Algemene Onzin Topic - Pagina 18

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 34 ... 50  Volgende
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 15 feb 2015 - 20:17

Waarom put een huis woonbaar maken je zo uit XD ? Vandaag niet eens zo veel gedaan, vanmiddag mijn peerdie lekker gereden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostkit,
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 DPKsfdL
Just another ghost
44
Actief

CAT'S PROFILE
Ghostkit,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 15 feb 2015 - 20:20

hii iedereen (:
welke warrior naam voor Ghost?
(0)Ghostblood
(0)Ghostwhisper
(0)Ghostwatcher
suggesties zijn ook welkom ^^
Merle
Member
Just another walker [Dieuw]
69
Actief

CAT'S PROFILE
Merle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 15 feb 2015 - 20:29

@ Ghost, misschien Ghosthunter? Ghostgaze, Ghostbreeze, Ghostfang?
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 15 feb 2015 - 20:33

Ghosthunter klinkt cool :3
Ravenheart
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 15 feb 2015 - 20:35

Ghostkit, schreef:
hii iedereen (:
welke warrior naam voor Ghost?
(0)Ghostblood
(0)Ghostwhisper
(0)Ghostwatcher
suggesties zijn ook welkom ^^

*Fluistert* Ghostbuster
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 15 feb 2015 - 20:46

echt ik kan niet wachten tot ik een baan heb en weg kan uit dit huis
Ravenheart
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 15 feb 2015 - 20:48

Was het maar zo makkelijk dat je met een baan automatisch het huis uit kwam. :'D
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 15 feb 2015 - 20:49

Geloof me als jij in mijn huis leeft kan je wel begrijpen dat het me werkelijk nisk uitmaakt als ik in een pand terecht kom dat op het punt staat van in storten
Ik kan ten minste normaal leven
Waterdrop
Member
Kath
165
Actief

CAT'S PROFILE
Waterdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 15 feb 2015 - 21:07

Happyyy Very Happy
Vandaag gewonnen met onze carrousel club (paardrijden in een team) en nu hebben we eindelijk de wisselbeker die onze tegenstanders altijd hebben (ondanks dat het een vierkamp is, het zijn altijd dezelfde die de wisselbeker hebben) Maar nu is ie van onss! whahaha

Maar mn humeur werd weer een beetje verpest bij het feit dat Minecraft vreemd doet met singeplayer en om de twee sec ff vast loopt en 1 sec verder gaat, vastloopt, verdergaat, vastloopt.... -sigh-
Hiddenkit',
Member
San or Wolfie
542
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 15 feb 2015 - 21:12

hhmmh im bored c';
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 15 feb 2015 - 21:13

meep, ik moet posten, maar weet niet wat ik moet typen xD
Hiddenkit',
Member
San or Wolfie
542
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 15 feb 2015 - 21:15

Fisheye schreef:
meep, ik moet posten, maar weet niet wat ik moet typen xD

dat heb ik met Heartpaw
Jetfire
Member
Lyra
26

CAT'S PROFILE
Jetfire
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 15 feb 2015 - 21:17

Weet iemand een leuke suffix voor Thunder
Frizzy
Member
Loïs C:
140
Actief

CAT'S PROFILE
Frizzy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 15 feb 2015 - 21:30

opeens vliegt er een mug door mijn kamer o.o
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 15 feb 2015 - 21:52

Snowcrystal schreef:
Geloof me als jij in mijn huis leeft kan je wel begrijpen dat het me werkelijk nisk uitmaakt als ik in een pand terecht kom dat op het punt staat van in storten

Studeer je? Overweeg dan om bij te lenen, want dan kan je daar deels je huur van betalen. Als je stufi krijgt dan kan je dat ook naar uitwonend veranderen en dan krijg je veel meer geld. Dit is wel maar tijdelijk tho, dus hou daar rekening mee. Ik weet niet waar je woont, maar als het echt alleen gaat om uit huis zijn, en niet om dichter bij je studie wonen, kijk dan eens naar eenpersoonsappartementen in een niet zo'n populaire stad. Ik kom uit Leiden/ Utrecht, waar de huur echt gigantisch hoog kan zijn. Maar ik weet dat de huur buiten de grote studentensteden, zoals Alphen aan den Rijn, dat het daar allemaal veel goedkoper is. Succes! En probeer anders eens een weekje bij familie te slapen? Ik heb ook wel eens 2 weken bij mn opa en oma en vaak genoeg een halve week bij vriendinnen geslapen omdat dat beter was Smile Daar heb je familie en vrienden voor Smile
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 15 feb 2015 - 21:58

Blackpaw schreef:
Snowcrystal schreef:

Studeer je? Overweeg dan om bij te lenen, want dan kan je daar deels je huur van betalen. Als je stufi krijgt dan kan je dat ook naar uitwonend veranderen en dan krijg je veel meer geld. Dit is wel maar tijdelijk tho, dus hou daar rekening mee. Ik weet niet waar je woont, maar als het echt alleen gaat om uit huis zijn, en niet om dichter bij je studie wonen, kijk dan eens naar eenpersoonsappartementen in een niet zo'n populaire stad. Ik kom uit Leiden/ Utrecht, waar de huur echt gigantisch hoog kan zijn. Maar ik weet dat de huur buiten de grote studentensteden, zoals Alphen aan den Rijn, dat het daar allemaal veel goedkoper is. Succes! En probeer anders eens een weekje bij familie te slapen? Ik heb ook wel eens 2 weken bij mn opa en oma en vaak genoeg een halve week bij vriendinnen geslapen omdat dat beter was Smile Daar heb je familie en vrienden voor Smile

Lenen betekent dat ik het weer terug moet betalen en ik wil niet aan zoiets vastzitten
Wss zal een uitwonende beurs mij beter doen maar ik moet nu al van mijn zorgtoeslag bijbetalen wil ik mijn lesgeld kunnen betalen voor school.
En haarlem is nou niet de plek waar ik zozeer zou willen blijven, veel te dichtbij
Ik weet het gewoon niet, ik ben bang dat ik daardoor juist in de problemen kom
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 16 feb 2015 - 7:32

Goodmorning ^^!
Hiddenkit',
Member
San or Wolfie
542
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 16 feb 2015 - 8:09

Goodmorning
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 16 feb 2015 - 8:48

goedemorgen c:
Merle
Member
Just another walker [Dieuw]
69
Actief

CAT'S PROFILE
Merle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 16 feb 2015 - 9:07

Goedemorgen ^^
Ik blijk dus eerste twee uur uitval te hebben. Hoeze, een uur op school zitten niksen --'
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 18 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 34 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: