|
|
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 feb 2015 - 15:21 | |
| Geloof me die komt het kamp niet uit |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 feb 2015 - 15:24 | |
| Ik las eerst letterlijk Bitterstar ik moest het 4x lezen om BUTTERSTAR te lezen xD |
|
| |
TessaLyra 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 feb 2015 - 15:25 | |
| ah ik wil dat topic binnen stormen met sleepingcurse en zeggen ik train deze apprentice wel (evil sleepy) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 feb 2015 - 15:25 | |
| |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 feb 2015 - 15:26 | |
| Xd maar nee alleen al de katten waarmee dat topic is Die kof kamp niet uit |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 feb 2015 - 15:26 | |
| Dan word Kittypaw ook evil xD Perfect. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 feb 2015 - 15:27 | |
| |
|
| |
TessaLyra 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 feb 2015 - 15:27 | |
| - kittypaw schreef:
- Dan word Kittypaw ook evil xD
Perfect. wel als sleeping dr trained, Sleepingcurse afstammeling van Stormstar vind dat zij meer en beter leader kan zijn dan bitterbal xD *pats butter* no butter is nice. Sleeping is just a nasty cat |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 feb 2015 - 15:28 | |
| Kittypaw heeft zo'n sad drama life.. I love it xD |
|
| |
TessaLyra 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 feb 2015 - 15:28 | |
| - kittypaw schreef:
- Kittypaw heeft zo'n sad drama life.. I love it xD
heeft kittypaw een mentor nu? |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 feb 2015 - 15:29 | |
| Nee ik was letterlijk net te laat met aanmelden voor de ceremonie en haar andere twee vroegere mentors zijn inactief |
|
| |
TessaLyra 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 feb 2015 - 15:31 | |
| - kittypaw schreef:
- Nee ik was letterlijk net te laat met aanmelden voor de ceremonie en haar andere twee vroegere mentors zijn inactief
kunnen we verandering in brengen, Sleeping kan dr wel onder dr hoeden nemen. Zeker als ze hoort ze op ShC territorium heeft lopen snuffelen. Sleeping is geen aardige poes tho, ja in de buurt van dr moeder. Maar tegen de rest niet. |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 feb 2015 - 15:32 | |
| - Silentcry schreef:
- kittypaw schreef:
- Nee ik was letterlijk net te laat met aanmelden voor de ceremonie en haar andere twee vroegere mentors zijn inactief
kunnen we verandering in brengen, Sleeping kan dr wel onder dr hoeden nemen. Zeker als ze hoort ze op ShC territorium heeft lopen snuffelen. Sleeping is geen aardige poes tho, ja in de buurt van dr moeder. Maar tegen de rest niet. Anders maken we een topic en dan komt Sleeping Kittypaw tegen en dan klaagt Kittypaw dat ze zwak is en gaat Sleeping haar leren vechten enz? |
|
| |
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ 518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 feb 2015 - 15:34 | |
| - kittypaw schreef:
- Silentcry schreef:
- kittypaw schreef:
kunnen we verandering in brengen, Sleeping kan dr wel onder dr hoeden nemen. Zeker als ze hoort ze op ShC territorium heeft lopen snuffelen. Sleeping is geen aardige poes tho, ja in de buurt van dr moeder. Maar tegen de rest niet. Anders maken we een topic en dan komt Sleeping Kittypaw tegen en dan klaagt Kittypaw dat ze zwak is en gaat Sleeping haar leren vechten enz? Yep, zou dr alleen niet te veel laten tegen spreken, ze ie niet bepaald het helpende type. Maak jij hem of moet ik hem maken? |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 feb 2015 - 15:35 | |
| - Sleepingcurse schreef:
- kittypaw schreef:
- Silentcry schreef:
- kittypaw schreef:
kunnen we verandering in brengen, Sleeping kan dr wel onder dr hoeden nemen. Zeker als ze hoort ze op ShC territorium heeft lopen snuffelen. Sleeping is geen aardige poes tho, ja in de buurt van dr moeder. Maar tegen de rest niet. Anders maken we een topic en dan komt Sleeping Kittypaw tegen en dan klaagt Kittypaw dat ze zwak is en gaat Sleeping haar leren vechten enz? Yep, zou dr alleen niet te veel laten tegen spreken, ze ie niet bepaald het helpende type. Maak jij hem of moet ik hem maken? Ik maak wel ^^ en kittypaw is te bang om tegen te spreken, really ze word straks nog zo'n harde gevoelloze kat seriously |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 feb 2015 - 15:37 | |
| Marijn dan zou k nu al Kitty aanmelden voor ceremonie. Topic staat er namelijk al. Ben van plan om ze altijd rond het eind vand de maand te maken. |
|
| |
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ 518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 feb 2015 - 15:40 | |
| - kittypaw schreef:
- Sleepingcurse schreef:
- kittypaw schreef:
- Silentcry schreef:
- kittypaw schreef:
kunnen we verandering in brengen, Sleeping kan dr wel onder dr hoeden nemen. Zeker als ze hoort ze op ShC territorium heeft lopen snuffelen. Sleeping is geen aardige poes tho, ja in de buurt van dr moeder. Maar tegen de rest niet. Anders maken we een topic en dan komt Sleeping Kittypaw tegen en dan klaagt Kittypaw dat ze zwak is en gaat Sleeping haar leren vechten enz? Yep, zou dr alleen niet te veel laten tegen spreken, ze ie niet bepaald het helpende type. Maak jij hem of moet ik hem maken? Ik maak wel ^^ en kittypaw is te bang om tegen te spreken, really ze word straks nog zo'n harde gevoelloze kat seriously yeah, heb geen vriendelijke RC kat. Poor Bitterbal. |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 feb 2015 - 15:41 | |
| |
|
| |
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ 518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 feb 2015 - 15:57 | |
| done |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 feb 2015 - 16:16 | |
| Looks at evilness XD m such a child |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|