|
|
Zoé c: 220 Actief Remember me ♡
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jan 2015 - 21:20 | |
| - Mazepaw. schreef:
- Venus schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Fruity schreef:
- Why, Hannanasje?
@San, Ikke!! wel, mijn vader is niet thuis en mijn moeder ligt al sinds het avondeten in bed en mijn broer zit op z'n kamer te studeren :c
*hugs* i know how you feel girl...Stay strong! thanks, ik vind het gewoon zo jammer dat mijn moeder niet eens de concentratie heeft om een gezelschapsspeletje te spelen, ofzo Inderdaad jammer *huggy* Mijn ma is ook altijd moe van stress, dus die ligt in de zetel, naar tv te kijken. Maar ik amuseer me op de pc ^^ |
|
| |
1066 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jan 2015 - 21:22 | |
| Fruity:Is goed maar ik ben een ramp in creamy katten xD wat voor oogkleur?
Maze:je krijgt een tekening gratis van me gurl<3 #girlpower |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jan 2015 - 21:23 | |
| - Mazepaw. schreef:
- Venus schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Fruity schreef:
- Why, Hannanasje?
@San, Ikke!! wel, mijn vader is niet thuis en mijn moeder ligt al sinds het avondeten in bed en mijn broer zit op z'n kamer te studeren :c
*hugs* i know how you feel girl...Stay strong! thanks, ik vind het gewoon zo jammer dat mijn moeder niet eens de concentratie heeft om een gezelschapsspeletje te spelen, ofzo Mijn moeder speelt nooit bordspelletjes meer met ons, alleen héél soms, en het kost me al veel moeite om mijn broer over te halen om te schaken. I know D: |
|
| |
Miss Dreyar 577 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Take a guess, I dare to bet you are wrong...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jan 2015 - 21:23 | |
| Fuu it ik begin gwn met mn grumpmans |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jan 2015 - 21:24 | |
| - Venus schreef:
- Fruity:Is goed maar ik ben een ramp in creamy katten xD wat voor oogkleur?
Maze:je krijgt een tekening gratis van me gurl<3 #girlpower Blauw-groene ogen, kijk op die tekening die Kip voor me maakte bij de stuffjes ^^ |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jan 2015 - 21:25 | |
| Oh god damnit.. m'n oma is ziek.. now I'm really afraid. |
|
| |
Cesanne 516 Actief Curious people are interesting people. I wonder why that is.
| CAT'S PROFILEAge: Ϟ Almost Enough Experience ϞGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jan 2015 - 21:26 | |
| Het zag er me wel een sukkel uit daar bij npo 1...
Ik zeg niet dat je er niet voor moest uitkijken, maar gewoon hoe hij daar stond en wat hij zei...
@Mimz, sterkte! |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jan 2015 - 21:26 | |
| @Zoé, mijn ma heeft cvs, ze moet dus veel rusten, maar, kom op? ze ligt al sinds 19 u in bed? ze kan toch best even komen kaarten, ofzo? @San, aww, thanks <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jan 2015 - 21:28 | |
| @mimi, Veel sterkte!!
@Hanna, wat is cvs? |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jan 2015 - 21:28 | |
| - .Squirrelpaw schreef:
- Het zag er me wel een sukkel uit daar bij npo 1...
Ik zeg niet dat je er niet voor moest uitkijken, maar gewoon hoe hij daar stond en wat hij zei... Zulke mensen hebben aandacht tekort volgens mij XD ... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jan 2015 - 21:29 | |
| - Creamyfrost schreef:
- .Squirrelpaw schreef:
Ik zeg niet dat je er niet voor moest uitkijken, maar gewoon hoe hij daar stond en wat hij zei... Zulke mensen hebben aandacht tekort volgens mij XD ... Haha, wel hij heeft zijn doel van op tv komen gehaald ;D Maar ik heb bewondering voor die portier, echt waar |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jan 2015 - 21:31 | |
- Creamyfrost schreef:
- .Squirrelpaw schreef:
Ik zeg niet dat je er niet voor moest uitkijken, maar gewoon hoe hij daar stond en wat hij zei... Zulke mensen hebben aandacht tekort volgens mij XD ... Haha, wel hij heeft zijn doel van op tv komen gehaald ;D Maar ik heb bewondering voor die portier, echt waar Ja, dat is waar =P en inderdaad... Ik hoorde mijn vriend alleen wel klagen dat hij nou geen wie is de mol kon zien, gheghe. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jan 2015 - 21:32 | |
| - Creamyfrost schreef:
- .Squirrelpaw schreef:
- Creamyfrost schreef:
- .Squirrelpaw schreef:
Ik zeg niet dat je er niet voor moest uitkijken, maar gewoon hoe hij daar stond en wat hij zei... Zulke mensen hebben aandacht tekort volgens mij XD ... Haha, wel hij heeft zijn doel van op tv komen gehaald ;D Maar ik heb bewondering voor die portier, echt waar Ja, dat is waar =P en inderdaad... Ik hoorde mijn vriend alleen wel klagen dat hij nou geen wie is de mol kon zien, gheghe. Ik ken er zo nog twee *Kijkt naar moeder en zus* xD |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jan 2015 - 21:32 | |
| - Fruity schreef:
- @mimi, Veel sterkte!!
@Hanna, wat is cvs? Chronischevermoeidheidssyndroom, een ziekte waarbij de patiënt snel vermoeid is |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jan 2015 - 21:34 | |
| - Mazepaw. schreef:
- Fruity schreef:
- @mimi, Veel sterkte!!
@Hanna, wat is cvs? Chronischevermoeidheidssyndroom, een ziekte waarbij de patiënt snel vermoeid is Mijn ma heeft last van heel veel stress, soms kan ze het niet aan. Dan gaat ze op de zetel liggen of zitten en soms begint ze dan te hakken, en zit ik op de pc |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jan 2015 - 21:34 | |
- Creamyfrost schreef:
- .Squirrelpaw schreef:
- Creamyfrost schreef:
- .Squirrelpaw schreef:
Ik zeg niet dat je er niet voor moest uitkijken, maar gewoon hoe hij daar stond en wat hij zei... Zulke mensen hebben aandacht tekort volgens mij XD ... Haha, wel hij heeft zijn doel van op tv komen gehaald ;D Maar ik heb bewondering voor die portier, echt waar Ja, dat is waar =P en inderdaad... Ik hoorde mijn vriend alleen wel klagen dat hij nou geen wie is de mol kon zien, gheghe. Ik ken er zo nog twee *Kijkt naar moeder en zus* xD Hahaha, ze zenden het vast later nog wel een keer uit =) . |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jan 2015 - 21:38 | |
| - Creamyfrost schreef:
- .Squirrelpaw schreef:
- Creamyfrost schreef:
- .Squirrelpaw schreef:
- Creamyfrost schreef:
- .Squirrelpaw schreef:
Ik zeg niet dat je er niet voor moest uitkijken, maar gewoon hoe hij daar stond en wat hij zei... Zulke mensen hebben aandacht tekort volgens mij XD ... Haha, wel hij heeft zijn doel van op tv komen gehaald ;D Maar ik heb bewondering voor die portier, echt waar Ja, dat is waar =P en inderdaad... Ik hoorde mijn vriend alleen wel klagen dat hij nou geen wie is de mol kon zien, gheghe. Ik ken er zo nog twee *Kijkt naar moeder en zus* xD Hahaha, ze zenden het vast later nog wel een keer uit =) . Waarschijnlijk wel en anders kan je het wel via de site bekijken c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jan 2015 - 21:39 | |
- Creamyfrost schreef:
- .Squirrelpaw schreef:
- Creamyfrost schreef:
- .Squirrelpaw schreef:
- Creamyfrost schreef:
- .Squirrelpaw schreef:
Ik zeg niet dat je er niet voor moest uitkijken, maar gewoon hoe hij daar stond en wat hij zei... Zulke mensen hebben aandacht tekort volgens mij XD ... Haha, wel hij heeft zijn doel van op tv komen gehaald ;D Maar ik heb bewondering voor die portier, echt waar Ja, dat is waar =P en inderdaad... Ik hoorde mijn vriend alleen wel klagen dat hij nou geen wie is de mol kon zien, gheghe. Ik ken er zo nog twee *Kijkt naar moeder en zus* xD Hahaha, ze zenden het vast later nog wel een keer uit =) . Waarschijnlijk wel en anders kan je het wel via de site bekijken c: Dat is ook zo =) Ik ga nog maar eventjes lezen. Bye allemaal :3 ! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jan 2015 - 21:39 | |
| O nee, ik heb nog een accje, waar ik graag eens mee zou posten. maar ik weet het mailadres niet meer om die te activeren. |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jan 2015 - 21:40 | |
| Dan stuur je een van de admins een pb of zij het willen doen
daamn battle post zoo lekker |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|