|
|
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jan 2015 - 13:28 | |
| klinkt inderdaad best pijnlijk man, het is hier echt stil |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jan 2015 - 13:30 | |
| Ik kan weer zien, dus het gaat alweer beter =) . Ja heel stil... iedereen is op school of aan het werk denk ik. |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jan 2015 - 13:33 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Ik kan weer zien, dus het gaat alweer beter =) .
Ja heel stil... iedereen is op school of aan het werk denk ik. best vreemd, wij zijn de enige mensen die afgelopen drie uur ofzo in het aot gepost hebben xD |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jan 2015 - 13:43 | |
| Haha ja =P . Ik zit ook op mijn werk, maar het voordeel van werk achter de computer is dat ik soms hier kan kijken, gheghe. |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jan 2015 - 13:46 | |
| ik zit ziek thuis, en aangezien de helft van onze disney films mysterieus verdwenen zijn en er niets leuk op tv is :c zit ik maar op de pc |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jan 2015 - 14:14 | |
| |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jan 2015 - 14:22 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Hu, verdwenen?
ja, ik vind ze echt niet meer terug, en ik ben zeker dat we Nemo en Bambi op dvd hadden D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jan 2015 - 14:27 | |
| |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jan 2015 - 14:31 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Wat raar... :c
i know, waarschijnlijk heeft mijn vader ze ooit aan iemand uitgeleend, maar is het dan compleet vergeten ): |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jan 2015 - 14:33 | |
| Dat kan inderdaad, dat heb ik ook wel eens gehad. Dan kreeg ik iets terug en dan was het hu heb ik dat uitgeleend XD . |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jan 2015 - 14:38 | |
| know the feeling xD ik heb besloten dat ik nooit meer iemand een boek leen, want als je iemand een boek leent, is dat waarschijnlijk de laatste keer ooit dat je die persoon ziet c': |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jan 2015 - 14:44 | |
| Is dat zo? Nee ik krijg ze altijd wel weer terug, maar dan ben ik het zelf alweer vergeten =P . |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jan 2015 - 14:47 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Is dat zo? Nee ik krijg ze altijd wel weer terug, maar dan ben ik het zelf alweer vergeten =P .
de mensen waaraan ik boeken uitleen verhuizen/verranderen van school/zijn familieleden die ruzie hebben met mijn ouders xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jan 2015 - 14:49 | |
| |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jan 2015 - 14:52 | |
| jep, daarom heb ik besloten dat ik nooit meer een boek uitleen, tenzij het mijn broer ofzo is c: |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jan 2015 - 14:54 | |
| Mimi breaks in xD I'm gonna steal nymmy c: ssst don't tell waz |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jan 2015 - 14:59 | |
| @Hanna: Dat kan ik mij voorstellen. @Mimi: *stare* whut? Niks stelen jij =P . |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jan 2015 - 15:01 | |
| *Gooit leerwerk in de lucht*
Screw this, ik ga in ieder geval 1 post maken voor Creamypaw ;w; want ons topic loopt nu te ver achter :c |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jan 2015 - 15:03 | |
| @Julia, misschien is het wel een goeie tactiek voor wanneer ik iemand echt uit mijn leven wil xD hii Q c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jan 2015 - 15:05 | |
| *Hug Q* Het heeft geen haast hoor.
@Hanna: Hahahaha, zit wat in =P . |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|