Family! Sisters,Brothers, Nephews, Nieces etc.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Family! Sisters,Brothers, Nephews, Nieces etc.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Weaselfang
Member
Family! Sisters,Brothers, Nephews, Nieces etc. DPKsfdL
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender:
Rank:
Weaselfang
BerichtOnderwerp: Family! Sisters,Brothers, Nephews, Nieces etc.   Family! Sisters,Brothers, Nephews, Nieces etc. Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 20:38

Hallo daar,
Dit is Weaselfang een jonge Thunderclan Warrior als ze wordt geaccepteerd. Ik heb een heel verhaal bij haar bedacht en ben nog op zoek naar Broers, Zussen en misschien een paar Nichtjes en Neefjes. Ze hoeven niet warrior leeftijd te hebben maar mogen ook kitten of apprentice zijn.

Weaselfang, is het enige van haar nestje tussen Disha (NPC) en Wrongedheart (Dood). Wrongedheart is ook NPC. Disha is haar vader een Bloodclan/Rogue kat. Ze weet niet precies wat hij is sinds ze hem nog maar een keer heeft ontmoet. Weaselfang heeft nooit een goede band met haar moeder gehad maar dat verhaal komt nog als ik haar karaktertopic heb aangemaakt. Dan zet ik die link er bij.

Wat ik dus zoek zijn halfbroers/halfzussen. Met als vader Disha. Graag een beetje uitleg en een idee voor minstens een verhaallijn erbij. De katten mogen Rogue, Bloodclan en Thunderclan zijn. Misschien als uitzondering ook een van de andere clans.

Alvast Bedankt!

https://www.warriorcatsnl.com/t22429-weaselfang#525490

Hopelijk is dit genoeg informatie zo niet mag je ook vragen stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningmoon
Member
[img][/img]
juno
315
Actief
Boop!

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lightningmoon
BerichtOnderwerp: Re: Family! Sisters,Brothers, Nephews, Nieces etc.   Family! Sisters,Brothers, Nephews, Nieces etc. Icon_minitimema 26 jan 2015 - 11:14

hooi weaselfang,
ik ben lightning kit, mijn moeder is overleden *snik* misschien is het leuk dat mijn moeder mij aan jou heeft overgedragen!
ik hoor graag van je!
love love love
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningmoon
Member
[img][/img]
juno
315
Actief
Boop!

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lightningmoon
BerichtOnderwerp: Re: Family! Sisters,Brothers, Nephews, Nieces etc.   Family! Sisters,Brothers, Nephews, Nieces etc. Icon_minitimema 26 jan 2015 - 11:23

of iets anders als jij iets weet...
Terug naar boven Ga naar beneden
Weaselfang
Member
Family! Sisters,Brothers, Nephews, Nieces etc. DPKsfdL
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender:
Rank:
Weaselfang
BerichtOnderwerp: Re: Family! Sisters,Brothers, Nephews, Nieces etc.   Family! Sisters,Brothers, Nephews, Nieces etc. Icon_minitimema 26 jan 2015 - 11:58

Ik vind je idee wel prima (waarschijnlijk is Weaselfang in het begin wel een beetje chagrijnig tegen Lightningkit omdat ze weinig ervaring met kittens heeft.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningmoon
Member
[img][/img]
juno
315
Actief
Boop!

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lightningmoon
BerichtOnderwerp: Re: Family! Sisters,Brothers, Nephews, Nieces etc.   Family! Sisters,Brothers, Nephews, Nieces etc. Icon_minitimewo 28 jan 2015 - 12:23

hahaha jaa dat is grapig!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Weaselfang
Member
Family! Sisters,Brothers, Nephews, Nieces etc. DPKsfdL
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender:
Rank:
Weaselfang
BerichtOnderwerp: Re: Family! Sisters,Brothers, Nephews, Nieces etc.   Family! Sisters,Brothers, Nephews, Nieces etc. Icon_minitimewo 28 jan 2015 - 13:31

Dan is dat geregeld alleen moet ze nog  geaccepteerd worden in de clan. Dus daar moet ik even op wachten. Ik heb er nog wel een uitgebreider verhaal idee bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningmoon
Member
[img][/img]
juno
315
Actief
Boop!

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lightningmoon
BerichtOnderwerp: Re: Family! Sisters,Brothers, Nephews, Nieces etc.   Family! Sisters,Brothers, Nephews, Nieces etc. Icon_minitimewo 28 jan 2015 - 16:48

kan je die naar mij sturen???
Terug naar boven Ga naar beneden
Weaselfang
Member
Family! Sisters,Brothers, Nephews, Nieces etc. DPKsfdL
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender:
Rank:
Weaselfang
BerichtOnderwerp: Re: Family! Sisters,Brothers, Nephews, Nieces etc.   Family! Sisters,Brothers, Nephews, Nieces etc. Icon_minitimewo 28 jan 2015 - 17:11

Stuur hem nu naar je toe via pm
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Family! Sisters,Brothers, Nephews, Nieces etc. Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Family! Sisters,Brothers, Nephews, Nieces etc.   Family! Sisters,Brothers, Nephews, Nieces etc. Icon_minitimezo 1 feb 2015 - 20:48

ik heb een pracht idee misschien, maar ik moet eerst even zien of het wel bij Cybers familie en zijn geschiedenis past. je hoort nog van me!
Terug naar boven Ga naar beneden
Weaselfang
Member
Family! Sisters,Brothers, Nephews, Nieces etc. DPKsfdL
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender:
Rank:
Weaselfang
BerichtOnderwerp: Re: Family! Sisters,Brothers, Nephews, Nieces etc.   Family! Sisters,Brothers, Nephews, Nieces etc. Icon_minitimema 2 feb 2015 - 17:39

Oke is goed.
Topic is nu gesloten want ze heeft genoeg familie voor nu!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Family! Sisters,Brothers, Nephews, Nieces etc.   Family! Sisters,Brothers, Nephews, Nieces etc. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Family! Sisters,Brothers, Nephews, Nieces etc.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: