|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: You better get it wo 11 feb 2015 - 17:23 | |
| Hij keek toe naar hoe de ander omhoog klom, en was al bij de bast voor de boom voor de apprentice überhaupt viel. Het ijs op de tak was te zien, en het feit dat zijn leerling erheen zou gaan ook. Het was dan ook geen verassing toen er plots een kreet klonk, en de ander aan de tak hing. Het maakte niet veel uit, want in een paar sprongen was de grote kater er al, en keek even met een strenge blik naar de ander. "Altijd kijken waar je springt," Mauwde hij, waarna een van zijn poten naar beneden hees, en aan het dikkere nekvel van de leerling liet trekken. Beetje bij beetje kwam die omhoog.
|
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: You better get it ma 16 feb 2015 - 9:09 | |
| "Altijd kijken waar je springt," dat was Mazepaw ondertussen wel duidelijk geworden. "Bedankt", miauwde de bruine tabby wanneer Tallshadow hem omhoog had getrokken. "En euh, wat doen we nu?", moest hij verder klimmen? Of had de oudere kater iets anders in gedachten? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: You better get it di 17 feb 2015 - 19:58 | |
| De ander leek niet echt geschrokken te zijn van zijn mini-avontuur. Het leek hem sowieso niet zoveel te doen, wat ervoor zorgde dat Tall hem even nadenkend aankeek, en na een korte pauze de vraag van zijn apprentice beantwoordde. "Durf je verder?" Vroeg hij hem, met een veelbetekenende blik in de ogen. De ander was een jonge apprentice, het zou hem niets verbazen als de ander ja zou knikken en door zou gaan, ze zouden zien.
|
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: You better get it za 28 feb 2015 - 12:59 | |
| "Durf je verder?" Mazepaw knikte. Hij durfde wel verder. Hij was geen angsthaas. Hij dook in elkaar en sprong op de dichtsbijzijnde tak. Een aantal keer gleed hij bijna uit, maar uitijndelijk wist de gestreepte apprentice redelijk hoog te geraken. Een zucht ontsnapte aan zijn lippen. Dit was écht vermoeiend. Hij was bang dat de takken boven hem te dun waren om op te balanceren. Mazepaw keek naar beneden, naar zijn mentor. "Zo goed?", |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: You better get it za 28 feb 2015 - 13:08 | |
| De ander durfde zeker hoger, en met een kleine glimlach rond de lippen zag Tall hem steeds hoger en hoger klimmen, waar de takken steeds dunner werden. Uiteindelijk kreeg hij de vraag of het goed was, en met een uitgestreken gezicht haalde de kater zijn schouders op. "Wat denk jij?" Vroeg hij terug, met kleine twinkeling in de ogen. De apprentice had de opdracht gekregen in de boom te klimmen, tot zover was de uitleg van Tall gegaan, de rest mocht de leerling helemaal zelf invullen.
|
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: You better get it zo 1 maa 2015 - 19:57 | |
| "Wat denk jij?", door dat soort antwoorden begon Mazepaw onderhand echt het gevoel te krijgen dat hij zichzelf aan het trainen was en dat Tallshadow hier enkel was om toe te kijken en onduidelijke antwoorden te geven. "Ik denk dat het zo goed is", tenzij het te bedoeling was dat hij te pletter viel. Voorzichtig klom de gestreepte kater naar beneden. "Wat nu?", vroeg de bruine tabby nieuwsgierig, wanneer hij weer bij de warrior stond. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: You better get it zo 1 maa 2015 - 20:00 | |
| De apprentice dacht dat het zo goed was, en Tall knikte eens om te laten zien dat hij hem gehoord had. Daarna opende hij zijn mond, maar nog voor hij überhaupt een opdracht kon geven stond de ander alweer voor hem. De warrior trok een wenkbrauw op, en keek eens naar waar zijn leerling net nog had gestaan. "Had ik al gezegd dat je naar beneden mocht komen?" Vroeg hij hem, met een licht strenge ondertoon in zijn stem. Misschien dacht Mazepaw dat hij hier zichzelf aan het trainen was, maar als hij even had gewacht had hij misschien het nut ingezien van wat de warrior hem wilde leren. "Weer terug omhoog," Antwoordde hij dus op de vraag, en wees naar waar Maze hiervoor had gestaan.
|
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: You better get it ma 2 maa 2015 - 18:23 | |
| "Had ik al gezegd dat je naar beneden mocht komen?", serieus? "Weer terug omhoog," Mazepaw liet een geïrriteerd gemompel horen, waarbij hij zijn klauwen in de stam van de boom zette en zo weer naar boven klom. Een aantal keer gleed hij bijna uit, maar wist toch altijd zijn evenwicht te bewaren. "Wat nu?", riep de gestreepte apprentice naar zijn mentor. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: You better get it di 3 maa 2015 - 16:19 | |
| Zijn apprentice mompelde geïrriteerd, maar de kater maalde er niet om. Hij glimlachte enkel aardig naar de ander, maar met een vervaarlijke blik in de ogen. Er diende naar hem geluisterd te worden. Wederom kwam de vraag toen de ander weer boven stond, en het viel de warrior op dat ongeduld steeds vaker voorkwam. Niet dat dat heel erg was, Shadowclan was sowieso niet de meest geduldige clan. "Nu ga je er aan hangen," Riep hij dus naar boven, en glimlachte weer. Dit waren de consequenties van de acties van een kat, dat zou hij de apprentice zometeen wel uitleggen.
|
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: You better get it di 3 maa 2015 - 18:11 | |
| "Nu ga je er aan hangen", de gestreepte kater keek slikkend naarbeneden. Wat als hij naar beneden viel en zijn nek brak? Dat zou het einde van leven zijn. Daarbij, wat was het nut hiervan? Het leek hem niet echt iets waar hij in zijn warrior tijd veel aan zou hebben. "Euh, waarom?", het was niet echt een beleefd iets om te vragen, maar hij wilde wel weten waarom hij dit moest doen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: You better get it do 5 maa 2015 - 16:50 | |
| De kater had van deze apprentice de vraag nog wel verwacht, maar rolde toch nog met zijn ogen. Leerlingen waren leuk, maar soms kon hij er ook echt gek van worden. "Omdat ik het je zeg," Antwoordde hij dus met een glimlach, no way dat hij de clue al weg zou geven voor de ander ook eigenlijk gedaan had wat het plan was. Hij deed de trainingen van Inner een beetje na, en zijn oude mentrix had dat ook nooit gedaan. Plus, het zou deze kater niet slecht doen wat meer manieren te leren.
|
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: You better get it do 5 maa 2015 - 19:30 | |
| "Omdat ik het je zeg," wat was dat nu voor een antwoord? Mazepaw keek slikkend naar beneden. De tak onder zijn poten leek steeds dunner en dunner te worden, net zoals de ruimte tussen hem en de grond ook steeds leek te vergroten. "Euh, maar, euh, ik wil wel graag weten waar ik dit later nodig ga hebben", de gestreepte kater was niet helemaal zeker waarom hij maar tijd bleef rekken. Had hij hoogtevrees? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: You better get it zo 8 maa 2015 - 14:02 | |
| Tall rolde met zijn ogen, en sprong bij de volgende opmerking van de kater in twee sprongen naar boven. Zijn spieren waren dit klimmen inmiddels maar al te goed gewend, en dus deed het hem niets om zo ver te moeten. Het deed zijn humeur wel wat. "Opdrachten aannemen, mijn beste Mazepaw, is iets wat je je hele leven nog zult moeten doen," Mauwde hij hem streng, maar niet boos toe. "Vandaar dat ook irrationeel lijkende opdrachten soms uitgevoerd moeten worden," Hij knikte naar de tak, uitvoeren die hap.
|
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: You better get it vr 27 maa 2015 - 17:38 | |
| "Opdrachten aannemen, mijn beste Mazepaw, is iets wat je je hele leven nog zult moeten doen", wat? ging hij nog zijn hele leven aan bomen moeten hangen? "Vandaar dat ook irrationeel lijkende opdrachten soms uitgevoerd moeten worden,", vervolgde de gestreepte warrior. "Maar Innerghost vraagt jou toch ook niet om aan takken te gaan hangen?", riep hij naar beneden. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: You better get it zo 29 maa 2015 - 17:19 | |
| Tall rolde met zijn ogen toen de ander nog steeds weigerde aan de freaking tak te hangen. "Ik heb aan zoveel takken gehangen in mijn leven," Grinnikte hij terug, maar keek inmiddels wel een heel stuk minder geamuseerd. De brutale attitude was hij niet van gedient, hoe vreemd de opdracht ook mocht zijn.
|
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: You better get it do 2 apr 2015 - 13:47 | |
| "Ik heb aan zoveel takken gehangen in mijn leven," riep de bruine tabby terug. "Maar waarom moest je dat doen?", serieus, Mazepaw snapte het doel van deze opdracht niet. Daarbij had hij héél misschien een beetje last van hoogtevrees... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: You better get it do 2 apr 2015 - 15:50 | |
| Tall rolde nog eens met zijn ogen en sprong toen soepeltjes en gewaagd naar de tak waar Maze aan zou moeten hangen. "Om te leren dat niet alles een doel heeft," Antwoordde hij hem daar, en boog zich toen voorover, "Wil je dat ik bij je ga hangen, er is niet iets om bang voor te zijn," Jaja, de warrior was niet dom, het was maar al te duidelijk dat Maze was at a place called vertigo.
|
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: You better get it di 7 apr 2015 - 16:50 | |
| "Om te leren dat niet alles een doel heeft," waarom zou je iets doen als het geen doel heeft? De hele bedoeling van iets doen was toch juist om je doel te bereiken? Of er toch dichterbij te geraken. "Wil je dat ik bij je ga hangen, er is niet iets om bang voor te zijn," de bruine tabby knikte. Hij had geen zin om alleen aan die stomme tak te moeten hangen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: You better get it di 7 apr 2015 - 17:48 | |
| Hij onderdrukte de neiging met zijn ogen te rollen, en bedacht even een manier om het op een andere manier uit te leggen terwijl hij door zijn knieën ging om aan de tak te kunnen hangen. "Oke, bekijk het zo:" Begon hij tegen de apprentice, "Heb jij een vriendinnetje?" Kind of cruciaal voor zijn punt, dus misschien had hij de vraag nog wat eerder moeten stellen, who cared? Antwoord zou hij nu wel krijgen, en het zou hetzelfde zijn als een uur geleden.
|
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: You better get it di 7 apr 2015 - 18:24 | |
| "Oke, bekijk het zo:", begon de gestreepte warrior. "Heb jij een vriendinnetje?", Mazepaw knikte. "Ja", en ze had last van woede-uitbarstingen. Dan had hij ook nog eens een stiekeme crush op zijn beste vriendin, en had hij onlangs ook nog eens het hart van zijn andere beste vriendin gebroken. Wel, aangezien Ivypaw hem nu vermeed waren ze niet echt meer vrienden... |
|
| |
| Onderwerp: Re: You better get it | |
| |
|
| |
|