We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
CAT'S PROFILE Age: 41 Moons old Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Warrior Cat's got talent! wo 11 maa 2015 - 21:05
@Ionclaw
Dit topic is niet bedoeld voor dit soort berichten, het wordt dus tot de spam berichten gerekend. Waarschijnlijk is het Algemeen Onzin Topic een betere plaats, gelieve hier voortaan op te letten. Reacties op dit bericht via PM.
En virgin song eerste kleer dat ik t zing eigenlijk. I have a dream by abba... mar na n tijdje had ik geen zin meer en werd ik melig bij t liedje dus stopte ik hahaha http://vocaroo.com/i/s03xwK7c5hNi
http://vocaroo.com/i/s11nAuVwTRUf beetje fail recording... MY WAY fank sinatra maar ik liet het bad bijna overstromen...dus er is een lange stilte.. van 30 secondes ofso. daarna gaat het gewoon verder.
Wel zacht gezongen. niet volle longen. vanavond ga ik denk ik uit, naar karaoke in een bar... en hoop wat te recorden daarooo
Echopaw
Member
997 Actief
Onderwerp: Re: Warrior Cat's got talent! ma 30 maa 2015 - 8:13
Bleeding out... Ja, I know, ik zei the days are cold. Klopt niet ;p
EDIT;; I bet my life. Imagine dragons speelt gewoon lekker, laat me ;p
dit is met mijn mobiel opgenomen en 'ie is nogal slecht in geluiden opnemen dus ja, en ik heb ook amper geslapen voor ene erg lange tijd waardoor mijn stem helemaal niet 100% is
Dauntrose
StarClan
Beertje 1076 Actief Your kisses
are written in my
mind
Onderwerp: Re: Warrior Cat's got talent! di 31 maa 2015 - 20:02
@Evy; OMG *ogen floepen er bijna uit* Ga naar de voice kids en schrijf je in! Je kan goed zingen en ook gitaar spelen {dat eerste filmpje is cute, met je scheve koppie ^^ <3 <3}
Hellhound
Member
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
Onderwerp: Re: Warrior Cat's got talent! di 31 maa 2015 - 20:20
Wow Evy jij kan echt heel goed zingen tijdens het gitaarspelen, respect 0.0
Meh is gonna sing some more {ik ben lichtelijk verkouden in het geval dat het heel raar klinkt X"D } Ten Tonne Skeleton ~ Royal Blood {Okay ik stop maar want nu loop ik de hele tijd te hoesten X"D }
@Juno THE LION KING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! klinkt goed trouwens ^-^ maar THE LION KING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heb besloten om iets te uploaden xD hij staat nog wel op prive, zeg maar wat je er van vind xD beetje low in breath misschien op sommige stukjes >:3 en ik spreek 'clouds' echt debiel uit lol
Onderwerp: Re: Warrior Cat's got talent! do 11 jun 2015 - 17:27
Jeltje je kan mooi zingen ^^ Dat low in breath valt best heel erg mee, probeer Demons maar eens te zingen dan zul je echt meemaken hoe echt low in breath echt is, heel weinig mensen kunnen die zonder low in breath te raken Wat viel er eigenlijk rond de 2min in het filmpje X"D