Taking care - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Taking care

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Blackpaw
Member
Taking care  - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Taking care    Taking care  - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 feb 2015 - 15:36

"Blackpaw? hoorde ze opnieuw, en haar oogleden begonnen nu te bewegen. "Tijd om op te staan." "No way," bromde Blackpaw. Ze opende haar ogen een klein beetje en rolde op haar rug. Met haar poten wreef ze door haar ogen om ze open te krijgen, en keek naar het plafond, waarna ze weer terug op haar zij rolde. "Jij mag toch niet trainen en ik denk dat ik een dagje oversla." En waarschijnlijk zou Dauntrose dat ook doen, na het gevecht met de das.

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Taking care    Taking care  - Pagina 2 Icon_minitimema 16 feb 2015 - 8:48

"Jij mag toch niet trainen en ik denk dat ik een dagje oversla.", Mazepaw rolde met zijn ogen. "Wat heb je aan een vrije dag als je toch heel de dag gaat liggen slapen", miauwde de gestreepte kater. Het was ook een goede gewoonte om dagelijks rond hetzelfde tijdstip op te staan.
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Taking care    Taking care  - Pagina 2 Icon_minitimewo 18 feb 2015 - 15:32

"Echt waar Maze? Rollende ogen?" miauwde Blackpaw quasi-beledigd. "Ik dacht dat je het wel leuk zou vinden als ik een dagje bij je bleef. Maar ik zie het al weer." Ze stak, nog steeds quasi-beledigd, haar kop in de lucht en sloot gepijnigd haar ogen.

Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Taking care    Taking care  - Pagina 2 Icon_minitimewo 18 feb 2015 - 16:03

"Echt waar Maze? Rollende ogen?"ze klonk beledigd. "Ik dacht dat je het wel leuk zou vinden als ik een dagje bij je bleef. Maar ik zie het al weer." vervolegde Black, met nog altijd dezelfde beledigde toon in haar stem. "Ik ben ook niet van plan om heel mijn dag hier saai in de medicine cats den te slijten", de bruine tabby deed zijn best om pijnloos overeind te geraken. "Kom, dan gaan we iets doen", Mazepaw, die ondertussen bij de uitgang van de den stond, wenkte Blackpaw met haar staart. Misschien kon hij haar dat verlaten dassenhol laten zien dat hij een paar dagen terug ontdekt had.
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Taking care    Taking care  - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 feb 2015 - 10:29

"Ik ben ook niet van plan om heel mijn dag hier saai in de medicine cats den te slijten. Kom, dan gaan we iets doen" Dat klonk al weer een stuk meer als Maze, en een glimlach toverde op Black's gelaat. "Okidoki! Waar dacht je aan?" vroeg ze, terwijl ze met opgeheven hoofd naar de uitgang van de den trippelde. "Laten we niet iets doen waardoor ik jóu deze keer moet beschermen," grinnikte ze.

Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Taking care    Taking care  - Pagina 2 Icon_minitimeza 28 feb 2015 - 9:26

"Laten we niet iets doen waardoor ik jóu deze keer moet beschermen," er groeide een grijns om zijn lippen. "Ik heb", Mazepaw liet een korte pauze vallen om haar aandacht op te wekken. "Een aantal dagen geleden een verlaten dassenburcht ontdekt", De gestreepte kater wist vrij zeker dat het veilig was, het had er zelfs bijna niet meer naar das geroken. Natuurlijk was hij niet zo stom geweest om naar binnen te gaan. Als hij daar op de een of andere manier vast zouden komen te zitten, zou niemand hem misschien ooit nog terugvinden.
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Taking care    Taking care  - Pagina 2 Icon_minitimeza 28 feb 2015 - 15:57

Blackpaw wiebelde haar oortjes nieuwsgierig toen Mazepaw begon te praten. Ze stopte even met lopen, en wachtte ongeduldig tot hij doorging met zijn verhaal. "Sounds good!" reageerde ze enthousiast. "Maaar.. Eh.. Ik wil daarbij wel graag een beetje voorzichtig zijn," grinnikte ze. "Omdat de reden dat jij hier ligt een das is.. you know.."

Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Taking care    Taking care  - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 11:09

Blackpaw leek enthousiast. "Maaar.. Eh.. Ik wil daarbij wel graag een beetje voorzichtig zijn," Mazepaw knikte. "Omdat de reden dat jij hier ligt een das is.. you know.." Er groeide een grijns om Mazepaws lippen. "Maak je geen zorgen, toen ik er voor het laatst was, was er al in geen moons een das geweest", miauwde de gestreepte apprentice op geruststellende toon.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Taking care    Taking care  - Pagina 2 Icon_minitime

Taking care
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: