Playinggg - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Playinggg

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Burninglove
Member
Playinggg - Pagina 2 DPKsfdL
110
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Burninglove
BerichtOnderwerp: Re: Playinggg   Playinggg - Pagina 2 Icon_minitimema 2 maa 2015 - 13:50

Burningkit probeerde wat van het mos opzij te duwen om zo te kunnen zien waar haar broer zich bevond. Maar er waren te veel katten in de nursery om goed overzicht te hebben, en dus besloot ze alles weer af te dekken en af te wachten of Light haar zou vinden. "Dus, Rudekit," grinnikte ze nu om de tijd de doden zolang ze hier zaten. "Wat gaan we doen om ons hier te vermaken?"

Terug naar boven Ga naar beneden
Rudepaw
Member
Playinggg - Pagina 2 Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Playinggg   Playinggg - Pagina 2 Icon_minitimedi 3 maa 2015 - 23:18

Rudekit keek de poes zijdelings aan. "Dus, Rudekit," Burningkit grinnikte. "Wat gaan we doen om ons hier te vermaken?" Er was niet veel ruimte, veel viel er niet te doen. En als ze te luid waren, liepen ze de kans dat Lightkit hen hoorde. "Vertel wat over jezelf." Fluisterde hij zo stil mogelijk. Het was vreemd maar buiten Otterflight had niemand zijn vertrouwen kunnen winnen. Nu mocht hij Burningkit er lichtjes bij rekenen. Ze had de ijskoning in hem wat weten te breken.
Burninglove
Member
Playinggg - Pagina 2 DPKsfdL
110
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Burninglove
BerichtOnderwerp: Re: Playinggg   Playinggg - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 maa 2015 - 11:18

"Vertel wat over jezelf," antwoordde Rudekit. Hmm, daar moest ze even over nadenken. Haar hele korte leventje had ze in de nursery gelegen, dus echt veel had ze nog niet meegemaakt. Maar ze had een grote familie. Daar kon ze wel wat over vertellen. "Mijn moeder is Runningvole en mijn oom is Tallshadow." In haar kleine wereldje ging ze er vanuit dat iedereen hen kende. "Light is mijn broer, maar ik weet niet wie m'n vader is." Tall en Running hadden haar en Light wel eens verteld over hun vader, maar echt wijzer was ze daar niet van geworden. "Soms.. Als ik andere gezinnetjes zie, mis ik dat wel.. Dan mis ik wel dat er een vader naast m'n moeder ligt."

Rudepaw
Member
Playinggg - Pagina 2 Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Playinggg   Playinggg - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 maa 2015 - 14:39

Met gespitste oortjes luisterde het katertje naar Burningkits verhaal. Runningvole bleek haar moeder te zijn, Tallshadow haar oom en Lightkit was natuurlijk haar broertje. Het leek allemaal perfect tot er een kenbaar droevig iets in haar stem zat. Had ze net geen vader als Rudekit die geen moeder had? Of was hij er wel maar niet hier? De kitten durfde het niet te vragen en beet op zijn lip. In plaats daarvan gaf de kater een troostend likje over haar oortje. “Het spijt me voor je vader.” Murmelde hij zachtjes en staarde naar zijn pootjes.
Lightbearer
Member
Playinggg - Pagina 2 ZHirdKt
Marlk
251
Actief
What if I'm the only hero left
You better fire off your gun
Once and forever

CAT'S PROFILE
Rank:
Lightbearer
BerichtOnderwerp: Re: Playinggg   Playinggg - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 maa 2015 - 14:21

Hij zocht zich mottig maar hij kon niemand vinden en dat bracht enorme ergernis in de kater op. Hij was de beste hierin! Waarom kon hij ze dan niet vinden? Zacht grommend en mokkend zette hij zichzelf weer neer en liet hij zijn blik door de nursery heen glijden. Toen hij plotseling zacht gemurmel hoorde onder een bolletje wol. Dat was natuurlijk niet normaal, want wol kon niet spreken. Hij sloop erop af en bleef er even bijstaan en tot zijn grootste frustratie merkte hij op dat ze sámen een plek hadden gezocht om zich te verstoppen. Verdomme, waarom deed Burning hem dit ook altijd aan? Hij luisterde even naar haar woorden, ze leek zich voor te stellen aan de kater en zei dat ze haar vader wel miste. Hij slikte en keek even naar de grond. Hij moest haar hiermee helpen, hij was de enige kater in haar leven die die rol op zich kon pakken. Althans, volgens zijn brein natuurlijk. "Gevonden!" Riep hij uiteindelijk, toen hij het nest van de twee afgooide en met twinkelende oogjes naar ze keek. "Nu is een van jullie aan de beurt!" Gelukkig maar, want hij wilde niet dat Burning nog veel langer in de buurt van die kater bleef.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Playinggg   Playinggg - Pagina 2 Icon_minitime

Playinggg
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: