Algemene Onzin Topic - Pagina 18

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 34 ... 50  Volgende
Mazerunner
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimevr 30 jan 2015 - 13:28

klinkt inderdaad best pijnlijk
man, het is hier echt stil
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimevr 30 jan 2015 - 13:30

Ik kan weer zien, dus het gaat alweer beter =) .
Ja heel stil... iedereen is op school of aan het werk denk ik.
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimevr 30 jan 2015 - 13:33

Creamyfrost schreef:
Ik kan weer zien, dus het gaat alweer beter =) .
Ja heel stil... iedereen is op school of aan het werk denk ik.
best vreemd, wij zijn de enige mensen die afgelopen drie uur ofzo in het aot gepost hebben xD
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimevr 30 jan 2015 - 13:43

Haha ja =P .
Ik zit ook op mijn werk, maar het voordeel van werk achter de computer is dat ik soms hier kan kijken, gheghe.
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimevr 30 jan 2015 - 13:46

ik zit ziek thuis, en aangezien de helft van onze disney films mysterieus verdwenen zijn en er niets leuk op tv is :c zit ik maar op de pc
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimevr 30 jan 2015 - 14:14

Hu, verdwenen?
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimevr 30 jan 2015 - 14:22

Creamyfrost schreef:
Hu, verdwenen?
ja, ik vind ze echt niet meer terug, en ik ben zeker dat we Nemo en Bambi op dvd hadden D:
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimevr 30 jan 2015 - 14:27

Wat raar... :c
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimevr 30 jan 2015 - 14:31

Creamyfrost schreef:
Wat raar... :c
i know, waarschijnlijk heeft mijn vader ze ooit aan iemand uitgeleend, maar is het dan compleet vergeten ):
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimevr 30 jan 2015 - 14:33

Dat kan inderdaad, dat heb ik ook wel eens gehad. Dan kreeg ik iets terug en dan was het hu heb ik dat uitgeleend XD .
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimevr 30 jan 2015 - 14:38

know the feeling xD
ik heb besloten dat ik nooit meer iemand een boek leen, want als je iemand een boek leent, is dat waarschijnlijk de laatste keer ooit dat je die persoon ziet c':
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimevr 30 jan 2015 - 14:44

Is dat zo? Nee ik krijg ze altijd wel weer terug, maar dan ben ik het zelf alweer vergeten =P .
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimevr 30 jan 2015 - 14:47

Creamyfrost schreef:
Is dat zo? Nee ik krijg ze altijd wel weer terug, maar dan ben ik het zelf alweer vergeten =P .
de mensen waaraan ik boeken uitleen verhuizen/verranderen van school/zijn familieleden die ruzie hebben met mijn ouders xD
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimevr 30 jan 2015 - 14:49

Ooh dat is minder :c ...
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimevr 30 jan 2015 - 14:52

jep, daarom heb ik besloten dat ik nooit meer een boek uitleen, tenzij het mijn broer ofzo is c:
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimevr 30 jan 2015 - 14:54

Mimi breaks in xD
I'm gonna steal nymmy c:
ssst don't tell waz
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimevr 30 jan 2015 - 14:59

@Hanna: Dat kan ik mij voorstellen.
@Mimi: *stare* whut? Niks stelen jij =P .
Honeyscent
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimevr 30 jan 2015 - 15:01

*Gooit leerwerk in de lucht*

Screw this, ik ga in ieder geval 1 post maken voor Creamypaw ;w; want ons topic loopt nu te ver achter :c
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimevr 30 jan 2015 - 15:03

@Julia, misschien is het wel een goeie tactiek voor wanneer ik iemand echt uit mijn leven wil xD
hii Q c:
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimevr 30 jan 2015 - 15:05

*Hug Q* Het heeft geen haast hoor.

@Hanna: Hahahaha, zit wat in =P .
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 18 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 34 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: