|
|
| 2 Actief
| |
| Onderwerp: {Gz} Vriend zo 25 jan 2015 - 14:13 | |
| Hallo daar! Dit is Hope, een vreselijk onzekere kater. Hij heeft best wel de looks, en de andere huiskatten (vrouwelijke wel:p) in zijn straat praten vaak over zijn knappe koppie. Echter is hij daar niet zelfbewust van en houd hij van kattenkwaad uit te halen. Echter gaat dit niet zonder een partner in crime! Samen zullen ze clanterritoria binnendringen en andere dingen uitsteken. Een lijstje hoef je niet te maken! Ik kijk gewoon naar je activiteit. (: |
| | | Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Gz} Vriend zo 25 jan 2015 - 19:26 | |
| Oeh, ik heb hier wel een ideetje voor. Maar ik kijk nog eventjes of ik er over een paar dagen nog zin in heb ^^ |
| | | Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: {Gz} Vriend zo 25 jan 2015 - 20:00 | |
| Ik heb Lumina wel voor je, al is ze nu nog wel wat jong. Maar op zich kan het wel, aangezien ze dan naar hem op kan kijken, etc. ;D |
| | | 392 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Gz} Vriend ma 26 jan 2015 - 8:09 | |
| Ik meld Chester aan! - Mogelijk idee?:
Chester is een beetje bang voor de buitenwereld, een beetje naïve. Hij kent de huizen en tuinen in de buurt goed, maar weet niet wat daarbuiten ligt. Vaak komt hij (Ongewild) in de problemen. Als Hope en hij vrienden worden, zal Chester eerst heel blij zijn: Hoera, een vriend! Als hij later ontdekt wat die allemaal doet, schijt hij bijna in z'n broek. XD Maar hij durft geen nee te zeggen, en zo begint het partnerschap. Chester is bang, en verschuilt zich achter Hope, maar gaat altijd met hem mee. Hij heeft de loyaliteit van een hond. Vaak is Chester ook degene die in de stress raakt.
|
| | | Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Gz} Vriend wo 28 jan 2015 - 20:27 | |
| Nah, ik ga het niet doen ^^"
|
| | | | Onderwerp: Re: {Gz} Vriend | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |