|
| I'm really bored... But hé... Look to my funny ears! | |
| Floor 153
| |
| Onderwerp: I'm really bored... But hé... Look to my funny ears! vr 13 mei 2011 - 15:42 | |
| Zuchtend stond een pluizige kit met een beige vacht op en liep de kraamkamer uit. Het was saai om te liggen bij een slapende Dapplekit. Het was saai als hij sliep. Hij was leuker en vrolijker als hij actief meedeed. Skykit bewoog heen en weer met haar oren toen ze iets hoorde. Een kater keek haar recht aan en Skykit's oortjes gingen aan weerszijden omlaag en weer recht. De kater leek even een vragende blik te hebben, maar liep toen door. Skykit piepte verontwaardigd. Niemand vond haar trucje met haar oren leuk! De uniekheid! Ze was uniek met haar oren! Ze kon ze allebei van links naar rechts platleggen, terwijl geen enkele andere kitten uit de kraamkamer dit kon. Skykit grijnsde lichtelijk en keek opzij. Katers, poezen en kits. En de leider, natuurlijk. Met een tikkeltje bewondering keek ze naar de grijze flank naar van haar leider, die naar voren liep, iets van de stapel afpakte en terug wegging. Ook enkele andere katten kwamen voor hun prooi. Moest zij dat ook niet gaan doen? Ze stond op en liep naar de prooistapel. Oh nee, er was niet veel keuze dan vis en een muis. Ze pakte de vis. Ze ging haar vaak gebruikte tactiek om een vis in te slikken maar weer eens proberen. Ze liet de vis omhooggaan, door de lucht zweven, sperde haar bekje wijd open en ving met het volle gemak de vis op, die door haar keel gleed. Skykit grijnsde. Om vervelende graatjes te vermijden deed ze het gewoon zo inslikken. Het zou gevaarlijk zijn als de vis te groot was, maar dit was een kleintje. Ze had nu wel genoeg gehad. Ze besloot om maar eens lekker te gaan liggen. In je jonge jaren als kit mocht je toch niet veel doen, tenminste, niet volgens Crookedstar. Maar of zij zich daar werkelijk nog drie manen aan ging houden, dat was een ander verhaal. Ze was dol op expedities. Vooral naar die plek met die vier grote bomen, alhoewel ze, als ze daarnaartoe ging, wel heel veel moest slapen en moest uitputten om daar te komen. Ze had er Redfang al eens ontmoet. Ze miste de poes nu wel. Skykit zuchtte en keek op naar de blauwe hemel. Het was een prachtige dag. Ze legde zich neer op haar zij en begon haar pluizige flank een beurt te geven. Iets wat ze al een paar dagen geleden had moeten doen. Maar de moederkatten deden niks, dus deed zij ook niks. Alleen... Nu moest het wel. Hè, net nu haar tong naar vis rook! Skykit's oortjes gingen weer naar weerszijden plat en toen weer recht.
(Flameclaw) |
| | | BlubberblubMcblub 384
| |
| Onderwerp: Re: I'm really bored... But hé... Look to my funny ears! vr 13 mei 2011 - 16:05 | |
| I am so high. I can hear heaven. No heaven, no heaven dont hear me. And they say that a hero can save us. Im not gonna stand here and wait. I'll hold onto the wings of the eagles. Watch as they all fly away. Now that the world isnt ending, its love that Im sending to you.Flameclaw lag zoals altijd nog te suffen in de Warriors den. Zodra hij wakker werd had hij zich uitgerekt en stond ook echt heel langzaam op. Zijn bewegingen waren heel rustig en je kon ook goed zien dat hij zeer gespierd was. Zo langzaam als het maar kon kwam hij de den uitsjokken en keek rond, hij zag een aantal warriors zitten en wat een en meteen besefte hij dat hij ook honger had. Rustig sjokte hij naar de prooistapel en viste er een lekkere dikke en vette muis af. Hij keek weer om zich heen en zak een klein kitten ziten meteen vis voor haar neus. Hij herkende het kitten als Skykit, zij had geen ouders meer. Althans dat hadhij vernomen van de andere Queens. Hoewel er wel voor haar gezrgd werd leek het haar niet echt te interesseren dat ze niemand had. Het verwonderde hem, hij had altijd een goede band gehad met zijn moeder en was er dan ook echt kapot van toen ze stierf. Met veel hulp van zijn vrienden en familie was hij er weer bovenop gekomen maar nog altijd miste hij haar. Hij nam het muisje tussen zijn tanden en liep langzaam naar een plek in de schaduw en bleef ingespannen naar het kitten kijken terwijl hij at. Zijn vacht glom heel mooi en het wit van zijn vacht was dan ook echt wit. Dit kwam omdat hij nogal vaak zwom en viste in de rivier. Hij vroeg zich af hoe het kleine poesje het zou doen als apprentice. Zelf had hij er jammergenoeg geeneen al had hij dat wel gewild. Hij hoopte dat Crookedstar hem tot mentor benoemde en hij al zijnkennis en vaardigheden kon delen met zijn apprentice. Zodra hij de muis op had ging hij weer rechtop zitten en begon in alle rust zijn vacht te wassen. Hij zag dat het kitten op het punt stond om haar eigen vacht te gaan wassen en zag ook hoe ze haar oren opzij legde. Hij keek er even verwonderd naar en stond toen soepel op. Langzaam sjokte hij op het kleine kitten af en keek naar haar. '' Hulp nodig?'' vroeg hij rustig en keek Skykit recht aan. Hij ging naast haar zitten en sloeg zijn staart om zijn voorpoten en keek haar nog steeds aan. '' Zeg dat gedoe met je oren, hoe doe je dat?'' Hij keek nu zelf een heel klein beetje nieuwsgierig en gaf snel een lik over zijn borst. As they all fly away |
| | | Floor 153
| |
| Onderwerp: Re: I'm really bored... But hé... Look to my funny ears! vr 13 mei 2011 - 16:20 | |
| Een lichte schrok ging door haar lijfje heen toen ze opeens een stem hoorde. Vernauwd keek ze op, maar toen ze de kater zag zitten - en niet de kater die haar eens een keertje omgeduwd had - keek ze weer een stuk vrolijker. 'Ja, graag!' zei ze en ze liep op de kater af, zodat hij beter bij haar flank kon. Alle hulp was noodzakelijk, mocht ze een hele dag willen doorbrengen zonder erop bekritiseerd te worden dat ze wel heel erg naar vis stonk. Eigenlijk moest je in de vroege morgen nooit een vis eten, want je kon de geur onmogelijk van je tong afwassen. Een riviertje lag buiten het kamp, dus daar mocht ze niet naartoe en in de buurt waren geen plasjes of zo, omdat het niet geregend had. Ja, ze at weer net vis op het goede moment, was haar sarcastische gedachteverklaring. Ze keek naar de kater. Ze kende zijn naam niet en betwijfelde of hij die van haar soms wel kende. Ze schudde alert even haar kopje, om een paar natte druppels kwijl haar hoofd af te krijgen, waarschijnlijk nog van de slapende Dapplekit. Skykit trok zich altijd als een bolletje tegen hem op en helaas lag net haar kopje onder zijn mond, dus het kwijl sijpelde altijd op haar kopje. Ze keek naar de kater en stak fier haar borst in de lucht. 'Dat is gewoon mijn trekje, dat kan ik je helaas niet leren,' zei ze, terwijl ze bedacht hoe je zoiets kon uitleggen. Nee, dat viel gewoon niet uit te leggen. 'Het gebeurt spontaan,' maakte ze hem duidelijk en ze keek fier naar hem. Ze gaf hem een kopje. Of ze hem nu kende of niet, het was altijd leuk als iemand met haar praatte. Het gaf haar het gevoel dat ze echt bij deze Clan hoorde en dat ze niet op een of andere rare planeet was gezet met misschien in de buurt zijne aliens, die haar wouden vermoorden in hun vliegende schotel en... Och, soms had ze veel te veel fantasie. Ze draaide een beetje door. Haar nieuwsgierige kant begon nu op te steken en overtrof het fantaseren over aliens en ufo's helemaal. 'En hoe heet jij? Ben jij al krijger? Heb jij ook zo'n last van jeuk in je pels? Ik wel!' zei Skykit, terwijl ze in haar pels beet als extra nadruk dat ze jeuk had. En die jeuk was heel erg vervelend. Het ging tot diep in haar pels, ook op sommige plaatsjes waar ze niet bij kon of waar ze simpelweg niet wou bijten, omdat dat een beetje pijn deed. Ze keek naar de kater voor zich en glimlachte lichtelijk. Ze moest toegeven dat hij een mooie, glanzende pels had en dat ze, als ze een kater was geweest van zijn leeftijd, er zeker jaloers op zou zijn geweest. Nee... Wacht. Misschien had zij als kater wel een mooiere pels. Ha! |
| |
| Onderwerp: Re: I'm really bored... But hé... Look to my funny ears! vr 13 mei 2011 - 16:43 | |
| I am so high. I can hear heaven. No heaven, no heaven dont hear me. And they say that a hero can save us. Im not gonna stand here and wait. I'll hold onto the wings of the eagles. Watch as they all fly away. Now that the world isnt ending, its love that Im sending to you.Flameclaw wachtte geduldig op het antwoord van het poesje en bewoog even met het puntje van zijn staart en keek er even naar. ''Ja, graag!'' Antwoorde het kitten toen en hij grinnikte terwijl ze dichter naar hem toe liep. Zo kon hij met gemak bij haar flank komen. Met lange en krachtige stroken waste hij haar pluizige vacht en grinnikte een beetje, dat van hem was gelukkig niet meer zo pluizig. Hij zou zich echt dood ergeren als hij zo'n kittenvacht had. Hij kon duidelijk ruiken dat ze vis had gegeten en snorde even geamuseerd. Het jonge poesje keek hem aan en stak haar borstje fier in de lucht en hij wiebelde even met zijn oren. ''Dat is gewoon mijn trekje, dat kan ik je helaas niet leren,''Zei ze duidelijk, gaf hem een kopje en meteen keek hij haar rustig aan. Ze zou een trotse krijger worden maar misschien een koppige leerling, door trots konden veel apprentices koppig worden. Dat had hij zelf ook meegemaakt, hij was zelf een uitermate brave leerling geweest maar hij kende nog wel andere die echt koppig waren. ''Het gebeurt spontaan,'' zei het jonge poesje toen weer. '' Aha dat kan,'' zei hij rustig en keek haar kalmpjes aan. Heel even viel het hem op dat ze met haar gedachtes er niet helemaal bij was en zijn snorharen trilden even. Toen ontstond er een explosie van vragen uit de mond van het jonge poesje. ''En hoe heet jij? Ben jij al krijger? Heb jij ook zo'n last van jeuk in je pels? Ik wel!'' Hij grinnikte even geamuseerd en keek haar rustig aan. '' Nou ik ben Flameclaw, ik ben een Warrior.'' Begon hij rustig te vertellen en bewoog weer het puntje van zijn staart. '' En eerlijhk gezegd heb ik niet echt last van jeuk hoor.'' Hij grinnikte weer. Was ze altijd zo nieuwsgierig? Hij keek haar weer aan. '' Jij bent Skykit nietwaar?'' Dit vroeg hij vaak voor de zekerheid want het was wel vaker overkomen dat hij een fout maakte met namen. As they all fly away [ik moet werken xD ben er morgen weer] |
| | | Floor 153
| |
| Onderwerp: Re: I'm really bored... But hé... Look to my funny ears! wo 8 jun 2011 - 20:05 | |
| Met grote ogen keek Skykit naar de kater voor haar, die dus blijkbaar Flameclaw bleek te noemen. Ze keek hem even aan en haar oortjes bewogen weer op en neer, maar deze keer was het een teken van belangstelling voor de oudere kater. Ze snorde zachtjes, terwijl ze naar de grijs-witte flank van de kater bleef kijken. Daarna knikte ze. Ze heette inderdaad Skykit. Skykit stak haar borstje fier in de lucht. Ze was trots op die naam en zou die naam dan ook met eer dragen. Ze keek even naar Flameclaw en snorde zachtjes. Hij was al een oudere kater, net zoals Moonstream en Thunderstorm al oudere poezen waren. En dan te bedenken dat zij nog maar een paar manen oud was. Ze ging naast de kater zitten en keek toen met een schuin hoofd naar hem. Daarna grijnsde ze. 'Dankjewel voor het wassen,' liet ze hem weten, waarna ze wegliep, naar de prooistapel. Ze pakte een visje er vanaf en liep toen terug naar de kater. Ze keek hem sluw aan. 'Kan jij dit?' vroeg ze en ze gooide het visje omhoog, spreidde haar bek wijd open en ving het visje handig in haar mond. Haar krachtige kaken begonnen meteen met het verteren, lieten het stukje los en Skykit voelde hoe het verder naar haar keel gleed. Ze keek Flameclaw geamuseerd en trots aan, terwijl haar oortjes weer op en neer bewogen. Ze keek om en ging toen snel achter Flameclaw staan. De kater die altijd zo'n rare blik op haar wierp in de kraamkamer, stond in de opening van de kraamkamer. Hij keek met gesloten ogen rond en Skykit twijfelde er niet aan of hij opzoek was naar haar. Ze bleef achter Flameclaw staan. 'Hij kijkt altijd zo raar naar mij, die daar bij de kraamkamer,' zeurde Skykit fluisterend, terwijl ze om de rug van Flameclaw keek. De kater keek gelukkig niet haar kant op. Hij keek altijd met zo gesloten ogen en een zachte blik naar haar. Die blik maakte haar zo bang, dat ze het meestal op een lopen wou zetten. Maar op de een of andere manier voelde zij zich ook... aangetrokken tot hem. Hij was knap. Ook al wist ze nog niet goed genoeg wat aangetrokken was om te begrijpen wat het kon zijn. De kater was zeker een of twee manen ouder dan haar, zou misschien straks al leerling worden. Dan waren die blikken in de kraamkamer ook voorbij. Skykit bleef net zolang achter Flameclaw staan totdat de kater wegliep van de kraamkamer. Opgelucht ging Skykit weer voor Flameclaw staan. Ze keek omhoog naar de bladgroene ogen van de kater. Haar kopje ging automatisch schuin.
- Sorry voor late post - |
| |
| Onderwerp: Re: I'm really bored... But hé... Look to my funny ears! do 9 jun 2011 - 11:32 | |
| I am so high. I can hear heaven. No heaven, no heaven dont hear me. And they say that a hero can save us. Im not gonna stand here and wait. I'll hold onto the wings of the eagles. Watch as they all fly away. Now that the world isnt ending, its love that Im sending to you.Flameclaw hield zijn kalme blik op het kitten voor zich. Toch liet hij zijn kop ver zakken zodat hij op gelijke ooghoogte zat als het kitten. Dit omdat het kitten wat minder omhoog moest kijken en niet kramp in haar nek te krijgen. hij snorde geamuseerd en ging ten slotte maar gewoon even liggen. Ze bevestigde zijn vraag, ze was inderdaad Skykit, en ze stak haar borstje fier in de lucht. Net zoals hij zijn naam met eer droeg, zo zou zij dat ook doen als ze ouder werd. Ze zou Skypaw worden en daarna kon je nooit ech weten. Je kon nooit echt weten wat je krijgers naam zou worden. Het kleine poesje snorde wel zachtjes en Flameclaw lachte even. Skykit kwam naast hem zitten en keek hem met een schuin koppie aan. ''Dankjewel voor het wassen,'' liet ze hem weten en stond op, ze liep weg naar de prooistapel. Flameclw ging weer rechtop zitten en rekte zich eventjes uit. '' Ach het is geen moeite,'' had hij nog gemurmeld en hij keek het jonge poesje na. Ze had veel vragen maar was wel aardig en dankbaar. Nog altijd keek hij naar haar en hij zag dat ze een visje pakte. even keek hij met verbazing in zijn ogen, ze had net die vislucht weggewassen. Onopvallend schudde hij even met zijn kop en gaapte eventjes. Met de vis kwam het poesje terug lopen en de blik in haar ogen was sluw. '' Kan jij dit?'' Vroeg het poesje, en Flameclaw keek rustig naar wat ze deed. Hij knikte. '' Ja dat kan ik ook, maar de laatste keer dat ik vis at stikte ik zowat in een graatje,'' even zwaaide hij even met zijn staart en keek naar de lucht. eigenlijk schaamde hij zich er een beetje voor, zoiets hoorde niet te gebeuren bij een volwassen krijger. Even keek het poesje achterom en schoot toen weg en ging achter hem staan. Even keek hij haar verwonderd aan en volgde haar blik. Er was niks engs te zien daar. Er stond alleen een jong katertje van ongeveer vijf manen. ''Hij kijkt altijd zo raar naar mij, die daar bij de kraamkamer,'' zeurde het kleine poesje fluisterend terwijl ze over zijn rug keek. '' Laat hem toch gewoon kijken dan,'' begon hij kalm te spreken en grinnikte even. '' Of spreek hem erop aan.'' Hij keek haar aan en toen weer terug. Nadat de kater was weggelopen kwam het jonge poesje weer voor hem staan en keek omhoog naar zijn ogen. Ze hield opnieuw haar kopje schuin. '' Zeg als jij ooit oud genoeg bent weet je wie je het liefst als mentor word?'' vroeg hij toen rustig, hij was nieuwsgierig en zwaaide even met zijn staart. Hij keek het jonge poesje recht aan. [geeft niet hoor ] As they all fly away [geeft niet hoor ] |
| | | Floor 153
| |
| Onderwerp: Re: I'm really bored... But hé... Look to my funny ears! zo 3 jul 2011 - 14:43 | |
| Vol aandacht luisterde ze naar de grote en sterke warrior voor haar. Ze luisterde naar de dingen die hij zei. Haar oren gingen weer omlaag en omhoog. Even gleed haar blik terug naar de nursery, waar ze de jonge kater voor het laatst had gezien. Ze slikte. "Je hebt gelijk! Ik moet met hem erover praten!" Ze keek Flameclaw met fonkelende ogen aan. Volgens haar was hij gewoon wijs en sterk. Skykit snorde vol plezier toen ze hoorde wat de kater aan haar vroeg. "Als ik de kans kreeg om het te kiezen dan zou ik jou, stormtail of crookedstar kiezen!" Haar ogen fonkelden, Flameclaw was gewoon een coole warrior. Ze keek erg tegen hem op, Zeker nu. Hij was gewoon stoer. "Heb je al een apprentice? Denk je dat Crookedstar mij jou als mentor wilt geven als ik het hem vraag?? Zou jij mij als apprentice willen hebben?" Vroeg ze aan hem. Vragend keek ze hem aan, ze wou nu zo graag weten of hij haar mentor kon worden. Als het kon ging ze zelfs naar Crookedstar. Trots keek ze naar de leider den. Leider zijn..dat leek haar wel iets. Dan zou ze de beste leider worden van alle clans! En dan zou iedereen haar waarderen en respecteren! Ze zag het al voor zich. Een stevige poes, vol zelfvertrouwen MET negen levens! Dan zou ze tegen haar clan spreken vanaf de plek waar crookedstar altijd al op had gestaan. Misschien als ze het aan hem voreg..dan had ze misschien een kansje om deputy te worden. Dan zou crookedstar inzien dat zij een deputy moest worden! Nee, Nu moest ze even niet aan dat denken. Dat kon ze later wel uitvoeren. Ze keek terug naar Flameclaw. Had hij al iets terug gezegd? Haar aandacht gleed weer weg, terug naar de gedachtes over het leider zijn. Ze zag zichzelf al staan. Ze had net iets geroepen, waardoor alle katten vol aandacht naar haar keken. Ze riep iets wat iedereen hoorde. Meteen gingen alle blikken naar haar broertje, dapplekit. Dapplekit kwam blij naar voren, en stapte naar haar toe. Ze was ouder geworden, netzoals zij. Nu was zij, skykit, een leider. Iedereen noemde haar nu Skystar, Ze werd gerespecteerd door de hele clan. Kort grijnsde ze, dat zou cool zijn. Als ze dat toch ooit eens werd..een leider! Ze keek terug naar Flameclaw, ditkeer met alle aandacht op hem. Kort glimlachde ze. Het was leuk om eens met een warrior te praten. Misschien dat ze hem kon vragen over hoe het was om een warrior te zijn. En wat je dan allemaal moest doen. |
| |
| Onderwerp: Re: I'm really bored... But hé... Look to my funny ears! zo 3 jul 2011 - 21:56 | |
| I am so high. I can hear heaven. No heaven, no heaven dont hear me. And they say that a hero can save us. Im not gonna stand here and wait. I'll hold onto the wings of the eagles. Watch as they all fly away. Now that the world isnt ending, its love that Im sending to you.De grote kater keek neer op het kleine poesje terwijl hij sprak. Hij kon zien dat ze vol aandacht naar hem zat te luisteren. Het deed hem wel goed, het poesje nam zijn tips gewoon aan. Hij volgde haar blik naar de Nusery en een kleine glimlach versierde zijn witte snuit. "Je hebt gelijk! Ik moet met hem erover praten!" Zei het poesje en keek hem met fonkelende ogen aan. Langzaam knikte hi en dacht even na. '' Als je wil kan ik dan wel in de buurt komen zitten, gewoon voor de zekerheid.'' Mauwde hij vriendelijk en keek het poesje opnieuw aan. Voorzichtig legde hij zjn staart om zijn voorpoten en gaf een lik over zijn schouder. Zijn volgende vraag maakte haar duidelijk vrolijk. Ze zat zelfs even zacht te snorren. "Als ik de kans kreeg om het te kiezen dan zou ik jou, stormtail of crookedstar kiezen!" Zei het poesje met dezelfde fonkeling in haar ogen. Even keek de grote kater verbaasd. '' Ik voel me vereerd dat ik een keuze ben,'' mauwde hij eerlijk en sloot even zijn ogen. Zodra hij ze weer opende had hij zich weer hersteld en snorde even zachtjes. Het gaf een fijn gevoel dat er een jonge kat was die hem als Mentor zou willen. Het was iets waarvan hij nooit ad verwacht dat het zou gebeuren. "Heb je al een apprentice? Denk je dat Crookedstar mij jou als mentor wilt geven als ik het hem vraag?? Zou jij mij als apprentice willen hebben?" Het poesje keek hem vragend aan en Flameclaw nam even diep adem om antwoord te geven. '' Nee ik heb geen apprentice,'' begon hij rustig en verborg de teleurstelling even. Hij wilde heel graag mentor worden. een haalde hij zijn schouders op bij de volgende vraag. '' Ik weet het niet hoor. Misschien wel, misschien niet.'' Antwoordde hij en dacht zelf even na, zou Crookedstar toestemmen als ze het hem zouden vragen? Even schudde hij zijn kop en dacht na over haar volgende vraag. Zou hij haar als Apprentice willen hebben? Eigenlijk leek het hem wel leuk, ze was leergierig en luisterde goed als je haar wat vertelde. langzaam knikte hij en keek het poesje aan. '' Ja, ik zou jou graag als apprentice willen hebben,'' mauwde hij vriendelijk en eelijk. Zelfs al had hij het niet gewild had hij het eerlijk gezegd, maar dan had hij erbij gezegd waarom. Die gedachte aan het feit dat hij geen pprentice wilde voelde raar aan. Hoe kon hij zo denken, hij wilde al sinds een lange tijd mentor worden. '' Maar weet je zeker dat je mij als mentor wilt?'' Mauwde hij plagend. Misschien was er een kleine kans dat hij toestemming kreeg om metor te worden van Skykit. Hij keek even naar het poesje en zag dat ze in gedachtes was. Hij grinnikte even en legde zijn kop op zijn voorpoten neer. Geduldig wachtte hij op de reactie van Skykit. As they all fly away |
| | | | Onderwerp: Re: I'm really bored... But hé... Look to my funny ears! | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |