|
|
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 feb 2015 - 13:34 | |
| lag het aan m'n pc of heeft actieforum weer zo een fout gemaakt waardoor ik niet op wc kon? :/ |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 feb 2015 - 13:34 | |
| - Mazepaw. schreef:
- lag het aan m'n pc of heeft actieforum weer zo een fout gemaakt waardoor ik niet op wc kon? :/
Ik heb niets gemerkt ^^" |
|
| |
demi 252 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 feb 2015 - 13:36 | |
| Briar moet iets interessants in zijn leven hebben c': |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 feb 2015 - 13:36 | |
| - Fisheye schreef:
- Mazepaw. schreef:
- lag het aan m'n pc of heeft actieforum weer zo een fout gemaakt waardoor ik niet op wc kon? :/
Ik heb niets gemerkt ^^" ik vermoedde al dat het mijn pc was wanneer ik ook niet op dragon cave kon c: |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 feb 2015 - 13:42 | |
| Han, ik voel me wel lichtelijk afgewezen dat je nog niet op ons topic hebt gereageerd :c 3 |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 feb 2015 - 13:43 | |
| - Blackpaw schreef:
- Han, ik voel me wel lichtelijk afgewezen dat je nog niet op ons topic hebt gereageerd :c 3
ik ga zometeen posten c: |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 feb 2015 - 13:45 | |
| - Mazepaw. schreef:
- Blackpaw schreef:
- Han, ik voel me wel lichtelijk afgewezen dat je nog niet op ons topic hebt gereageerd :c 3
ik ga zometeen posten c: Cooooool <3 Ik ga dan nog even snel verder met schoonmaken, maar ik zal tussendoor checken |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 feb 2015 - 13:48 | |
| |
|
| |
Le AA(Amy) 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 feb 2015 - 13:50 | |
| Pff ikben echt inspiratieloos :c Ik heb wel mijn beste besluit ooit genomen :c |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 feb 2015 - 13:51 | |
| |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 feb 2015 - 13:51 | |
| Wadan Amy? Ben nieuwsgierig naar je 'beste besluit ooit' |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 feb 2015 - 13:54 | |
| Werk gevonden als kinderoppas bij de Gezinsbond! Nu nog enkel een bevestigingsmail met m'n gegevens en dan gaan ze m'n account activeren. Je moest minimum 15 jaar oud zijn, en aangezien ik dit jaar 16 word is dat dus een meevaller. <3 |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 feb 2015 - 13:55 | |
| Oh Chi wat voor iets is dat dan? Een site ofzo? I NEED A JOB! |
|
| |
Le AA(Amy) 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 feb 2015 - 13:55 | |
| Stoppen met WC,ik red het gewoon niet. Heb gewoon veel te druk met school,voel me ook niet zo super meer in mijn vel(vooral thuis...) en ook al ben ik 'tijdelijk' weggeweest,ik vind gewoon de inspiratie die ik vroeger had gewoon niet meer. En ja ik voel me gewoon nergens goed meer dus ja mijn 'beste' besluit ooit. Ik ga natuurlijk wel die kitnapping verhalenlijn afmaken,maar daar blijft het dan ook bij dus ja. Ik kom wel af en toe hier binnen springen,maar meer niet en wat ik ook doe ik vind nergens inspiratie :c |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 feb 2015 - 13:57 | |
| - Hellhound schreef:
- Oh Chi wat voor iets is dat dan? Een site ofzo? I NEED A JOB!
Nee, geen site. Je kunt slechts solliciteren via de site, maar je ouders moeten lid zijn + er zijn voorwaarden waaraan je moet voldoen. Eenmaal je aangenomen bent krijg je jobs zoals en een avond oppassen op kinderen in de omgeving waar jij woont. (: Ik verdien er niet veel mee, maar elk beetje is 't waard. :3 |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 feb 2015 - 14:00 | |
| Nahw Buns *hugs* Als jij denkt dat dat het slimste is om te doen moet je dat zeker ook doen hea~
Oh Chi zou ik de link van die site misschien mogen? |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 feb 2015 - 14:00 | |
| - Dogpaw schreef:
- Stoppen met WC,ik red het gewoon niet. Heb gewoon veel te druk met school,voel me ook niet zo super meer in mijn vel(vooral thuis...) en ook al ben ik 'tijdelijk' weggeweest,ik vind gewoon de inspiratie die ik vroeger had gewoon niet meer. En ja ik voel me gewoon nergens goed meer dus ja mijn 'beste' besluit ooit. Ik ga natuurlijk wel die kitnapping verhalenlijn afmaken,maar daar blijft het dan ook bij dus ja. Ik kom wel af en toe hier binnen springen,maar meer niet en wat ik ook doe ik vind nergens inspiratie :c
da's jammer om te horen :c ik hoop dat je toch af en toe het aot zal binnenspringen |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 feb 2015 - 14:30 | |
| - Dogpaw schreef:
- Stoppen met WC,ik red het gewoon niet. Heb gewoon veel te druk met school,voel me ook niet zo super meer in mijn vel(vooral thuis...) en ook al ben ik 'tijdelijk' weggeweest,ik vind gewoon de inspiratie die ik vroeger had gewoon niet meer. En ja ik voel me gewoon nergens goed meer dus ja mijn 'beste' besluit ooit. Ik ga natuurlijk wel die kitnapping verhalenlijn afmaken,maar daar blijft het dan ook bij dus ja. Ik kom wel af en toe hier binnen springen,maar meer niet en wat ik ook doe ik vind nergens inspiratie :c
Het is ook niet goed als je WC als een taak of verplichting gaat zien. En 'ik red het gewoon niet' lijkt erop te wijzen dat je het wel zo ziet. Het moet juist iets zijn waar je even in je vrije tijd naartoe kan en waar je even je gedachten op 0 kan zetten. Als het niet meer zo voelt, en je het als een extra taak gaat zien die eigenlijk ook nog maar voor meer stress zorgt, dan is het inderdaad het beste om er in ieder geval tijdelijk even afstand van te nemen. Wie weet heb je over 2 maandjes ineens weer heel veel zin om te rpgen, en dan kom je ons gewoon weer lekker joinen |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 feb 2015 - 14:32 | |
| Waarom posten sommige mensen zo snel 0.0 |
|
| |
「Maartje」 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 feb 2015 - 14:50 | |
| - Zealpaw schreef:
- Gloriouspaw schreef:
- Zealpaw schreef:
- Gloriouspaw schreef:
- Ik ook loner bij Valentijnsdag xD is alleen iets lastiger dat m'n crush in Mexico woont, hehe..
Haha ja dat snap ik. xD Hoe is t trouwens om terug in Nederland te zijn? (: Het bevalt me hier eigenlijk wel weer goed, haha ;D de eerste dagen waren echt heel weird, maar nu is het soms alsof ik niet eens ben weg geweest... Iedereen praat plots weer Nederlands, hahaha xD Ga je eigg nog eens terug? Ik ben zelf namelijk ook van plan om later in het buitenland te gaan studeren, dus vind ik het helemaal interessant om met iemand te praten die deze ervaring gehad heeft. :') Sorry, laat xD Ja, ik ga zeker weer een keer terug! Wanneer weet ik nog niet, maar dat duurt vast nog wel even. Ik ik kan het je zeker aanraden! Ben zo blij dat ik op uitwisseling ben geweest ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|