We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 feb 2015 - 17:51
Ojaaa Anouk, ik wil trouwens nog een topicje Dawn & Little want Mazepaw heeft nu het fantastische idee gehad om iemand Forest te laten vragen en toen dacht Little dus aan Dawn enzo dus ja. Oké ik ben onduidelijk, ik weet het xD Maar dus, wij topic!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 feb 2015 - 17:58
Haha, Mimi moet je nog posten? x'3 (Iemand nog leuke plaatjes, voor Forest :'D)
Littlepaw.
Member
269 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 feb 2015 - 17:59
Volle maan! ~
Nou kijk Dani. Ik had (is nog steeds bezig) zo'n topic Littlepaw & Mazepaw. Toen vroeg Littlepaw super awkward aan Mazepaw om raad. En die zei toen twee dingen; stalken of iemand vragen om Forestpaw te ondervragen. Dat tweede gaat ze nu dus doen en daar wil ze graag Dawnpaw voor gebruiken :') Dat eerste komt later nog wel GHEHEHEHE
Poppykit
Member
74 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 feb 2015 - 18:00
Ik ben thuis <3 En al klaar met Poppy bij te posten, ze heeft zo weinig topics in vergelijking met Lurkie xD
Butterstar
StarClan
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 feb 2015 - 18:01
Littlepaw. schreef:
Volle maan! ~
Nou kijk Dani. Ik had (is nog steeds bezig) zo'n topic Littlepaw & Mazepaw. Toen vroeg Littlepaw super awkward aan Mazepaw om raad. En die zei toen twee dingen; stalken of iemand vragen om Forestpaw te ondervragen. Dat tweede gaat ze nu dus doen en daar wil ze graag Dawnpaw voor gebruiken :') Dat eerste komt later nog wel GHEHEHEHE
Oh dat is geweldig. x'D @Mimi, Braaf. c;
Poppykit
Member
74 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 feb 2015 - 18:01
Littlepaw. schreef:
Poppykit schreef:
Ik ben thuis <3 En al klaar met Poppy bij te posten, ze heeft zo weinig topics in vergelijking met Lurkie xD
Als je nog opzoek bent naar meer 8)
Neh ik laat het bij 2 voor nu xD Ik heb er echt teveel met Lurkie x3 En ik moet Snow ook nog actief houden :')