik kan ten minste normaal leven Studeer je? Overweeg dan om bij te lenen, want dan kan je daar deels je huur van betalen. Als je stufi krijgt dan kan je dat ook naar uitwonend veranderen en dan krijg je veel meer geld. Dit is wel maar tijdelijk tho, dus hou daar rekening mee. Ik weet niet waar je woont, maar als het echt alleen gaat om uit huis zijn, en niet om dichter bij je studie wonen, kijk dan eens naar eenpersoonsappartementen in een niet zo'n populaire stad. Ik kom uit Leiden/ Utrecht, waar de huur echt gigantisch hoog kan zijn. Maar ik weet dat de huur buiten de grote studentensteden, zoals Alphen aan den Rijn, dat het daar allemaal veel goedkoper is. Succes! En probeer anders eens een weekje bij familie te slapen? Ik heb ook wel eens 2 weken bij mn opa en oma en vaak genoeg een halve week bij vriendinnen geslapen omdat dat beter was Daar heb je familie en vrienden voor Lenen betekent dat ik het weer terug moet betalen en ik wil niet aan zoiets vastzitten Wss zal een uitwonende beurs mij beter doen maar ik moet nu al van mijn zorgtoeslag bijbetalen wil ik mijn lesgeld kunnen betalen voor school. En haarlem is nou niet de plek waar ik zozeer zou willen blijven, veel te dichtbij Ik weet het gewoon niet, ik ben bang dat ik daardoor juist in de problemen kom |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 7:32 | |
| |
|
| |
San or Wolfie 542 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 8:09 | |
| |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 8:48 | |
| |
|
| |
Just another walker [Dieuw] 69 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 9:07 | |
| Goedemorgen ^^ Ik blijk dus eerste twee uur uitval te hebben. Hoeze, een uur op school zitten niksen --' |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|