Cerulean Wind (Story)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Cerulean Wind (Story)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fawnpaw
StarClan
Cerulean Wind (Story) DPKsfdL
Blije prei
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Fawnpaw
BerichtOnderwerp: Cerulean Wind (Story)   Cerulean Wind (Story) Icon_minitimedi 3 feb 2015 - 15:28


De banner (rekte uit, ghehe):


Wie had gedacht dat we hier ooit zouden staan. Wie had gedacht dat alles waarvan we overtuigd waren dat het niet bestond, nu onder onze voeten lag? Nou, wij in ieder geval niet. Achter ons lag ons schip, 'The Alpha'. Het was totaal verwoest toen we crashte, enkele minuten geleden. Als skypirate was ik aardig wat gewend, maar dit ging in tegen alles wat logisch was. Misschien was het toeval dat we hier nu stonden, misschien niet, maar wie ben ik om dat te bepalen? Dat is iets wat ieder hier voor zichzelf moet uitzoeken. Hier, in Tera, het rijk dat al eeuwen onvindbaar was.

Cerulean Wind (Story) Black_o1_by_angelichellraiser-d5zen08

Omdat ik al twee dagen ziek thuis lig kreeg ik weer wat inspiratie om een verhaaltje te schrijven! Het is niet echt bedoeld voor iets. Gewoon een verhaaltje waar ik aan kan schrijven als ik me verveel of even een uurtje niets te doen heb of zo. Dus eh, hoop dat jullie het wat vinden. :')

De setting is gewoon een Fantasy Setting, dus het verhaal is niet bepaald logisch. Ook wordt elk hoofdstuk vanuit iemand anders' oogpunt geschreven. Niet alle karakters zullen evenveel hoofdstukken krijgen, het ligt er gewoon aan met wie ik op dat moment inspiratie heb!

De karakters:


Cerulean Wind (Story) Black_o1_by_angelichellraiser-d5zen08



De hoofdstukken zullen niet altijd even snel komen, gezien school best wel druk ik de laatste tijd!

Chapter 1 - A pirate's life (LEORINA):


Dus eh, reacties en alles zijn welkom. :') Veel meer heb ik er niet over te zeggen, gehehe~
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Cerulean Wind (Story)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: