|
|
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 feb 2015 - 9:37 | |
| Hellhound is zielig, maar hot
Op wc post is somehow niet graag op mobiel, op pj doe ik dat best vaak eigenlijk |
|
| |
Dani 317 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 feb 2015 - 9:38 | |
| Ja op mobiel posten is heel vervelend. Doe het eigenlijk nooit. Riverclanaanval jongens. |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 feb 2015 - 9:40 | |
| Huh aanval waar?
Ik vind het wel meevallen, duurt alleen heel lang |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 feb 2015 - 9:43 | |
| Whisper heeft een uitdaging maar dat maakt het leuk |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 feb 2015 - 9:46 | |
| Ik ben best wel illegaal bezig, posten tijdens school :') |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 feb 2015 - 9:52 | |
| Ik heb gepost tijdens mijn werk, maar de verleiding was te groot XD . |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 feb 2015 - 10:05 | |
| Ohh dear,daar gaat de goede bant tussen leader en Med cat xD |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 feb 2015 - 10:10 | |
| |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 feb 2015 - 10:11 | |
| Nog even en butter scheurt uit dr vel en word de hulk xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 feb 2015 - 10:13 | |
| Dat wordt ook nog een leuk gesprek tussen Creampje en Butter XD |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 feb 2015 - 10:13 | |
| Nu moet whisper gaan uitleggen dat het niet het punt van warmte is dat Jay moet blijven liggen. Dan had ze Creampje wel daar geplaatst. Honey heeft namelijk een gebroken poot en Whisper houdt er niet van als ze zo aangesproken word door een warrior. Respect moet je geven ook als je het wil krijgen. En dreigen werkt bij haar tegen, zeker met wat er al op het spel staat |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 feb 2015 - 10:17 | |
| Word zeker leuk gesprek ja xD
En dat begrijpt Butter wel hoor. Butter is alleen ook nog onzeker over haar rang (zonder deputy schap en ze is t hier wat een week?) Vervolgens Whisper die nieteens met haar overlegt over jaytail Niemand die haar (duidelijk) kwam halen Secret die babysitter lijkt te spelen En Creamy die haar echt in dr hart steekt
Al met al makes buttie doe boem like boter in een magnetron |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 feb 2015 - 10:19 | |
| |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 feb 2015 - 10:20 | |
| - Butterbell schreef:
- Word zeker leuk gesprek ja xD
En dat begrijpt Butter wel hoor. Butter is alleen ook nog onzeker over haar rang (zonder deputy schap en ze is t hier wat een week?) Vervolgens Whisper die nieteens met haar overlegt over jaytail Niemand die haar (duidelijk) kwam halen Secret die babysitter lijkt te spelen En Creamy die haar echt in dr hart steekt
Al met al makes buttie doe boem like boter in een magnetron Whisper haar prioriteit ligt met Honeypaw en ze heeft geen tijd om dingen te bespreken. Dat kost alleen maar meer tijd en dat heeft ze niet. Whisper begrijpt ook wel dat Butter moet wennen en dergelijke, maar dan kan ze haar wel gewoon vertrouwen. Soms is er geen tijd voor overige dingen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 feb 2015 - 10:22 | |
| Uhuu Butter en Whisper kennen elkaar ook nauwelijks. Die bant gaat sws wel groeien. En Butter begrijpt ook dat Whisper bezig is daarom laat ze jay liggen xd Ze moeten gwn een goed gesprek met elkaar hebben and then best froends foreverrr Terwijl creamy ergens half door ligt door hulkrage xd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 feb 2015 - 10:24 | |
| Jullie maken hem in ieder geval flink zenuwachtig XD |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 feb 2015 - 10:24 | |
| - Butterbell schreef:
- Uhuu Butter en Whisper kennen elkaar ook nauwelijks. Die bant gaat sws wel groeien.
En Butter begrijpt ook dat Whisper bezig is daarom laat ze jay liggen xd Ze moeten gwn een goed gesprek met elkaar hebben and then best froends foreverrr Terwijl creamy ergens half door ligt door hulkrage xd Ze is lang genoeg binnen de clan geweest xD En praten dat kan zodra die kleine meid stabiel is en ze weg kan gaan. Maar Secretvoice staat nu al iets in het min bij haar xD En Creamy kan maar beter intact blijven als je Whisper niet woed3end wil hebben xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 feb 2015 - 10:27 | |
| Nou ja minimaal zeg maar xD Uhu praten komt vanzelf wrl als de tijd is. Heyy creamy is butters neefje ze mag met m doen wat ze wil xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 feb 2015 - 10:28 | |
| Hij laat alleen niet alles met hem doen. Hij wordt groot, gheghe (a) |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 feb 2015 - 10:32 | |
| En dan komt Nightstream en die eet iedereen op:3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|