We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 jan 2015 - 11:35
woooowhh dacht al de hele tijd dat er iets mis was met wc... stond mn browser uitgezoomed op 90% waardoor t er fking vaag uitzag XD ANYWAY HAIL SINCLAW C:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 jan 2015 - 11:37
Hahaha ik heb dat ook wel eens dat alles ineens groter of kleiner is
Mazerunner
Member
2815 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 jan 2015 - 11:39
Fairypaw schreef:
uuugghh heb echt zin om een schadowclan aan te maken Dx
ik ken het gevoel :/
Wolverinebite
StarClan
Will the real Mimi girl please stand up 341 Actief
CAT'S PROFILE Age: Age is only a number Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 jan 2015 - 11:39
Ja en als t kleiner is dan vallen alle lijnen weg XD ziet er zo weird uit ._. stond op t punt om maaike bericht te sturen van is this just me oooor xD But i fixed it ik ben een computer genie c: