| Madame Poulet <<Tekenshopje>> | |
|
|
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Madame Poulet <<Tekenshopje>> do 29 jan 2015 - 21:20 | |
| - Jinx schreef:
- @Wolfie: graagedaan! ^^ ben blij dat je m leuk vindt!
- Draco en Stonepaw! Ik had zoveel plezier met deze tekenen xD:
- Fruity:
- Mazepaw, hij is een beetje... bijzonder ^^" sorry:
die van jou komt nog Rebecca :3
Het shopje is weer OPEN! =D Omg, dankje I liked you having fun <3 |
|
| |
Dani 317 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Madame Poulet <<Tekenshopje>> vr 30 jan 2015 - 17:44 | |
| Welk(e) karakter(s): .Forestpaw & Dawnpaw.. Uiterlijk karakter(s): .Forestpaw tabby met wit buikje, poten en neusje. En groen ogen. Dawnpaw.. is een zwart wit poesje. Witte buik, Witte poten & groen ogen. Emotie(Dus hoe ze moeten kijken etc.): Ze zijn eigenlijk heel goede vrienden, maar doen alsof ze in een relatie zijn. Het mag wel vrolijk, maar misschien een beetje awkward? Hoeft niet. (Voor een verhaallijn) houding(Bijv vechtend, 'pratend', lopend etc.): Misschien terwijl ze doen alsof ze verliefd zijn? Of als ze spelen. Mag allebei. ^^ Achtergrond(ik kan niet beloven dat ik dit doe!): Mag je zelf invullen. c; Zeg iets waardoor mijn leven zal verbeteren: Je kan echt goed tekenen, en doe gewoon rustig aan. - Foto's:
Forest Dawn
- Als je daar zin in hebt. c;:
Welk(e) karakter(s): .Forestpaw & Littlepaw Uiterlijk karakter(s): .Forestpaw tabby met wit buikje, poten en neusje. En groene ogen. Littlepaw is een wit klein poesje met blauw ogen en korte vacht. Emotie(Dus hoe ze moeten kijken etc.): Littlepaw voelt iets voor Forest en Forest vind het een beetje raar. Little is heel lief, maar een beetje stalkerig naar Forest toe.(Is samen met Isa besproken hoor. ;3) houding(Bijv vechtend, 'pratend', lopend etc.): Mag je zelf een beetje kiezen met hulp van het verhaaltje hierboven. ^^ Achtergrond(ik kan niet beloven dat ik dit doe!): Mag je zelf kiezen. Zeg iets waardoor mijn leven zal verbeteren: Doe vooral rustig aan, en ga niet haasten. ^^ - Foto's:
Forest Little
|
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Madame Poulet <<Tekenshopje>> vr 30 jan 2015 - 19:20 | |
| Welk(e) karakter(s): Hellhound & Ermine Uiterlijk karakter(s): Hellhound is een langharige rode tabby kater met groene ogen & Ermine is een langharige grijze tabby met groene ogen Emotie(Dus hoe ze moeten kijken etc.): Allebei trots, zelfverzekerd Houding(Bijv vechtend, 'pratend', lopend etc.): Maakt niet uit Achtergrond(ik kan niet beloven dat ik dit doe!): Your choise~ Zeg iets waardoor mijn leven zal verbeteren: Ze zijn zo cute 0.0 |
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Madame Poulet <<Tekenshopje>> di 10 feb 2015 - 21:45 | |
| - Forestpaw, Dawnpaw en Littlepaw:
- Rebecca en Otterflight:
ik ben niet bepaald blij met hoe deze zijn geworden, maar ik ben moe en had niet veel tijd om te tekenen de laatste tijd x3 ik hoop dat jullie ze toch wat vinden! die van Hellhound en Ermine komen er aan ;w; ze zijn bijna klaar. Ik ben blij dat iedereen de andere leuk vond ^^ @blackpaw; haha geeft niets hoor x'D het is ook niet de meeste normale naam voor een teken shopje xD --- Ik ga voor Valentijnsdag wat anders doen! :3 je kan een koppeltje aanvragen en ik zal ze op een... Bijzonder manier tekenen xD daarmee bedoel ik dat je geen zoete liefdes tekeningen moet verwachten, wat wel precies zeg ik niet ;3 maar houd er dus rekening mee dat deze misschien niet zijn wat je verwacht! Ik kan niet beloven dat ik ze op/voor Valentijnsdag allemaal af heb :c |
|
| |
Dani 317 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Madame Poulet <<Tekenshopje>> di 10 feb 2015 - 21:54 | |
| Thx ^^ Ze zijn heel lief. <3 |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Madame Poulet <<Tekenshopje>> wo 11 feb 2015 - 10:39 | |
| Welk(e) karakter(s): Innerghost (van mij, poes) en Leopardgaze (van Linn, kater) Uiterlijk karakter(s): Innerghost is helemaal zwart, met een dikke lange vacht en ijsblauwe ogen. Leopardgaze is ook een langharige kater, maar hij is bruin met donkere vlekken (een beetje als een panter), ook hij heeft ijsblauwe ogen. Emotie(Dus hoe ze moeten kijken etc.): In love <3 houding(Bijv vechtend, 'pratend', lopend etc.): Cute, kopje gevend ofzo <3 Achtergrond(ik kan niet beloven dat ik dit doe!): Beetje bosachtig? Zeg iets waardoor mijn leven zal verbeteren: Je bent awesome ^_^ |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Madame Poulet <<Tekenshopje>> wo 11 feb 2015 - 11:14 | |
| Welk(e) karakter(s): Snowdrop Butterbell(star) & Secretvoice Uiterlijk karakter(s): Snowdrop = grijs witte poes kortvacht Butterbell = flame point poes kortvacht Secretvoice = tabby grijze kater langvacht Emotie(Dus hoe ze moeten kijken etc.): In loveehhh c: -butter loves both lol Secret doesnt like that so much- houding(Bijv vechtend, 'pratend', lopend etc.): wat in jouw hoofd opkomt meis Achtergrond(ik kan niet beloven dat ik dit doe!): doe maar iets simmpels Zeg iets waardoor mijn leven zal verbeteren: kip patat en appelmoes |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Madame Poulet <<Tekenshopje>> wo 11 feb 2015 - 14:21 | |
| Thank you so much Elena, I love it :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Madame Poulet <<Tekenshopje>> ma 23 feb 2015 - 22:02 | |
| LAAAAAAAT SORRY ;w; Heb hier echt best wel mn best op gedaan x3 achtergronden maken is alleen zo tijdrovend en moeilijk ;-; - Innerghost en Leopardgaze:
Ze kijken een beetje raar,sorry x3 - Hellhound en Ermine:
I HAVE NO REGRETS :'D - Snowdrop, Secretvoice en Butterbell:
|
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Madame Poulet <<Tekenshopje>> ma 23 feb 2015 - 22:18 | |
| OH MY GOD xd -Laughing her ass off. Thats just amazing <3 |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Madame Poulet <<Tekenshopje>> di 24 feb 2015 - 8:46 | |
| Oh wauw, die van Inner-Leopard is echt geweldig <3 Dankjewel <3 |
|
| |
San or Wolfie 542 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Madame Poulet <<Tekenshopje>> di 24 feb 2015 - 22:09 | |
| I just love you're art<3 ! c;; Welk(e) karakter(s): HiddenkitUiterlijk karakter(s): - Klik!:
lapjes poes met amber ogen Emotie(Dus hoe ze moeten kijken etc.): Verdrietighouding(Bijv vechtend, 'pratend', lopend etc.): in een zoekje zitenfAchtergrond(ik kan niet beloven dat ik dit doe!): You choose :3Zeg iets waardoor mijn leven zal verbeteren: I LOVE YOU!!! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Madame Poulet <<Tekenshopje>> wo 25 feb 2015 - 10:12 | |
| @Butterbell; haha ben blij dat je er om kan lachen x'D @Roughpaw; glad you like it <'33 @Hiddenkit; komt eraan! ^^
als je nog een tekening van mij wilt moet je dat NU aanvragen, want ik ben op vakantie en zal me vervelen :'D |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Madame Poulet <<Tekenshopje>> wo 25 feb 2015 - 10:52 | |
| Jou tekeningen zijn awsum ^^
Welk(e) karakter(s): Thymewillow Uiterlijk karakter(s): Langharige donkergrijze vacht, en geel-groenige ogen. Emotie(Dus hoe ze moeten kijken etc.): Verdrietig houding(Bijv vechtend, 'pratend', lopend etc.): Zittend en naar boven kijkend Achtergrond(ik kan niet beloven dat ik dit doe!): In het bos naar de sterren kijkend Zeg iets waardoor mijn leven zal verbeteren: Je bent superb ^^
|
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Madame Poulet <<Tekenshopje>> wo 25 feb 2015 - 14:38 | |
| Helly & Ermine zijn zo lief! Tysm! 0.0 |
|