|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Windclan vs. Shadowclan ma 2 feb 2015 - 17:38 | |
| De kater knikte eens, en wenkte toen maar zoveel mogelijk apprentices. "Waarom maken we het dan niet meteen een event?!" Mauwde hij vrolijk, zo hard mogelijk zodat velen mee konden doen. "Iedereen mag meedoen," Herhaalde hij nog eens, om het extra duidelijk te maken, en wenkte de kittens, warriors en apprentices erbij. "Een Windclan versus Shadowclan gevecht, we maken twee teams en beginnen een mini gevecht, want je kan niet voorbereid genoeg zijn!" Een grijns lag op zijn gezicht, dit was altijd zo leuk om te doen, vooral als er veel anderen meededen.
Event || Iedereen!
- #Awesome:
|
| | | 2533 Actief
| |
| | | | Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Windclan vs. Shadowclan ma 2 feb 2015 - 19:05 | |
| Enthousiast trippelde Windpaw achter hen aan de den uit. Tall kondigde het aan, terwijl Black katten aan het ronselen was. "Mag ik Windclan leiden?", stelde ze voor. "Dat lijkt me toepasselijk, door mijn naam, en dan is Windclan voor een keer geen zwakke, magere konijnenclan!" De tabby kon het niet laten om wat op en neer te springen. Misschien was ze iets te enthousiast, misschien was ze altijd te blij.. En misschien maakte haar dat geen bal uit. Er stond geen limiet op gelukkig zijn, toch? Ze wist nog toen ze kit was, dat ze ooit met Hazelpaw -toen kit, natuurlijk- en nog iemand, die ze nu even was vergeten, ook eens een gevechtje had gedaan. toen was ze ook Windclan geweest, maar de twee katers waren te koppig geweest om haar écht mee te laten doen. Nu zou ze ze eens tonen dat poezen echt sterk konden zijn, en niet alleen katers het sterke geslacht waren.
|
| | | Pete Goez 4113 Actief
| |
| | | | Lore&Lolo 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Windclan vs. Shadowclan ma 2 feb 2015 - 19:08 | |
|
"Een Windclan versus Shadowclan gevecht, we maken twee teams en beginnen een mini gevecht, want je kan niet voorbereid genoeg zijn!" Aurora keek een tikje verstoord op van haar prooi. Gejaagd en gedaan, ze vond dat ze wel rust verdient had. Helaas waren er net kittens opgegroeid, dat betekende nieuwe apprentices. Apprentices die hielden van lol maken. De poes likte haar lippen af, en ruimde de botjes op. "Iedereen moet meedoen!" Een tabby kitten rende langs. Ze trok een wenkbrouw op. Was dat niet de kitten die aan het ijlen was, een tijdje geleden? Die was nu apprentice? Aurorapaw schudde haar hoofd. Maar oke, al was het wat kinderachtig, ze zou meedoen. Ze liep op Tallshadow en Blackpaw af, en knikte hen toe. "Ik doe mee." Sprak ze duidelijk, als voelde ze gelach opborrelen. Oke, even weer kit, daar was niks mis mee. Met een grote grijns keek ze om zich heen. "Team shadowclan!" Schreeuwde ze, en ging aan een kant van het kamp staan.
Yu - Foxfire- ::
|
| | | 2815 Actief
| |
| | | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| | | | Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Windclan vs. Shadowclan ma 2 feb 2015 - 19:24 | |
|
Veel katten renden naar team Shadowclan -begrijpelijk, als het niet zo was dat zij voor nu Windclan zou leiden. Ashdrizzle, die ze wel nog een beetje kende van toen ze kit was, sloot zich bij haar aan als deputy. Ze knikte hem vrolijk toe, blij dat ze toch nog aanhangers had. Ook Tallshadow kwam bij haar, dan had ze al twee sterke katten aan haar kant! Als ze zouden winnen dan zou dat vast nog eeuwig een punt worden om Black mee te plagen, en omgekeerd natuurlijk ook. En Windstar, dat klonk gewoon geweldig! Haar oogjes glinsterden opgewonden als ze het camp rondkeek. "Kom op, Waar zijn die sterke katten hier? We laten geen mietjes toe, die moeten maar bij de vijand gaan joinen!"
|
| | | Lore&Lolo 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Windclan vs. Shadowclan ma 2 feb 2015 - 19:29 | |
|
"Ik sluit me aan bij team shadowclan" Mazepaw kwam bij haar staan, en grijnsde haar toe. Nice. "Leuk Aurora! Dan voegen jullie je bij Blackstar," Legde Tallshadow uit. Zelf ging hij naar de windclan kant, waar Windpaw, en Ashdrizzle zaten. "Wij gaan natuurlijk wel winnen," "Echt niet!" protesteerde ze, met felle ogen. "Kom op, Waar zijn die sterke katten hier? We laten geen mietjes toe, "die moeten maar bij de vijand gaan joinen!" Sprak Windp- Sorry, Windstar. Aurorapaw maakte oogcontact met de tabby, en riep terug: "Alle sterke gaan bij shadowclan, natuurlijk! Jullie gaan af!" Hopelijk kreeg ze een beetje steun van haar team genoten.
Yu - Foxfire- ::
|
| | | 2815 Actief
| |
| | | | Pete Goez 4113 Actief
| |
| | | | 2533 Actief
| |
| | | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| Onderwerp: Re: Windclan vs. Shadowclan ma 2 feb 2015 - 20:01 | |
| Ze keek trots hoe haar groep de anderen begon te jennen, haar groene oogjes vrolijk glitterend. Shadowclan zelf werd ook groter, terwijl ze zelf nog steeds met de twee warriors zat. Nu ja, de warriors waren wel sterker dan de apprentices tesamen, en dan was ze er zelf nog bij -niet dat ze zo verwaand was hoor. "Zijn er nog katten die willen meedoen?", riep ze door het camp. "Kies dan snel je kant, want ik ben niet van plan nog lang te wachten"
|
| | | Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Windclan vs. Shadowclan ma 2 feb 2015 - 20:17 | |
|
Ergens bij de rand van de nursery zat een zwart-witte hoopje vacht. Zijn oogjes vielen op de verzamelde menigte apprentices en warriors. De kitten begreep dat er een nepgevecht gaande was, of nog ging gebeuren. Ambitieus als het kleine katertje was, trippelde hij op de menigte af. Hij zou geen schijn van kans maken op zijn jonge leeftijd maar was een kitten tegen te houden? Het katertje stak zijn hoofdje hoog in de lucht en zijn borst vooruit toen hij zijn mond opendeed. "Ik dhoe mjee!" Piepte hij zo luid mogelijk.
|
| | | 97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Windclan vs. Shadowclan ma 2 feb 2015 - 20:58 | |
| Hij kreeg vaag wat mee van de verschillende dingen die gebeurde. Een Shadowclan v.s Windclan gevecht? Het klonk best redelijk. Op zich kon hij het wel gebruiken om weer eens te trainen. De laatste tijd deed hij dat niet vaak. Hij liep naar voren en voegde zich bij 'Blackstar.' 'Ik zal de eer van Shadowclan verdedigen.' Hij kon het niet laten om licht te grijnzen. Een klein gepiep trok zijn aandacht. Zijn zoon wou blijkbaar ook vechten. Hmm, dat was tenminste een goed teken voor later. Zijn blik ging over het kamp voor hij uiteindelijk naar zijn zoon liep. 'Rudekit, je kan meedoen, maar met Shadowclan.' Het zou beschamend zijn als zijn zoon de verkeerde clan ging verdedigen. Zoals Tallshadow al deed, je zou verwachten dat familie van de leider toch wel de Shadowclan zou verdedigen, ook al was het niet echt. Wat maakte het ook uit, hij was klaar voor een 'gevecht.' |
| | | 2533 Actief
| |
| | | | Beertje 1076 Actief Your kisses
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: Re: Windclan vs. Shadowclan ma 2 feb 2015 - 21:15 | |
|
Dauntrose kwam met een klein, mager kikkertje binnen. Die stomme leaf-bare ook. Haar blauwe ogen werden groot en rond toen ze een hele bende katten zag. Ze trippelde naar de prooihoop en gooide haar miezerige vangst op de al even miezerige hoop. Een harde mauw klonk van Blackpaw. Een event? Ze trippelde naar de kant van haar apprentice. En ging ernaast staan. "Ik kan niet volgen, maar ik sta aan jouw kant."
|
| | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| | | | 2533 Actief
| |
| | | | | Onderwerp: Re: Windclan vs. Shadowclan | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |