|
|
Kath 165 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 24 moons I'm on this planet they called earthGender: Rank: |
| |
| |
Beau 174 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 feb 2015 - 19:58 | |
| - Waterdrop schreef:
- Willowfur schreef:
- Waterdrop schreef:
- @Zoe, (of is het nou met een é op het eind? las het ook niet goed) Maar bedankt en klopt Ik zit nog steeds wel op Warrior Dogs maar het is daar momenteel niet zo actief
Het is Zoé (goed gelezen xD) Ik had ook een acc aangemaakt op Warrior Dogs, maar ik ben beter met katten. Ik ga er niet op Ik ben zelf ook wat beter met katten, maar met een hond proberen leek me ook wel leuk. Maar daarom dat ik nu hier ben, ik vind katten wat leuker en ik heb geen leven dus dacht ik: aangezien het hier altijd zwaar actief is kan ik best een kijkje nemen Dus, welkom!! ik hoop dat jij het hier naar je zin hebt ^^ @iedereen, ik Ezz hier? ik wil haar nu een happy b-day wensen, want op haar verjaardag kan ik er niet bij zijn. |
|
| |
»Quinty« 13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 feb 2015 - 19:59 | |
| Hoe actief is Thunderclan momenteel? Qua karakter past Wolfje daar het beste bij, maar ik zou ook blij zijn met een actieve clan :\ |
|
| |
Beau 174 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 feb 2015 - 20:01 | |
| Kom met Willowfur mee de ThunderClan in!! Ik heb me er al aangemeld, maar ik weet niet of ik al geaccepteerd ben |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 feb 2015 - 20:01 | |
| - Wolfpaw, schreef:
- Hoe actief is Thunderclan momenteel? Qua karakter past Wolfje daar het beste bij, maar ik zou ook blij zijn met een actieve clan :\
Alle Clans zijn actief ^^ voor zo ver ik weet |
|
| |
»Quinty« 13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 feb 2015 - 20:02 | |
| Ja, nee, maar als het niet actief is vind ik het ook zo nutteloos ... Dan zou Riverclan of Shadowclan een betere optie zijn.
Shadowclan zou namelijk in feite ook wel kunnen ... Misschien dat ik dat gewoon doe.
*Besluiteloosheid* |
|
| |
Beau 174 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 feb 2015 - 20:04 | |
| @Kath, heb jij je al voorgesteld in de distruction
Sorry, ik bedoel Introduction xD
Laatst aangepast door Willowfur op wo 11 feb 2015 - 20:05; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Kath 165 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 24 moons I'm on this planet they called earthGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 feb 2015 - 20:04 | |
| Als ik zou kijken naar wolfpaw, vind ik hem het best bij Shadowclan passen, in mijn ogen dan. EDIT: @Hierboven, oh nee. Misschien indd wel een goed idee ^^'' Bedoel je trouwens als mezelf of bedoel je Waterdrop? (rare vraag, just to be sure ) Ik doe wel lekker both :3 En ik dacht al, distruction? xD |
|
| |
Beau 174 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 feb 2015 - 20:09 | |
| ja haha, als jezelf, als jij je wilt voorstellen als je kat zal je misschien wat langer moeten nadenken. Ja! ik wil je wel graag leren kennen morgen ga ik mezelf ook eens terug voorstellen. Zoveel nieuwe leedjes hier dus. En op 15-02 zit ik hier een jaar!! een jaar ben ik hier lid van deze RPG!!!!! maar ik denk niet dat er in de ardennen wifi is dus |
|
| |
»Quinty« 13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 feb 2015 - 20:10 | |
| Oké, de code van m'n signature is aan het buggen. Waarom worden de laatste paar tekens niet zwart gekleurd? ... |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 feb 2015 - 20:10 | |
| Ik zie alles zwart? ^^ -- Ik ben moe. Eh. |
|
| |
Beau 174 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 feb 2015 - 20:11 | |
| Is Lilith onlineee?? Sorry als lilith hier is, ik kan niet wachten op Willow's setjee!! |
|
| |
Just another walker [Dieuw] 69 Actief
| |
| Iemand die een randje om een avatar voor me wilt zetten? Gewoon een simpel zwart-transparant randje ofzoiets. |
|
| |
»Quinty« 13 Actief
| |
| Ja, bij mij dus niet. De laatste oo." zijn in grijs, for some reason xD |
|
| |
Beau 174 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 feb 2015 - 20:12 | |
| EZZIEE!! Happy b-day!!! ja, i know het is pas de 13de dat je verjaart, maar ik ben er dan niet hé, dus beter te vroeg dan nooit ^^ |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 feb 2015 - 20:14 | |
| Wolfpaw, oh, hier zijn ze helemaal zwart :') -- Zoé! Bedankt! <3 |
|
| |
Beau 174 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 feb 2015 - 20:16 | |
| |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 feb 2015 - 20:18 | |
| Ja jongens ik word maandag een eeuw oud x'D
Glowstick (100)
staat bij verjaardagen ;o; |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 feb 2015 - 20:19 | |
| - Glowstick schreef:
- Ja jongens ik word maandag een eeuw oud x'D
Glowstick (100)
staat bij verjaardagen ;o; alvast gefeliciteerd c': |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 feb 2015 - 20:20 | |
| okeee een a3 van de 4 voor schetsen af c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|