|
|
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 feb 2015 - 17:01 | |
| Mwehhh, jammer. She's so fluffy :3 si si klopt Ki! {nieuwe bijnaam Ki} |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 feb 2015 - 17:01 | |
| |
|
| |
Anouk~ 73 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 feb 2015 - 17:04 | |
| - Ravenheart schreef:
- SPT was toch voor Short Post Topic of ben ik nu gek aan 't worden? :"D
Meestal word de S voor Speed gebruikt maar in mijn geval staat het ook gewoon voor Short X"D |
|
| |
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ 518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 feb 2015 - 17:06 | |
| - Chivepaw schreef:
- Ravenheart schreef:
- SPT was toch voor Short Post Topic of ben ik nu gek aan 't worden? :"D
Meestal word de S voor Speed gebruikt maar in mijn geval staat het ook gewoon voor Short X"D dacht heilig dat ie voor short stond xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 feb 2015 - 17:07 | |
| C; alles goed allemaal?heeft niks te vertellen |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 feb 2015 - 17:08 | |
| Staat ook voor Short.
En tja, ooit als ik mn eigen huis heb en katten neem ik nog wel eens een nestje. Dan krijgt iedereen Warrior Cats korting x'D |
|
| |
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ 518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 feb 2015 - 17:09 | |
| ik wil een topicje met dit mokkel *wijst naar sleepy*
60 mensen op de stoep. Dat word een lucratieve fokkerij waz |
|
| |
Anouk~ 73 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 feb 2015 - 17:09 | |
| Gepost San ^^ Ik ben nog steeds niet uit over zijn karakter dus heb het neutraal gehouden X"D |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 feb 2015 - 17:11 | |
| - Sleepingcurse schreef:
- ik wil een topicje met dit mokkel *wijst naar sleepy*
60 mensen op de stoep. Dat word een lucratieve fokkerij waz Al die kittens hebben telkens al n huis voor ze überhaupt zijn geboren xD |
|
| |
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ 518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 feb 2015 - 17:12 | |
| - Firekit schreef:
- Sleepingcurse schreef:
60 mensen op de stoep. Dat word een lucratieve fokkerij waz Al die kittens hebben telkens al n huis voor ze überhaupt zijn geboren xD dat word 6 kittens per nest dan he want meer is tegen de regels :p |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 feb 2015 - 17:13 | |
- Firekit schreef:
- Sleepingcurse schreef:
60 mensen op de stoep. Dat word een lucratieve fokkerij waz Al die kittens hebben telkens al n huis voor ze überhaupt zijn geboren xD dat word 6 kittens per nest dan he want meer is tegen de regels :p Meer zou ook een beetje zielig worden voor mama xD En mij want ik zit ermee opgescheept tot die de deur uit kunnen. |
|
| |
Anouk~ 73 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 feb 2015 - 17:14 | |
| Neem meerdere katten anders moeten er een hele hoop lang wachten X"D |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 feb 2015 - 17:15 | |
| Is meer dan 6 kittens verboden? Maar wat als la natura maakt dat de moederpoes er 7 krijgt? Lijkt me niet iets wat je expres kan laten gebeuren ofzo en daarmee iets crimineels doet xD |
|
| |
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ 518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 feb 2015 - 17:16 | |
| - Firekit schreef:
- Sleepingcurse schreef:
- Firekit schreef:
- Sleepingcurse schreef:
60 mensen op de stoep. Dat word een lucratieve fokkerij waz Al die kittens hebben telkens al n huis voor ze überhaupt zijn geboren xD dat word 6 kittens per nest dan he want meer is tegen de regels :p Meer zou ook een beetje zielig worden voor mama xD En mij want ik zit ermee opgescheept tot die de deur uit kunnen. hahahaha ben je 10 jaar bezig met 1 kat. geloof dat het voor mams gezond is om maar 1 nest per jaar te krijgen. Waz koop maar 14 katten ofzo om de kittenvraag bij te houden :3 Is het raar dat ik het voor me zie? Like 14 nesten van kittens allemaal bij elkaar dat je op gegeven moment niet meer weet wie wie is xd |
|
| |
Anouk~ 73 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 feb 2015 - 17:17 | |
- Firekit schreef:
- Sleepingcurse schreef:
- Firekit schreef:
- Sleepingcurse schreef:
60 mensen op de stoep. Dat word een lucratieve fokkerij waz Al die kittens hebben telkens al n huis voor ze überhaupt zijn geboren xD dat word 6 kittens per nest dan he want meer is tegen de regels :p Meer zou ook een beetje zielig worden voor mama xD En mij want ik zit ermee opgescheept tot die de deur uit kunnen. hahahaha ben je 10 jaar bezig met 1 kat. geloof dat het voor mams gezond is om maar 1 nest per jaar te krijgen. Waz koop maar 14 katten ofzo om de kittenvraag bij te houden :3 Is het raar dat ik het voor me zie? Like 14 nesten van kittens allemaal bij elkaar dat je op gegeven moment niet meer weet wie wie is xd Nope dat zie ik atm ook voor me X"D |
|
| |
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ 518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 feb 2015 - 17:18 | |
| - Chivepaw schreef:
- Sleepingcurse schreef:
- Firekit schreef:
- Sleepingcurse schreef:
- Firekit schreef:
- Sleepingcurse schreef:
60 mensen op de stoep. Dat word een lucratieve fokkerij waz Al die kittens hebben telkens al n huis voor ze überhaupt zijn geboren xD dat word 6 kittens per nest dan he want meer is tegen de regels :p Meer zou ook een beetje zielig worden voor mama xD En mij want ik zit ermee opgescheept tot die de deur uit kunnen. hahahaha ben je 10 jaar bezig met 1 kat. geloof dat het voor mams gezond is om maar 1 nest per jaar te krijgen. Waz koop maar 14 katten ofzo om de kittenvraag bij te houden :3 Is het raar dat ik het voor me zie? Like 14 nesten van kittens allemaal bij elkaar dat je op gegeven moment niet meer weet wie wie is xd Nope dat zie ik atm ook voor me X"D KITTEN HEAVEN *lays down in kitty overload and gets love* moet je nagaan hoeveel kattenbakken je dan nodig hebt? |
|
| |
Anouk~ 73 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 feb 2015 - 17:19 | |
| En als je al die kattenbakken moet gaan schoonmaken 0.0 |
|
| |
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ 518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 feb 2015 - 17:22 | |
| - Chivepaw schreef:
- En als je al die kattenbakken moet gaan schoonmaken 0.0
elke ochtend en avond even doen en je bent er zo denk. ik heb er nu 3 staan voor 2 kittens (+storm die bedenkt binnen te gaan schijten als het regent. echt een lui beest) Maar die doen we elke ochtend en avond xD |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 feb 2015 - 17:22 | |
| heeeey
Heb ik nog wat bijzonders gemist? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 feb 2015 - 17:23 | |
| - Chivepaw schreef:
- Gepost San ^^
Ik ben nog steeds niet uit over zijn karakter dus heb het neutraal gehouden X"D ben je een stap voor c:< |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|